The Gathering

forum
It is currently 19 Mar 2024, 05:55

All times are UTC + 1 hour




Post new topic Reply to topic  [ 79 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 22:57 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 20 Oct 2001, 01:00
Posts: 3852
Location: The Netherlands
Lord Leuber wrote:
Mariska wrote:
Lord Leuber wrote:
Mariska wrote:
Maar ja uitgesproken meningen zijn hier UIT DEN BOZE....


Als het een andere mening is dan de jouwe wel, ja.


uiteraard!


In de meeste gevallen vat ik zo'n antwoord op als 'grappig bedoeld'. Maar in dit geval ben ik daar niet zo zeker van. En dat was ook precies mijn punt.


ja was grappig bedoelt :roll: Pjonge!

_________________
http://www.last.fm/user/o0nefertem0o


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 23:00 
Offline
Traveller
Traveller
User avatar

Joined: 04 Dec 2003, 21:56
Posts: 355
Location: Renkum, Nederland
Mariska wrote:
Ik ga alles niet 3 keer herhalen. Alles staat duidelijk in mijn berichten. Maar ja uitgesproken meningen zijn hier UIT DEN BOZE....

Wil je het alstjeblieft dan nóg een keer, speciaal voor mij, uitleggen? Ik ben niet zo snugger, hou daar alstublieft rekening mee. En ik moet wat over het hoofd zien natuurlijk.

Quote:
Vraag me nog steeds af, en wel meer mensen denk ik zo, waarom je niet mag praten over je zeldzame unieke Gathering spulletjes?


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 16 Nov 2005, 00:40 
Offline
Traveller
Traveller
User avatar

Joined: 26 Jun 2005, 23:57
Posts: 299
Mariska wrote:

En het lukt je totaal niet om mij voor lul te zetten Wim, daar moet je toch wel heel veel meer moeite voor doen :wink:


eehh nou daar heb ik eigenlijk niet zo'n trek in, zou niet weten waarom. tenzij jij het graag wilt, ik ben de rotste niet :wink:

Het irriteerde me toen een beetje dus heb ik dat gepost. Verder niet teveel woorden aan vuil maken, iedereen heeft zn zegje wel gedaan.

Elza wrote:
En om iemand zo openlijk voor lul te zetten ben je wel erg triest Ignorer.


Welk topic heb jij gelezen? Als je doelt op het feit dat ik het niet echt stabiel vond dat Mariska eerst jaloers was (haar woorden) en daarna niet meer......gutgut wat verschrikkelijk van me. Mariska is namelijk 8 jaar oud en kan niks hebben....dom van me dat ik dat vergeten was.

_________________
Image
Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 16 Nov 2005, 01:14 
Offline
Second sunrise
Second sunrise

Joined: 13 Oct 2002, 00:15
Posts: 30
Location: Stedebroec
Waarom zijn jullie (op een paar na) zo onvriendelijk tegen elkaar?

Is het misschien in je opgekomen dat ik niet iemand ben die commerciële onzin wil uithalen met 'collector items' van een bandje als TG?

Dat had je kunnen opmaken uit mijn kritiek op Century Media.
TG weet dat ik die spullen heb en ze weten ook dat ik best zou willen meewerken om daar wat mee te doen, maar eerlijk gezegd sta ik niet op voet van vriendschap met de broeders R en waarom dat gaat niemand iets aan.

Het enige wat ik daar over wil zeggen is dat ik een noorderling ben die zegt wat ie denkt en dat gaat niet geweldig samen met de gemoedelijke brabander. Ik heb fouten gemaakt, dingen gedaan die ik niet had moeten doen, maar dat geldt ook voor de andere partij.

Verder gaat het niemand iets aan, ik heb met enorm plezier drie keer met ze gewerkt en ik hou vol dat TG wellicht de meest talentvolle band is die ik heb ontmoet. Alles wat ik met ze opgenomen heb sinds 1991 heb ik bewaard, gewoon omdat ik het heel bizonder vond, vanaf het eerste demo'tje.

@Mariska, ik heb ergens gezien dat je 27 jaar bent? Je gedraagt je op dit forum als een kind van 13.

