The Gathering

forum
It is currently 28 Mar 2024, 12:58

All times are UTC + 1 hour




Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2005, 13:45 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 19 Dec 2001, 01:00
Posts: 4003
Location: Rotterdam, the only real Dutch Metropole.Our biggest tower will be 165 meters: ooooohhhhhh:)
heb m, hij's interessant, vooral de demo's!!!

_________________
Het zal wel weer off-topic zijn...
-----
I'm not obsessed, it's an hobby :D

Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2005, 14:53 
Offline
Always
Always

Joined: 26 Jan 2004, 22:15
Posts: 4266
Location: Utrecht
ga straks ook maar eens kijken in de enige platenzaak in Dokkum :D

_________________
...all my electricity, will make it across your sea, and provides you with my love...


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2005, 21:00 
Offline
Always
Always

Joined: 26 Jan 2004, 22:15
Posts: 4266
Location: Utrecht
ze hadden 'm nog niet, er werden geen cd's op maandag afgeleverd, morgen zou ie binnenkomen, want hij was besteld

_________________
...all my electricity, will make it across your sea, and provides you with my love...


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 23 Aug 2005, 12:56 
Offline
Always
Always

Joined: 26 Jan 2004, 22:15
Posts: 4266
Location: Utrecht
heb em :green:

_________________
...all my electricity, will make it across your sea, and provides you with my love...


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 24 Aug 2005, 07:44 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 19 Dec 2001, 01:00
Posts: 4003
Location: Rotterdam, the only real Dutch Metropole.Our biggest tower will be 165 meters: ooooohhhhhh:)
Buzz wrote:
ze hadden 'm nog niet, er werden geen cd's op maandag afgeleverd, morgen zou ie binnenkomen, want hij was besteld


daarom krijgen goede winkels m al de vrijdag ervoor binnen...wat is dat voor winkel?? :-?

_________________
Het zal wel weer off-topic zijn...
-----
I'm not obsessed, it's an hobby :D

Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 24 Aug 2005, 07:52 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 20 Oct 2001, 01:00
Posts: 3852
Location: The Netherlands
Heb deze album van Vork gekregen en uiteraard meteen beluisterd :surprised: Nummers van de 1e cd die heb ik allemaal al, dus ben meteen doorgegaan naar de 2e cd..... en wat is die gaaf zeg....Nummers klinken op sommige punten zooooooooooooooo anders!! Vind het zelf vaak mooier dan op de echte albums :surprised: Vooral "Probalby built in the fifties" klinkt zo gigantisch anders maar toch ontzettend gaaf :green:

Ik ben ermee in mijn nopjes :green:

_________________
http://www.last.fm/user/o0nefertem0o


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 24 Aug 2005, 08:38 
Offline
Always
Always

Joined: 26 Jan 2004, 22:15
Posts: 4266
Location: Utrecht
Mariska wrote:
Heb deze album van Vork gekregen en uiteraard meteen beluisterd :surprised: Nummers van de 1e cd die heb ik allemaal al, dus ben meteen doorgegaan naar de 2e cd..... en wat is die gaaf zeg....Nummers klinken op sommige punten zooooooooooooooo anders!! Vind het zelf vaak mooier dan op de echte albums :surprised: Vooral "Probalby built in the fifties" klinkt zo gigantisch anders maar toch ontzettend gaaf :green:

Ik ben ermee in mijn nopjes :green:


ben 't helemaal met je eens over die tweede cd :green:


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 24 Aug 2005, 08:39 
Offline
Always
Always

Joined: 26 Jan 2004, 22:15
Posts: 4266
Location: Utrecht
Shrink wrote:
Buzz wrote:
ze hadden 'm nog niet, er werden geen cd's op maandag afgeleverd, morgen zou ie binnenkomen, want hij was besteld


daarom krijgen goede winkels m al de vrijdag ervoor binnen...wat is dat voor winkel?? :-?


de Music Store, één van de duurste grotere platenzaken vind ik, maar ja, hopen dat The Gathering alsnog geld hiervoor krijgt van Century Media


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 24 Aug 2005, 10:55 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 19 Dec 2001, 01:00
Posts: 4003
Location: Rotterdam, the only real Dutch Metropole.Our biggest tower will be 165 meters: ooooohhhhhh:)
Mariska wrote:
Heb deze album van Vork gekregen en uiteraard meteen beluisterd :surprised: Nummers van de 1e cd die heb ik allemaal al, dus ben meteen doorgegaan naar de 2e cd..... en wat is die gaaf zeg....Nummers klinken op sommige punten zooooooooooooooo anders!! Vind het zelf vaak mooier dan op de echte albums :surprised: Vooral "Probalby built in the fifties" klinkt zo gigantisch anders maar toch ontzettend gaaf :green:

Ik ben ermee in mijn nopjes :green:


ben het ermee eens, behalve met deze album :P

Enne Buzz...idd Musicstore is echt een rotwinkel. valt me überhaupt nog mee dat ze m hadden :-?

