The Gathering

forum
It is currently 27 Apr 2024, 13:59

All times are UTC + 1 hour




Post new topic Reply to topic  [ 145 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 03 Mar 2006, 09:52 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 19 Dec 2001, 01:00
Posts: 4003
Location: Rotterdam, the only real Dutch Metropole.Our biggest tower will be 165 meters: ooooohhhhhh:)
hier nog eentje...en ik ben niet zooo positief als maris...ik moet echt heel erg wennen...k geef m nog een paar luisterbeurtjes voordat ik me definitief uitspreek 8)

_________________
Het zal wel weer off-topic zijn...
-----
I'm not obsessed, it's an hobby :D

Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: al uit?
PostPosted: 03 Mar 2006, 15:55 
Offline
Second sunrise
Second sunrise

Joined: 08 Oct 2004, 16:07
Posts: 14
Location: Rotterdam
Hallo!

Istie al uit??
Kwam hem net op een torrent site tegen?? HIj loopt wel...maar ik loop liever meteen naar de winkel!!

Wat is de release date??

Jochen


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: ...
PostPosted: 03 Mar 2006, 16:03 
Offline
Third chance
Third chance

Joined: 02 Aug 2005, 13:40
Posts: 103
Location: Groningen, The Netherlands
Nee, hij is nog niet uit. Er zijn gewoon een paar hufters die de release-datum van de band niet willen respecteren en hem nu illegaal downloaden.

_________________
Life Is A Long Song


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: ...
PostPosted: 03 Mar 2006, 16:20 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 19 Dec 2001, 01:00
Posts: 4003
Location: Rotterdam, the only real Dutch Metropole.Our biggest tower will be 165 meters: ooooohhhhhh:)
Snafje wrote:
Nee, hij is nog niet uit. Er zijn gewoon een paar hufters die de release-datum van de band niet willen respecteren en hem nu illegaal downloaden.


mwah, k moet eerlijk zeggen dat ik dit soort capriolen ook gewoon dom vind van de bands zelf...breng gewoon geen promo's meer uit, of laat journalisten samenkomen in een ruimte, op een bepaalde plek, waar ze het album te horen krijgen...dan los je het in 1 keer op

trouwens, je komt hier NOOIT snafje en dan durf jij mij gewoon een hufter te noemen? lijkt me niet zo slim van je :wink:

_________________
Het zal wel weer off-topic zijn...
-----
I'm not obsessed, it's an hobby :D

Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: ...
PostPosted: 03 Mar 2006, 16:27 
Offline
King for a day
King for a day
User avatar

Joined: 04 Oct 2004, 12:03
Posts: 897
Location: Someren, The Netherlands
Snafje wrote:
Nee, hij is nog niet uit. Er zijn gewoon een paar hufters die de release-datum van de band niet willen respecteren en hem nu illegaal downloaden.


Je kunt het overdrijven natuurlijk. Dan moeten platenmaatschappijen ook maar geen promo's versturen, zodat reviewhufters al eerder kunnen luisteren. MP3's zijn nou eenmaal een logisch gevolg daarvan, en je zou gek zijn als je daar zelf ook geen profijt uithaalt. En daarbij; een echte fanaat koopt de cd uiteindelijk toch wel. Ik vind het sowieso onzin dat men altijd de schuld op MP3's/downloaden afschuift: Je beluistert de MP3's, je oordeelt en besluit uiteindelijk of je de cd gaat kopen ja of nee. Ook al zou het fenomeen MP3's niet bestaan, dan zou men CD kunnen beluisteren in winkel. Een kopie maak je hooguit wanneer je CD net niet goed genoeg vindt. En daar zou ik dan ook geen geld aan uitgeven.

Geweldig van je dat je hem niet download, we zijn enorm trots op je dat geen hufter bent en dat wel over anderen zegt die gewoon erg graag willen horen wat een band in elkaar gekunsteld heeft. En als je dan toch graag iemand een hufter wilt noemen, schrijf een brief naar de platenmaatschappij die de promo's verstuurd en ga daarin zachtjes huilen.

Maargoed, dat is mijn bescheiden mening als neutrale TG forummer :surprised:


Last edited by Vork on 03 Mar 2006, 16:31, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 03 Mar 2006, 16:28 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 19 Dec 2001, 01:00
Posts: 4003
Location: Rotterdam, the only real Dutch Metropole.Our biggest tower will be 165 meters: ooooohhhhhh:)
juischt

_________________
Het zal wel weer off-topic zijn...
-----
I'm not obsessed, it's an hobby :D

Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: ...
PostPosted: 03 Mar 2006, 16:38 
Offline
Third chance
Third chance

Joined: 02 Aug 2005, 13:40
Posts: 103
Location: Groningen, The Netherlands
Quote:
Geweldig van je dat je hem niet download, we zijn enorm trots op je dat geen hufter bent en dat wel over anderen zegt die gewoon erg graag willen horen wat een band in elkaar gekunsteld heeft. En als je dan toch graag iemand een hufter wilt noemen, schrijf een brief naar de platenmaatschappij die de promo's verstuurd en ga daarin zachtjes huilen.