@Shrink, je krimt steeds meer, ik zou de nick veranderen in 'Shrimp' want veel groter ben je niet.

@ All others, bedankt voor de support en bijval, waardeer ik zeer.
Ik ben nu bijna 63 en binnenkort stop ik met werken, verkoop de studio en move naar de zon. Ik neem niets mee ook geen collector items van al die bands waarmee ik heb gewerkt, het zijn er wel duizend.

Ik heb (nog) geen flauw idee wat ik er mee moet doen, van alle bands waarmee ik heb opgenomen heb ik een copy op tape, DAT of CD/DVD, dat zijn kasten vol.

En ik ben trots op het feit dat ik met TG heb gewerkt, is dat toegestaan?


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 16 Nov 2005, 12:15 
Offline
King for a day
King for a day

Joined: 18 Dec 2002, 16:00
Posts: 911
Location: Leeuwarden, Holland :D
Je mag t altijd bij mij brengen Han :green: :flower:

_________________
"What fine judgement I see
in the eyes of our world leaders
Oh how beautiful life could be
if it hadn't been shot to pieces"


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 16 Nov 2005, 18:59 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 19 Dec 2001, 01:00
Posts: 4003
Location: Rotterdam, the only real Dutch Metropole.Our biggest tower will be 165 meters: ooooohhhhhh:)
Wat een gezeur!

@Han, beetje flauwe reactie om nu met krachttermen over krimpen (neem ik aan in ieder geval, want krimt?? nog nooit van gehoord) aan te komen, dat heb ik ook nooit in jouw richting gedaan.
Wat ik wel vind is gezien je uitleg (63, stoppen met de zaak e.d.) ik de "zaak" wel snap. Als je dat eerder had verteld, had ik ook iets meer kunnen begrijpen van je opmerkingen e.d. Dan had ik er ook "normaler" op gereageerd.

@Lord Leuber: Flauw dat je alleen nog de weg naar t forum weet te vinden als je mariska of mij kan afzeiken, dat is echt super laag. Bijna nog lager dan je gedrag in Paradiso..


en o ja Han, trots dat je met TG hebt samengewerkt....dat kan ik zeker snappen :wink:

_________________
Het zal wel weer off-topic zijn...
-----
I'm not obsessed, it's an hobby :D

Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 16 Nov 2005, 19:26 
Offline
Second sunrise
Second sunrise

Joined: 13 Oct 2002, 00:15
Posts: 30
Location: Stedebroec
Shrink, je had ook kunnen reageren op een wat vriendelijkere manier, ik had je dan graag vriendelijk geantwoord want eigenlijk heb ik een gruwelijke hekel aan ruzie.

Een felle discussie zal ik niet uit de weg gaan, maar dan wel graag een inhoudelijke discussie met wederzijds respect.

Dit was jouw eerste reactie: Het zijn idd patserige opmerkingen waar we geen drol aan hebben, elke keer bij dergelijke onderwerpen komt deze onzin weer naar boven.. ...je hebt zeker ook nog tapes liggen van de demo's uit 2007???


En je zult begrijpen dat ik daar niet vrolijk van werd, je neemt nu een heel andere houding aan en daar kunnen we wat mee. Krimmen is idd een niet bestaand werkwoord, maar je begrijpt dat dit een typo was en op dit forum kun je maar kort editen.

Zoals ik zei ben ik een geboren West Fries en bij ons is het de gewoonte om gewoon te zeggen wat je denkt, wij zijn dat gewend en we vergeten vaak dat er ook mensen zijn die dat niet zo gewend zijn, waarbij onze gewoonte als zeer bot en ongenuanceerd kan overkomen.

Bovendien kan alles wat je goed meent op een andere manier worden opgevat. Als dat zo is dan een welgemeend sorry.

Over TG: een van de meest getalenteerde bands van dit land die de pech hebben gehad om met de verkeerde mensen in zee te zijn gegaan waardoor ze veel problemen hebben moeten ondergaan en moeten overwinnen.

Toen ik in 1994 de demo's voor Mandylion opnam was ik echt gevloerd door Anneke en de muziek die deze jongens nu weer hadden gemaakt, de geluiden die Frank zelf had gemaakt op zijn Roland D50 waren zo mooi dat ze niet van deze planeet leken te komen.

