The Gathering

forum
It is currently 16 Jun 2024, 03:49

All times are UTC + 1 hour




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 69 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 19:00 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 25 Apr 2006, 11:00
Posts: 35294
Location: Sidi Bouzid, Morocco
Ευτυχως που εγραψες εσυ μια σοβαρη σκεψη.


Εγω θα ξαναπω αυτο που ειπα πιο πανω. Αυτος που δουλευει στο τελος θα ανταμοιφθει, πλουσιος, φτωχος, δημοσιος ή ιδιωτικος.

_________________
Love, despite what they tell you, does not conquer all, nor does it even usually last. In the end the romantic aspirations of our youth are reduced to, whatever works.

Μέχρι να φανεί το φως
δρόμους θα διαβαίνω
όχι πως σε ξέχασα
μα δε σε προσμένω.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 19:02 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 11 Nov 2002, 22:29
Posts: 22121
Location: Tomorrow
Oxi re, sobara milaw. Ennow oti de me pei8ei kanenos eidous organwmeno "kinhma". 8ewrw ton an8rwpo, kai dh ton Ellhna, pantelws anikano na skeftei h na drasei sullogika me bash to koino sumferon kai thn kalutereush twn pragmatwn. Gi' auto kai h duspistia mou, meta3u allwn, kai apenanti sto foithtiko kinhma.

Twra, oso gi' auto pou les, dustuxws den einai ka8olou etsi, alla auto einai mia allh suzhthsh...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 19:08 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 25 Apr 2006, 11:00
Posts: 35294
Location: Sidi Bouzid, Morocco
Ρε μακ και εγω σοβαρα σου ειπα το ευτυχως!


Quote:
Twra, oso gi' auto pou les, dustuxws den einai ka8olou etsi


Για ποιο λογο δεν ειναι ετσι ρε μακ? Ετσι ειναι και το εχω δει σε πολλες περιπτωσεις. Το μονο κακο ειναι οτι θελει χρονο για να δειξει αποτελεσματα.

_________________
Love, despite what they tell you, does not conquer all, nor does it even usually last. In the end the romantic aspirations of our youth are reduced to, whatever works.

Μέχρι να φανεί το φως
δρόμους θα διαβαίνω
όχι πως σε ξέχασα
μα δε σε προσμένω.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 19:12 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 11 Nov 2002, 22:29
Posts: 22121
Location: Tomorrow
A, OK. :P


Koita, kanonika, nai, opoios douleuei drepei tous karpous ths douleias tou, kamia antirrhsh. Apla einai polu eukolo na adikh8ei, na path8ei apo tous isxuroterous, apo ta lamogia me ta kalutera konne, apo ta sumferonta, klp. klp. Posa kai posa paradeigmata kosmakh pou eliwse sth douleia mono kai mono gia na tou fane ta lefta, h na ton apolusoun, h otidhpote.

Sigoura, h sklhrh kai malista h sklhrh kai timia douleia antamoibetai makropro8esma, ekei de diafwnw ka8olou.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 19:15 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 25 Apr 2006, 11:00
Posts: 35294
Location: Sidi Bouzid, Morocco
Mac-T wrote:
Koita, kanonika, nai, opoios douleuei drepei tous karpous ths douleias tou, kamia antirrhsh. Apla einai polu eukolo na adikh8ei, na path8ei apo tous isxuroterous, apo ta lamogia me ta kalutera konne, apo ta sumferonta, klp. klp. Posa kai posa paradeigmata kosmakh pou eliwse sth douleia mono kai mono gia na tou fane ta lefta, h na ton apolusoun, h otidhpote.


Ειπαμε φιλε να δουλευεις αλλα να μην εισαι και ο μαλακας της παρεας.

_________________
Love, despite what they tell you, does not conquer all, nor does it even usually last. In the end the romantic aspirations of our youth are reduced to, whatever works.

Μέχρι να φανεί το φως
δρόμους θα διαβαίνω
όχι πως σε ξέχασα
μα δε σε προσμένω.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 19:16 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 11 Nov 2002, 22:29
Posts: 22121
Location: Tomorrow
E de xreiazetai na eisai malakas gia na sth feroun. Alla tespa katalabaineis ti 8elw na pw.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 21:14 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 11 Mar 2004, 02:35
Posts: 2375
Location: the cranial vistas of psychogenesis
Να τα πάλι!!!! ΠΑΛΙ κάτι έγινε κατά τη συζήτηση σοβαρών θεμάτων στη βουλή!!! Όχι, δεν ήταν πυρκαγιά, όχι δεν ήταν σεισμός, όχι δεν ήταν δολοφονία!! Ήταν το χτύπημα στην πρεσβεία...