Wat is dat voor flauwekul? Ben je op je pik getrapt? Stel je toch niet zo aan kereltje. Gaan we hier nu allemaal vallen over het woord 'hufter'?

Kijk, natuurlijk zijn degenen die als eerste de CD op het net ploften de echte hufters, maar mensen die eraan meewerken met het verspreiden ervan zijn toch ook niet 100% fair bezig? En tuurlijk zijn hier diehards die de CD toch wel kopen, dus dan is er niets aan de hand. Maar jullie onderschatten de grote groep niet-diehards die de CD alleen download en dan geen reden meer ziet tot aanschaf van een origineel. En jullie helpen nu mee met het verspreiden van die muziek onder de grote groep.

Jammer dat de mensen die de release-datum wel kunnen respecteren worden behandeld zoals degenen die dat niet doen behandeld zouden moeten worden.

_________________
Life Is A Long Song


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 03 Mar 2006, 23:53 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 19 Dec 2001, 01:00
Posts: 4003
Location: Rotterdam, the only real Dutch Metropole.Our biggest tower will be 165 meters: ooooohhhhhh:)
de held

_________________
Het zal wel weer off-topic zijn...
-----
I'm not obsessed, it's an hobby :D

Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: ...
PostPosted: 04 Mar 2006, 10:07 
Offline
Third chance
Third chance

Joined: 02 Aug 2005, 13:40
Posts: 103
Location: Groningen, The Netherlands
Die intelligente opmerking interpreteer ik maar als een teken van zwakte.

_________________
Life Is A Long Song


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: ...
PostPosted: 04 Mar 2006, 11:19 
Offline
King for a day
King for a day
User avatar

Joined: 04 Oct 2004, 12:03
Posts: 897
Location: Someren, The Netherlands
Snafje wrote:
Stel je toch niet zo aan kereltje.


De pot verwijt de ketel...

Maar nee knaapje, mijn pik is te groot voor jouw schoenen. Dus om nou te zeggen dat ik me erop getrapt voel: nee.


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 04 Mar 2006, 11:32 
Offline
Second sunrise
Second sunrise
User avatar

Joined: 11 Dec 2001, 01:00
Posts: 11
Location: Amersfoort, the Netherlands
ergens zit er wel een waarheid in, stop met downloaden en wacht lekker tot 15 april! (was het toch?) kan me niet voorstellen dat de cd voor de release date ineens beter klinkt omdat nog niet iedereen hem heeft.

_________________
Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 04 Mar 2006, 14:52 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 19 Dec 2001, 01:00
Posts: 4003
Location: Rotterdam, the only real Dutch Metropole.Our biggest tower will be 165 meters: ooooohhhhhh:)
ga toch huilen zeg, ik koop m toch wel, ik vind dat de bands en de platenmaatschappijen een betere manier moeten verzinnen dan promo's. Het is niet zo dat wij fans die niet kunnen wachten de maatschappij kapot maken, wel de personen die alles alleen maar downloaden

Aan de andere kant spreek ik ook een hoop mensen die nooit TG freak waren, maar nu ze deze cd hebben gedld hem straks ook willen kopen....lijkt me dus alleen maar nuttig :wink:

vind het wel frappant dat de figuren die zich hier NOOIT laten zien, ineens bij dit soort zaken komen mierenneuken, hebben jullie niets beters te doen ofzo???

_________________
Het zal wel weer off-topic zijn...
-----
I'm not obsessed, it's an hobby :D

Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 04 Mar 2006, 16:13 
Offline
Pathfinder (newbie)
Pathfinder (newbie)

Joined: 04 Mar 2006, 15:40
Posts: 1
Ben er ook zo een, die NIET kan wachten als TG met een nieuwe CD uitkomt. Dit door uit nieuwsgierigheid, zit op hete kolen, vol verlangens etc. etc. etc. EN heel belangrijk, het verspreiden van onze trots THE GATHERING door heel de WERELD... via de MSN bijvoorbeeld, dan stuur ik het nieuwsgierige mens aan de andere kant een paar MP3's om ze te overtuigen.