We hebben het toen nog even gehad over een album in eigen beheer opnemen, maar daar waren ze op dat tijdstip nog niet aan toe. Niettemin had ik het graag gedaan, al hadden ze een jaar in de studio gezeten (op mijn kosten dan) , ik had graag genoegen genomen met een percentage van de opbrengst. En ze mogen morgen alsnog komen.

Ik hoop oprecht dat ze met hun eigen label in de toekomst het succes zullen hebben wat ze verdienen, na zo'n 15 jaar hard werken mag dat wel eens gebeuren.


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 16 Nov 2005, 19:36 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 09 Jan 2004, 13:16
Posts: 3529
Shrink wrote:
@Lord Leuber: Flauw dat je alleen nog de weg naar t forum weet te vinden als je mariska of mij kan afzeiken, dat is echt super laag. Bijna nog lager dan je gedrag in Paradiso..


Gek hè, als menig nuttig topic, wat ik immers nog steeds af en toe lees, gevuld wordt met gemekker.

Overigens was je laatste post richting Han dan weer wel erg sterk. Zo'n post zie ik Mariska nog niet zo gauw maken.


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 16 Nov 2005, 19:57 
Offline
Third chance
Third chance

Joined: 13 Aug 2003, 11:40
Posts: 56
Location: Nederland
Ignorer wrote:


Elza wrote:
En om iemand zo openlijk voor lul te zetten ben je wel erg triest Ignorer.


Welk topic heb jij gelezen? Als je doelt op het feit dat ik het niet echt stabiel vond dat Mariska eerst jaloers was (haar woorden) en daarna niet meer......gutgut wat verschrikkelijk van me. Mariska is namelijk 8 jaar oud en kan niks hebben....dom van me dat ik dat vergeten was.


Hou toch op! Weer een opmerking waar niets op slaat. Ik verdedig mijn zus. Is daar iets op tegen? En ontzettend kinderachtig om haar leefdtijden aan te spelden. Wat wil je daarmee bereiken? En ze kan genoeg hebben, geloof mij maar. Maar jullie zijn diegene die er constant gaan happen op haar berichten. Want ze zegt die dingen die ze te zeggen heeft, maar dat mag hier niet schijnbaar..... Jammer....

Jurrien, jij zei dat Mariska kinderachtig reageerde.

Dit is pas kinderachtig:

Wil je het alstjeblieft dan nóg een keer, speciaal voor mij, uitleggen? Ik ben niet zo snugger, hou daar alstublieft rekening mee. En ik moet wat over het hoofd zien natuurlijk.


Ha die Mariska, je zou voor de verandering ook best inhoudelijk mogen reageren enzo, inplaats van kinderachtig te doen. Niks op tegen! Komop, je kunt het wel!


Wat wil jij hier mee bereiken als ik het vragen mag? Komt voor mijn gevoel dom over. Ach nee, mag ik zeker niet zeggen!


Ook erg jammer is als je hier op het forum een opmerking maakt of hebt (goed of slecht) dat meteen IEDEREEN zich aangevallen voelt. Waarom moet elke opmerking zo meegaand zijn? Mag er geen kritiek gegeven worden als iemand er niet mee eens is??

@ Lord Leuber:

Zo'n post zie ik Mariska nog niet zo gauw maken.

Haar berichten zijn duidelijk zat, maar schijnbaar ben ik de enige die ze begrijpt. Maarum, ooit van beter gelezen gehoord? Want dat kunnen de meeste schijnbaar hier niet. Dat was in de verleden al zo en zal ook altijd zo blijven....