_________________
Luna Obscura (Atmospheric Death/Gothic Metal)
Their demo "Darcanda" (With the permission of Luna Obscura)
New album "Feltia" out: Soon in 2008!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 23:30 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 11 May 2004, 23:10
Posts: 3648
Location: City of ghosts
Ι. ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

Οι παρακάτω προτάσεις αναφέρονται στο σήμερα, σ’ ένα βραχυπρόθεσμο/ μεσοπρόθεσμο στάδιο και μπορούν να πραγματωθούν με δυναμικούς αγώνες από την πλευρά των πολιτών. Συνδέονται άρρηκτα ωστόσο με τον μακροπρόθεσμο στόχο της δημιουργίας μιας κοινωνίας περιεκτικής δημοκρατίας, πέρα από την αντιπροσωπευτική «δημοκρατία» και την καπιταλιστική οικονομία της αγοράς. Προωθούν τη δημοκρατική παιδεία με την κλασική έννοια της πολύπλευρης εκπαίδευσης των πολιτών ως πολιτών –μέσω της ανάπτυξης της αυτενέργειας τους– και ως μελών της κοινωνίας –μέσω της ανάπτυξης των προσωπικών ικανοτήτων τους και ιδιαίτερα της ικανότητας τους για αυτοστοχαστική δραστηριότητα (και όχι για αποστήθιση!). Η Παιδεία αυτή είναι αδύνατη χωρίς ένα δημοκρατικό περιβάλλον. Δηλαδή, ένα περιβάλλον, όπου οι πολίτες, μέσα από τις συνελεύσεις τους στους δήμους, οι οποίοι θα ενώνονται σε μια συνομοσπονδία, θα καθόριζαν το γενικό περιεχόμενο της παιδείας και της έρευνας, το οποίο θα εξειδίκευαν οι συνελεύσεις των εκπαιδευτών και εκπαιδευόμενων.

1. Πανεπιστήμια, έμμεσα ελεγχόμενα από μια εθνική συνομοσπονδία αποκομματικοποιημένων δήμων (κάτι που επιτρέπει τον αμεσοδημοκρατικό χαρακτήρα του έλεγχου διασφαλίζοντας το γενικό συμφέρον) και άμεσα ελεγχόμενα από τους πανεπιστημιακούς και τους εκπαιδευόμενους. Έτσι μπορεί να επιτευχθεί ο βασικός στόχος μιας πραγματικά δημοκρατικής εκπαίδευσης για την αποσύνδεση των πανεπιστημίων από την αγορά (σε αντίθεση με τα κόμματα εξουσίας και την ρεφορμιστική Αριστερά που παίρνοντας δεδομένο το σημερινό σύστημα έχουν βασικό στόχο την καλύτερη σύνδεση πανεπιστημίων και αγοράς!).

2. Πλήρης αυτονομία κάθε πανεπιστήμιου από το κράτος. Το περιεχόμενο σπουδών, η ίδρυση νέων τμημάτων κλπ αποφασίζονται κατά 50% από τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι κάνουν βασικά και τις προτάσεις, και ανά 25% από τους εντολοδόχους των δημοτικών συνελεύσεων και των φοιτητικών συνελεύσεων. Ενώ η διοίκηση των πανεπιστημίων γίνεται από τις συνελεύσεις διδασκόντων και φοιτητών σε ίσα ποσοστά και με διαφανείς διαδικασίες.

3. Υποχρεωτική παροχή και χρήση λίστας πολλαπλών ερευνητικών πηγών (reading lists) –αντί για το σύγγραμμα του διδάσκοντος καθηγητή– από την οποία οι φοιτητές θα επέλεγαν με τη συμβουλή των καθηγητών τις καταλληλότερες.