_________________
Het zal wel weer off-topic zijn...
-----
I'm not obsessed, it's an hobby :D

Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 24 Aug 2005, 12:05 
Offline
Always
Always

Joined: 26 Jan 2004, 22:15
Posts: 4266
Location: Utrecht
Shrink wrote:
Mariska wrote:
Heb deze album van Vork gekregen en uiteraard meteen beluisterd :surprised: Nummers van de 1e cd die heb ik allemaal al, dus ben meteen doorgegaan naar de 2e cd..... en wat is die gaaf zeg....Nummers klinken op sommige punten zooooooooooooooo anders!! Vind het zelf vaak mooier dan op de echte albums :surprised: Vooral "Probalby built in the fifties" klinkt zo gigantisch anders maar toch ontzettend gaaf :green:

Ik ben ermee in mijn nopjes :green:


ben het ermee eens, behalve met deze album :P

Enne Buzz...idd Musicstore is echt een rotwinkel. valt me überhaupt nog mee dat ze m hadden :-?


ja, maar je bent de enige platenzaak in Dokkum, dus je moet wel wat te bieden hebben. Ze hebben zelfs een hoekje hardrock/metal.
Daar heb ik dus laatst ook de digipack versie van Superheat zien liggen, ik met m'n stomme kop natuurlijk toen niet gekocht, en nu kan ik die digipack versie nergens meer vinden, alleen maar die in de jewelcase. Bestellen via 4tune zou je zeggen, maar wie zegt dat ik dan de digipack krijg.


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 26 Aug 2005, 00:38 
Offline
Third chance
Third chance

Joined: 25 Dec 2003, 13:58
Posts: 154
lol leef je egt op terschelling? :D

_________________
shove it


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 26 Aug 2005, 10:19 
Offline
Always
Always

Joined: 26 Jan 2004, 22:15
Posts: 4266
Location: Utrecht
nou ja, ben een import Terschellinger, dus zit er alleen voor m'n toekomst. Ja, ik studeer Hydrografie, aan de Hogere Zeevaartschool daar.


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2005, 11:33 
Offline
Third chance
Third chance

Joined: 14 Aug 2004, 09:37
Posts: 119
Location: Groningen
Accessoires - B-Sides/Rarities ... hmmm nogmaals cashen van Century Media of gewoon een goed (dubbel)album?

Persoonlijk was ik nogal sceptisch over deze release. Ik dacht eerst dat het toch een manier was van nogmaals geld in het laadje brengen van nummers die allang uitgebracht waren. Het is me 100% meegevallen eerlijk gezegd. Waarom?

De eerste cd is voor mij niets meer dan een verzamelaar van de nummers die ik allemaal al heb op cd-single. WEL erg handig.. hoef nu niet zo vaak meer naar de cd-speler te lopen om singles te wisselen ;)
Voor de fan die later in aanraking is gekomen met The Gathering en niet alle (sommige) moeilijk te krijgen singles heeft is dit een hele goede manier om alle b-kantjes te krijgen.

De tweede cd is wat mij betreft zooooooooo mooi! De EROC-versies zijn voor mij echt geweldig. In de kantlijnteksten zegt hij ook "When Less is More". Dit is echt helemaal waar... De nummers zijn veel helderder zonder poespas. Het geeft voor mij het gevoel dat je echt naar The Gathering zit te luisteren.. alsof je ze bij een liveconcert zit ( maar dan zonder de bijgeluiden van het publiek ;) )
De demoversies van Texel zijn ook een genot om te horen. De acoustische versie van Electricity gaf me kippevel en Probably build in the Fifties is ook een geweldige versie met wat ruwere gitaren. Kortom allemaal geweldige alternatieve versies van de voor ons zo bekende nummers.

Conclusie... is deze dubbelaar het geld waard? HELL YEAH!

_________________
In a split second the foundations for a peaceful fulfulling life can be blasted away to the dur corners of reality....
Almost as if it were an act of a truly evil god


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: ...
PostPosted: 02 Sep 2005, 16:04 
Offline
Third chance
Third chance

Joined: 02 Aug 2005, 13:40
Posts: 103
Location: Groningen, The Netherlands
Quote:
Musicstore is echt een rotwinkel. valt me überhaupt nog mee dat ze m hadden


De winkel zelf is idd bijna net zo bagger als de Free Record Shop. Alleen kan je via de website van Musicstore nagenoeg alle CD's bestellen, en das wel erg handig. Via Free Record Shop niet; daar kan je van elke artiest 3 CD's verschillende CD's of zo bestellen, en de rest kan simpelweg niet. Achterlijke winkel vind ik dat.

Maar ik ga altijd naar King Kong in Leeuwarden of Plato in Groningen, en die hebben alles wat ik cool vind, of ze kunnen er wel aan komen.

Maar ontopic: Heb 'm net gehaald (was paar weekjes op vakantie, dus kon niet eerder...), en klinkt erg goed. Ik ben een van die gasten die pas later de muziek van The Gathering ontdekt heeft, en zodoende geen singels van ze heeft, dus die B-sides vind ik ook een super CD! Koop uberhaupt vrijwel nooit singels, altijd de albums, maar dan mis je idd bij sommige artiesten de B-sides... Maar ik geef deze CD na enkel geluisterd te hebben voorlopig een 8.

_________________
Life Is A Long Song


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour


Who is online

Users browsing this forum: No registered users


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group