Dus heb HOME ook gedownload (ik ben en word gek als ik tot 14 april moet wachten terwijl je al eerder kan beluisteren)...... en maak je maar geen zorgen hoor, ik koop op 14 april ORIGINEEL .... dit juist uit respect voor de band, en uit chauvinisme (brabantisme beter gezegd) ...

maar goed voor degene die het willen weten... HET IS GRANDIOOS ! tot nu toe hebben ze me altijd weten te boeien en nu ook weer, het is anders dan alle voorgaande albums (tuurlijk met TG invloeden). Het is een stap voorwaarts . Sommige songs zijn dansbaar, maar ook weer een randje donker/psychologisch. En soms hoor je wat HTMAP geluiden door de songs heen , maar kan ook aan mij liggen 8) , bijvoorbeeld nummer Home. Trouwens deze nummer kan mij aan het janken krijgen, mooie melodielijn en depri muziek ... verder favorieten zijn Alone, Solace en Shortest day (tekst is goed, ik ken wel zo'n iemand :x ). Anneke's stem is vertrouwend maar hier en daar toch ook weer vernieuwend ....... maar ik moet je wel waarschuwen, er zit niet zo veel heavy gitaren erin ....... desondanks ...*zucht* ik vind ze gewoon goed :flower:


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 04 Mar 2006, 16:30 
Offline
moderator
moderator
User avatar

Joined: 11 Oct 2001, 01:00
Posts: 1065
Location: the Netherlands
Wie?!? wrote:
Ben er ook zo een, die NIET kan wachten als TG met een nieuwe CD uitkomt. Dit door uit nieuwsgierigheid, zit op hete kolen, vol verlangens etc. etc. etc. EN heel belangrijk, het verspreiden van onze trots THE GATHERING door heel de WERELD... via de MSN bijvoorbeeld, dan stuur ik het nieuwsgierige mens aan de andere kant een paar MP3's om ze te overtuigen.

Dus heb HOME ook gedownload (ik ben en word gek als ik tot 14 april moet wachten terwijl je al eerder kan beluisteren)...... en maak je maar geen zorgen hoor, ik koop op 14 april ORIGINEEL .... dit juist uit respect voor de band, en uit chauvinisme (brabantisme beter gezegd) ...

maar goed voor degene die het willen weten... HET IS GRANDIOOS ! tot nu toe hebben ze me altijd weten te boeien en nu ook weer, het is anders dan alle voorgaande albums (tuurlijk met TG invloeden). Het is een stap voorwaarts . Sommige songs zijn dansbaar, maar ook weer een randje donker/psychologisch. En soms hoor je wat HTMAP geluiden door de songs heen , maar kan ook aan mij liggen 8) , bijvoorbeeld nummer Home. Trouwens deze nummer kan mij aan het janken krijgen, mooie melodielijn en depri muziek ... verder favorieten zijn Alone, Solace en Shortest day (tekst is goed, ik ken wel zo'n iemand :x ). Anneke's stem is vertrouwend maar hier en daar toch ook weer vernieuwend ....... maar ik moet je wel waarschuwen, er zit niet zo veel heavy gitaren erin ....... desondanks ...*zucht* ik vind ze gewoon goed :flower:

Hoi Wie?!? Je mag de volgende keer wel gewoon onder je eigen naam posten hoor :wink: (meerdere forumnamen per persoon zijn namelijk niet toegestaan hier). Dus bij deze heb ik jouw extra 'Wie?!?' account op inactief gezet.

Laten we nu hier in dit topic weer aardig zijn tegen elkaar. :flower: En het hebben over de verwachtingen (of recensies) van "Home" :D, in plaats van elkaar aanvallen op het down/uploaden van illegaal verspreide mp3's.

_________________
Image
Cycling Colours, a The Gathering fansite http://www.cyclingcolours.nl
news, live photo's, setlists, cd-reviews, interviews, links


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 04 Mar 2006, 17:45 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 20 Oct 2001, 01:00
Posts: 3852
Location: The Netherlands
Martijn, helaas voor je maar ik ben "Wie" niet, ik heb dit zo juist allemaal medegedeeld gekregen van "Wie" zelf.

Waarom zou ik in hemelsnaam berichten moeten posten onder een andere naam!??! Dit heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. "Wie" is een familie lid van mij!!!

In 1 gezin kunnen meerdere mensen gebruik maken van 1 ip-adres. En dit is ook het geval geweest. Dat zou jij toch moeten weten lijkt mij....


Kijk eens voor je eigen plezier eens in je mailbox, dank je!!!!

En aub corrigeer je bericht, is wel net zo netjes tegenover "Wie", als tegenover mij...