4. Χρηματοδότηση πανεπιστήμιων και έρευνας από ένα άκρως προοδευτικό φορολογικό σύστημα (οι πλουσιότεροι πληρώνουν τους περισσότερους φόρους και αντίστροφα). Αυτή η χρηματοδότηση πρέπει να εξασφαλίζει πραγματικά δωρεάν παιδεία, η οποία θα καλύπτει όχι μόνο τα έξοδα σπουδών αλλά και διαβίωσης των φοιτητών. Η χρηματοδότηση πρέπει να είναι ίση για όλα τα πανεπιστήμια ανά σπουδαστή. Έτσι, θα αναπτύσσεται άμιλλα που θα οδηγεί σε μεγαλύτερο αριθμό αιτήσεων και φοιτητών (και επομένως εσόδων), διευκολύνοντας ακόμη περισσότερο τη δραστηριότητα των «επιτυχημένων» πανεπιστήμιων και ενθαρρύνοντας τα λιγότερο «επιτυχημένα» να βελτιώσουν τα προγράμματα σπουδών και τον τρόπο έρευνας και διδασκαλίας ανάλογα. Το κατά πόσο όμως η άμιλλα αυτή θα είναι ευγενής και δεν θα κρύβει ιδιοτέλειες και άλλα ύποπτα κίνητρα, θα παρακολουθείται αυστηρά από ειδικά συγκροτημένες μικτές επιτροπές των εντολοδόχων των συνελεύσεων.

5. Κατάργηση των εισαγωγικών εξετάσεων και ελεύθερη δωρεάν εισαγωγή οποιουδήποτε ενδιαφερόμενου σε οποιοδήποτε γνωστικό πεδίο, αλλά με εφαρμογή αυστηρών κριτηρίων για την συνέχιση των σπουδών που χρηματοδοτούνται, μαζί με τα έξοδα διαβίωσης των φοιτητών, από το κοινωνικό σύνολο. Συγκεκριμένα η συνέχιση των σπουδών δεν θα βασίζεται στο σημερινό εξετασιοκεντρικό σύστημα αλλά σ’ ένα σύστημα συνεχούς αξιολόγησης των σπουδαστών με βάση τακτικές αλλεπάλληλες γραπτές εργασίες τις οποίες θα καλούνται οι φοιτητές να υπερασπίσουν ενώπιον των διδασκόντων και των συμφοιτητών τους.

6. Μετάβαση από το πρώτο πτυχίο σε μεταπτυχιακές σπουδές (οι οποίες θα παρέχουν στους ενδιαφερόμενους πιο εξειδικευμένες γνώσεις σε συγκεκριμένο ερευνητικό πεδίο και δεν θα είναι –όπως σήμερα– απλά μέσο κοινωνικής επιλογής) με βάση το συνολικό αποτέλεσμα της συνεχούς αξιολόγησης κατά το τελευταίο έτος σπουδών και υποβολή και προφορική στήριξη εργασίας που να δικαιώνει τη συνέχιση των σπουδών.

7. Αξιολόγηση διδακτικού προσωπικού στη βάση πολλαπλών κριτηρίων (επιστημονικής έρευνας, διδακτικής επάρκειας, παρουσίας στον πανεπιστημιακό χώρο, κοινωνικά) που θα διαμορφώνονται από ειδικούς ανά κλάδο εντολοδόχους των συνελεύσεων διδασκόντων α) από το ίδιο πανεπιστήμιο, β) από άλλα πανεπιστήμια, αλλά και γ) από τους εντολοδόχους των φοιτητικών συνελεύσεων (1/3 των ψήφων ο καθένας)

8. Διεύρυνση του Πανεπιστημιακού άσυλου ώστε τα Πανεπιστήμια νʼ αποτελούν, τόσο στη θεωρία όσο και στην πράξη, κέντρα ελεύθερης σκέψης και φρονήματος απέναντι στην κάθε μορφής εξουσία.

9. Πλήρης αποκομματικοποίηση της παιδείας και του φοιτητικού κινήματος

http://www.inclusivedemocracy.org

-------------------------

Ας μιλήσουμε μ’ ένα απτό παράδειγμα. Στη Βενεζουέλα, η μπολιβαριανή επανάσταση αναζητά εναγωνίως εναλλακτικές λύσεις για να αναδιοργανώσει το κοινωνικό μοντέλο δικαιότερα και πιο ισότιμα. Σ’ αυτά τα πλαίσια, έχει ήδη διαμορφώσει μηχανισμούς μέσα στα πανεπιστήμια οι οποίοι ελέγχουν τόσο την ποιότητα της εκπαίδευσης όσο και τους προσανατολισμούς της, το εάν αυτή συμβάλλει στην ευημερία και την ανάπτυξη της κοινωνίας και στο εάν συμβάλλει στους ευρύτερους στόχους της επανάστασης για διεύρυνση της συμμετοχής των πολιτών, στην ανάπτυξη των τοπικών κοινοτήτων, των συνεταιρισμών κ.λ.π.