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 17 Nov 2005, 11:44 
Offline
Traveller
Traveller
User avatar

Joined: 26 Jun 2005, 23:57
Posts: 299
Elza wrote:
Ik verdedig mijn zus. Is daar iets op tegen? En ontzettend kinderachtig om haar leefdtijden aan te spelden.


ik had het kunnen weten.....
Kinderachtig om haar leeftijden aan te spelden??? Het was vrij duidelijk dat ik bedoelde dat ze juist geen 8 jaar oud was en dat ze dus inderdaad wel wat kan hebben. Het is verdomme een volwassen vrouw waar ik verder geen probleem mee had/heb, maar nee...jij moet er over doorgaan om geforceerd duidelijk te maken dat je zusje wel voor zichzelf kan zorgen. Nou volgens mij kan ze dat inderdaad wel, alleen heb jij het nog niet helemaal door. Anders had je het wel gelaten. Je maakt problemen die er niet zijn. En ik ga daar lekker op door ja, dat klopt.

Elza wrote:
Maarum, ooit van beter gelezen gehoord? Want dat kunnen de meeste schijnbaar hier niet.


En daar ben jij er zeker eentje van, Elza.

_________________
Image
Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: ...
PostPosted: 17 Nov 2005, 15:27 
Offline
Third chance
Third chance

Joined: 02 Aug 2005, 13:40
Posts: 103
Location: Groningen, The Netherlands
Als buitenstaander heb ik deze discusie een tijdje gevolgd, maar ik moet nu toch werkelijk zeggen dat vooral Mariska en Elza erg jaloers, rancuneus en bovenal oerstom overkomen. Waarvan acte.

Deze opmerking van Shrink:

Quote:
Het zijn idd patserige opmerkingen waar we geen drol aan hebben, elke keer bij dergelijke onderwerpen komt deze onzin weer naar boven.. ...je hebt zeker ook nog tapes liggen van de demo's uit 2007???


... was ook niet al te snugger, maar ik zie dat hij zich daar later redelijk van gedistangeerd heeft, waarvoor complimenten. Eindelijk iemand die durft toe te geven.


Verder opmerkingen waar ik mij zeer in kan vinden:

Quote:
Ha die Mariska, je zou voor de verandering ook best inhoudelijk mogen reageren enzo, inplaats van kinderachtig te doen. Niks op tegen! Komop, je kunt het wel!

Vraag me nog steeds af, en wel meer mensen denk ik zo, waarom je niet mag praten over je zeldzame unieke Gathering spulletjes?


Quote:
Mariska wrote:
"Maar ja uitgesproken meningen zijn hier UIT DEN BOZE...."

Reactie: "Als het een andere mening is dan de jouwe wel, ja."


Quote:
@Mariska, ik heb ergens gezien dat je 27 jaar bent? Je gedraagt je op dit forum als een kind van 13.


Quote:
Ik zie trouwens ook dat Han zich nog nooit voorgesteld heeft in het daarvoor bestemde topiek. Het verbaast mij nogal dat hij daarvoor nog niet aan de digitale schandpaal genageld is.

_________________
Life Is A Long Song


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 17 Nov 2005, 16:48 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 19 Dec 2001, 01:00
Posts: 4003
Location: Rotterdam, the only real Dutch Metropole.Our biggest tower will be 165 meters: ooooohhhhhh:)
Ik bemoei me helemaal niet meer met dit gedoe, misschien laf, maar ik heb al genoeg gezeik in mn leven (jaja...de haagse hogeschool, gezellig man :wink: ).... wat ik nog wel ff kwijt wilde: Han, je bent 63....je luistert nog steeds naar TG??? Ik vind het opzich wel erg gaaf dat iemand van die leeftijd zich op een dergelijk niveau bezighoudt met de hedendaagse muziek, daar kan ik alleen maar respect voor hebben.


Laten we nu allemaal gewoon stoppen, weer normaal tegen elkaar doen. We hebben vaker van dit soort moddergooi periodes gehad, ik ben ook niet de liefste (in dit geval tè vaak onderwerp van gesprek geweest iig) maar hopelijk wel een van de slimste, ik vind het tijd voor een "Theekransje" :wink:

_________________
Het zal wel weer off-topic zijn...
-----
I'm not obsessed, it's an hobby :D

Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 17 Nov 2005, 17:20 
Offline
Second sunrise
Second sunrise

Joined: 13 Oct 2002, 00:15
Posts: 30
Location: Stedebroec
In februari word ik 63 shrink en ik luister naar Deftones, SOAD, Tool en ik vind COF ook best te gek, vooral hun Nymphetamine vind ik prachtig.