_________________
http://www.last.fm/user/o0nefertem0o


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 04 Mar 2006, 17:56 
Offline
moderator
moderator
User avatar

Joined: 11 Oct 2001, 01:00
Posts: 1065
Location: the Netherlands
Mariska wrote:
Martijn, helaas voor je maar ik ben "Wie" niet, ik heb dit zo juist allemaal medegedeeld gekregen van "Wie" zelf.

Waarom zou ik in hemelsnaam berichten moeten posten onder een andere naam!??! Dit heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. "Wie" is een familie lid van mij!!!

In 1 gezin kunnen meerdere mensen gebruik maken van 1 ip-adres. En dit is ook het geval geweest. Dat zou jij toch moeten weten lijkt mij....

Kijk eens voor je eigen plezier eens in je mailbox, dank je!!!!

En aub corrigeer je bericht, is wel net zo netjes tegenover "Wie", als tegenover mij...

Hoi Mariska, ik heb toch helemaal niet gezegd dat jij die 'Wie?!?' bent? :-?

En natuurlijk weet ik dat er meerdere personen van dezelfde internetaansluiting gebruik kunnen maken. Dat is geen probleem, integendeel: hoe meer fans hoe beter haha :D.
(meerdere gebruikersnamen per persoon is niet de bedoeling, maar dat is wat anders dan meerdere personen online via dezelfde aansluiting)

_________________
Image
Cycling Colours, a The Gathering fansite http://www.cyclingcolours.nl
news, live photo's, setlists, cd-reviews, interviews, links


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 04 Mar 2006, 18:30 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 20 Oct 2001, 01:00
Posts: 3852
Location: The Netherlands
"Hoi Wie?!? Je mag de volgende keer wel gewoon onder je eigen naar posten hoor (meerdere forumnamen per persoon zijn namelijk niet toegestaan hier). "

Als je het allemaal niet zo erg vind, waarom heb je die account "wie" dan geblokt, als het toch niet uitmaakt dat er 2 accounts op 1 ip-adres staan?? Hoe kom je er dan bij dat het 1 persoon is onder 2 namen? Beetje vreemd..

_________________
http://www.last.fm/user/o0nefertem0o


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 04 Mar 2006, 23:01 
Offline
Second sunrise
Second sunrise
User avatar

Joined: 11 Dec 2001, 01:00
Posts: 11
Location: Amersfoort, the Netherlands
Shrink wrote:
vind het wel frappant dat de figuren die zich hier NOOIT laten zien, ineens bij dit soort zaken komen mierenneuken, hebben jullie niets beters te doen ofzo???


In theorie kan ik nu antwoorden met: ja en daarom kom ik hier bijna nooit. Maaaar (alhoewel ik het toch gedaan heb), zo ben ik niet. Ik kwam weer eens langs om te kijken of er wat bekend was over Home en dan kom je bij dit topic uit.
Volgende keer kan ik weer wat zeggen over "home", misschien heb ik dan wel iets anders om te melden, wie weet. Ik hoop dat ik dan meer respect mag verwachten van mensen die korter op dit forum komen :p

_________________
Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: ...
PostPosted: 04 Mar 2006, 23:07 
Offline
Third chance
Third chance

Joined: 02 Aug 2005, 13:40
Posts: 103
Location: Groningen, The Netherlands
Quote:
ga toch huilen zeg, ik koop m toch wel


Kun je niet op de argumenten ingaan in plaats van steeds dergelijke opmerkingen te maken? Het punt is niet dat jij hem niet koopt als fan zijnde (dat neem ik aan), maar die grote groep niet-diehards...

Quote:
vind het wel frappant dat de figuren die zich hier NOOIT laten zien, ineens bij dit soort zaken komen mierenneuken, hebben jullie niets beters te doen ofzo?


Wel, wat doet het er toe hoe vaak iemand een bericht gepost heeft? Gaat het niet om de inhoud van dat bericht? En als iemand weinig post wil dat niet zeggen dat diegene nooit op het forum kijkt. En aan jouw aantal posts te zien lijkt het er meer op dat JIJ degene bent die niets beters te doen heeft...

_________________
Life Is A Long Song


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 04 Mar 2006, 23:09 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 20 Oct 2001, 01:00
Posts: 3852
Location: The Netherlands
ONTOPIC!!!!!!!!!!!!!

Deze ga ik mooi bestellen, altijd leuk om een promo foto bij te krijgen!! :flower:

http://www.4tune-shop.nl/index.php?categorie=gathering

_________________
http://www.last.fm/user/o0nefertem0o


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 145 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Next

All times are UTC + 1 hour


Who is online

Users browsing this forum: No registered users


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group