Η εσωτερική διοίκηση αυτού του πανεπιστημίου, λοιπόν, περιγράφεται κάπως έτσι από την πρύτανή του:

«Υπάρχει [στο πανεπιστήμιο] ένα εκτελεστικό συμβούλιο που ασχολείται με τα καθημερινά ζητήματα της διαχείρισης και περιλαμβάνει τον πρύτανη, τον αντιπρύτανη, έναν διευθυντή σπουδών κι έναν γενικό γραμματέα. Το ανώτερο όργανο είναι το διοικητικό συμβούλιο στο οποίο συμμετέχουν οι καθηγητές, το προσωπικό, οι φοιτητές και εκπρόσωποι της κυβέρνησης. Υπάρχουν επίσης τα ακαδημαϊκά συμβούλια, τα συμβούλια της πανεπιστημιούπολης -για κάθε πανεπιστήμιο ξεχωριστά – αλλά και τα μη-ακαδημαϊκά συμβούλια τα οποία περιλαμβάνουν ανθρώπους από τις κοινότητες».

Αλλού, ο υπουργός παιδείας της Βενεζουέλας μας δίνει μία συνολικότερη εικόνα:

«Στο μπολιβαριανό Σύνταγμα έχουμε θεσπίσει λαϊκά συμβούλια προγραμματισμού σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο, τα οποία εκπονούν αναπτυξιακά προγράμματα που λαμβάνουν υπ’ όψη τις πραγματικότητες της κάθε περιοχής. […]. Τι προβλέπουν αυτά; Την ύπαρξη σε κάθε δήμο όχι απλώς ενός πανεπιστημίου, αλλά ενός χώρου ανώτατης εκπαίδευσης, που περιλαμβάνει εργαστήρια, εκπαιδευτικές εγκαταστάσεις και συμπλέει με τις ανάγκες της κάθε περιοχής. Τα συμβούλια της περιοχής υποβάλλουν τις ανάγκες τους στα πανεπιστήμια και αυτά τους απαντούν. Τα πανεπιστήμια πηγαίνουν εκεί που είναι ο λαός και όχι το αντίθετο. Το πανεπιστήμιο ικανοποιεί τις ανάγκες του κάθε τόπου».

Αυτό, λοιπόν, είναι ένα υπαρκτό «σχέδιο», που διευρύνει την έννοια του «δημόσιου» καθιστώντας την μάλιστα περισσότερο αποτελεσματική κοινωνικά.

Αν βέβαια καταθέταμε αυτές τις προτάσεις σήμερα στην χώρα μας, θ’ ακούγαμε τα… εξ αμάξης απ’ όλες τις πλευρές. Οι νεοφιλελεύθεροι θ’ άρχιζαν το σύνηθες τροπάρι περί «ουτοπισμού» και ανέξοδου «αριστερισμού», ενώ το ακαδημαϊκό κατεστημένο θα οχυρωνόταν πίσω από τις κενές ουσίας κραυγές υπέρ της «αυτονομίας του πανεπιστημίου», του «ασύλου» της ασυδοσία τους, δηλαδή, που τους παρέχει ο κρατισμός…

http://www.ardin.gr


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 14 Jan 2007, 01:29 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 11 May 2004, 23:10
Posts: 3648
Location: City of ghosts
Με την προτεινόμενη αναθεώρηση του άρθρου 24 προβλέπεται:

· Ο αυτόματος αποχαρακτηρισμός όλων των δασικών εκτάσεων που καταπατήθηκαν πριν το 1975

· Καταργείται το τεκμήριο υπέρ του Δημοσίου

· Δυνατότητα για δημιουργία οικισμών - βιομηχανικών και τουριστικών εγκαταστάσεων ακόμα και σε Εθνικούς Δρυμούς.

· Να μην είναι υποχρεωτική η αναδάσωση των δασών που καταστρέφονται από τις πυρκαγιές.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 69 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4

All times are UTC + 1 hour


Who is online

Users browsing this forum: No registered users


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group