The Gathering

forum
It is currently 28 Mar 2024, 21:51

All times are UTC + 1 hour




Post new topic Reply to topic  [ 47 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 27 Jun 2006, 02:30 
Offline
Pathfinder (newbie)
Pathfinder (newbie)

Joined: 27 Jun 2006, 01:35
Posts: 4
Location: Raisio/Turku, Finland
Moron! Uusi täällä ja vasta liittynyt, mutta TG-fani jo vuodesta -95 kun ekan kerran Leavesin Headbangers ballista kuulin :D
Siitä lähtien se onkin sitten ollut mulle bändeistä ehkä se nro 1.

Ja pakkohan se on ruissiin mennä kattelemaan, varsinkin kun viereisessä saaressa asun, eli n. 1 km päässä.
Muuten en olis lähtenyt ruisrockiin, mutta pakko mennä perjantaiks ihan vaan Gatheringin takia,jotta tulis sekin nähtyä :)

Hyvät kesänjatkot kaikille suomalaisille (miksei muillekkin jos ymmärtävät :wink: ) The Gathering faneille!


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 01 Jul 2006, 13:26 
Offline
Third chance
Third chance
User avatar

Joined: 20 Sep 2003, 10:08
Posts: 71
Location: Oulu, Finland
Jelly wrote:
Ja pakkohan se on ruissiin mennä kattelemaan, varsinkin kun viereisessä saaressa asun, eli n. 1 km päässä.
Muuten en olis lähtenyt ruisrockiin, mutta pakko mennä perjantaiks ihan vaan Gatheringin takia,jotta tulis sekin nähtyä :)


"Yksi The Gathering, takapihalle toimitettuna, kiitos." Pystyykö olemaan enää onnekkaampi?-) Olet valinnut asuinpaikkasi oikein :D

Enää ~6 päivää!

_________________
Snow can wait I forgot my mittens


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 13 Jul 2006, 22:15 
Offline
Third chance
Third chance
User avatar

Joined: 26 Sep 2003, 23:48
Posts: 99
Location: Jyvaskyla, Finland
Olipa kerrassaan mahtavan upean fantastisen briljanttia.

Jos olisin pälähtänyt boordille perjantaiyönä, olisin ollut sanaton.

_________________
Sometimes when I wake up I almost remember how to fly.


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 14 Jul 2006, 12:36 
Offline
Third chance
Third chance
User avatar

Joined: 20 Sep 2003, 10:08
Posts: 71
Location: Oulu, Finland
Starl wrote:
Olipa kerrassaan mahtavan upean fantastisen briljanttia.


Olipa kyllä. Jos nyt väkisin hakee jotain pientä miinusta, niin Liberty Bell ja enkorejen puuttuminen, vaikka pändi olikin viimeinen esiintyjä ko. lavalla tuona päivänä. Mutta tuostakin saa osoitella sormella järkkäreitä. Harmi myös kun se lava oli niin pirun korkea, Frank ja Hans jäivät piiloon kokonaan kun ihan edestä katsasti keikkaa. Anneken näki kyllä tooooodella hyvin -- which was nice.

Näkikös kukaan pändin jäseniä siellä jossain alueella ennen tai jälkeen keikan? Oliko kellään onnellisella VIP-lipui?

_________________
Snow can wait I forgot my mittens


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 20 Jul 2006, 08:54 
Offline
Traveller
Traveller

Joined: 24 Oct 2002, 15:39
Posts: 268
Location: Finland
TG oli kyllä viimeinen pändi sillä lavalla mutta siinä viereisellä Rantalavalla soitti vielä Phoenix heti TG:n jälkeen, ja yhtä aikaa ei kai voi soittaa niin lähekkäin.

En ainakaan itse nähnyt niitä lavan ulkopuolella ollenkaan koko aikana.

Liberty Bellistä minäkään en oo hirveästi tykännyt levyllä. En myöskään Strange Machinesista mutta kyllä ne livenä jyrää.


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 16 Dec 2006, 05:03 
Offline
Second sunrise
Second sunrise
User avatar

Joined: 16 Dec 2006, 05:00
Posts: 14
Location: Kirkkonummi, Finland
Kirjoittamalla listaan oman nimesi ja paikkakuntasi, voit auttaa hollantilaisen the Gathering – yhtyeen kutsumista Suomeen esiintymään joko Tavastialle tai Nosturiin. Adressi luovutetaan edellä mainituille klubeille sekä itse yhtyeelle.

Olen kirjoittanut Tavastialle useampaan otteeseen ja kysynyt, olisiko mahdollista saada the Gathering Suomeen esiintymään, mutta en ole koskaan saanut heiltä vastausta takaisin. Nyt sinulla on mahdollisuus vaikuttaa ja saada Suomi mahdutettua yhtyeen seuraavaan keikkakalenteriin.

Jos kaikki kantaisivat kortensa kekoon, niin uskoisin meidän saavan jotain konkreettista aikaan. Kysymys on kannattajien aktiivisuudesta, eli jos haluat asioita tapahtuvan, ole itse mukana ja vaadi ääntäsi kuuluviin, sillä kukaan ei tee sitä puolestasi.

the Gathering saapui edellisen kerran Ruisrockiin 2006 FANIEN toivomana, vaikka henkilökohtaisesti, olisin toivonut heiltä intensiivistä klubikeikkaa.

http://www.adressit.com/thegathering


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Fans from Finland
PostPosted: 19 Sep 2007, 20:05 
Offline
Traveller
Traveller

Joined: 24 Oct 2002, 15:39
Posts: 268
Location: Finland
Huomasiko kukaan oliko yhdessäkään suomalaisessa musiikkilehdessä juttua The Gatheringista Ankkarockiin liittyen? Ja muutenkin tuli mieleen että olisi ehkä hyvä ajatus ilmoittaa täällä jos huomaa TG-juttuja suomalaisissa lehdissä, niin muutkin osaavat etsiä sen lehden käsiinsä :). Itse olen vain kerran törmännyt suomenkieliseen TG-juttuun. Se oli Souvenirsin julkaisun aikoihin SUE-lehdessä. Otin tietysti talteen.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 47 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour


Who is online

Users browsing this forum: No registered users


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group