Overigens vind ik de post van Snafje ook weinig mis mee, je mag best kritiek hebben op elkaar, zolang het geen scheldpartij wordt moet het kunnen.

Inderdaad heeft Mariska wel kritiek op anderen, maar zelf er tegen kunnen? Niet dus lijkt me. En dat haar zus haar steunt valt best te begrijpen, zou alleen leuk zijn als het ook nog ergens over gaat.

Als je op forums gaat posten moet je tegen een stootje kunnen, anders kun je beter wegblijven. Meningen verschillen en dat is gelukkig niet verboden hier.

Groet.


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 17 Nov 2005, 18:16 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 20 Oct 2001, 01:00
Posts: 3852
Location: The Netherlands
Ach ja, dan ben ik maar een kind van 13, kan er mij verder niet zo veel zorgen om maken, ik weet wel beter. En Han, ik kan zeker wel tegen kritiek en stootje, maar als ik hier maar IETS durf te zeggen wat een ander niet aanstaat dan krijg ik meteen de volle laag over mij heen van iedereen. Ik hou hier voortaan mijn mond dicht op deze forum. Ik ga geen kritieken meer leveren (goed of slecht) want ben op dat tenen getrap hier nogal beu.

ONTOPIC!!!!!!!!!!!


Heb album gedownd!! Kon het niet laten :oops: Ga uiteraard over de demo's hebben :wink:

Moet zeggen...."Third change" is nogal anders!!! Moest er wel ff aan wennen. Zoals ik ben, wil altijd mee blehren met de songteksten maar dat kon bij deze niet zo haha :green: "Solar glide" is een nieuw instrumentaal nummer, vind deze ontzettend gaaf en heavy. Echt met een typische Mandylion album geluid. Heerlijk!! En rest van de demo's klinken bijna het zelfde als op de album. Maar net zo mooi!!! :flower:

Misschien iemand van jullie al gedownd!?!?

_________________
http://www.last.fm/user/o0nefertem0o


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 17 Nov 2005, 19:38 
Offline
Second sunrise
Second sunrise

Joined: 13 Oct 2002, 00:15
Posts: 30
Location: Stedebroec
Mariska wrote:
"Solar glide" is een nieuw instrumentaal nummer, vind deze ontzettend gaaf en heavy. Echt met een typische Mandylion album geluid. Heerlijk!! En rest van de demo's klinken bijna het zelfde als op de album. Maar net zo mooi!!! :flower:



Was Solar Glide nog nooit uitgebracht? Het is opgenomen op 24 juni 1994 !


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 17 Nov 2005, 21:31 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 09 Jan 2004, 13:16
Posts: 3529
Die Third Chance is dus ook weer een andere versie dan de Adrenaline/Leaves versie, begrijp ik? Ik ben nu toch wel weer benieuwd!


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2005, 09:55 
Offline
Always
Always

Joined: 26 Jan 2004, 22:15
Posts: 4266
Location: Utrecht
kijk, dit is nou de reden dat ik hier niet meer kom!

_________________
...all my electricity, will make it across your sea, and provides you with my love...


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2005, 10:59 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 19 Dec 2001, 01:00
Posts: 4003
Location: Rotterdam, the only real Dutch Metropole.Our biggest tower will be 165 meters: ooooohhhhhh:)
Buzz wrote:
kijk, dit is nou de reden dat ik hier niet meer kom!


Je bent hier toch echt nog, je hebt geloof ik een week of twee geleden zelfs nog iets over je meisje gepost...dus...

_________________
Het zal wel weer off-topic zijn...
-----
I'm not obsessed, it's an hobby :D

Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2005, 11:21 
Offline
Always
Always

Joined: 26 Jan 2004, 22:15
Posts: 4266
Location: Utrecht
maar de reactie daarop beviel me niet echt, bovendien heb ik 't nu veel te druk met school

_________________
...all my electricity, will make it across your sea, and provides you with my love...


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2005, 19:27 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 20 Oct 2001, 01:00
Posts: 3852
Location: The Netherlands
reactie waarop?? Op je vriendin?? Dan heb ik iets gemist! Kan ook nergens terug lezen trouwens :surprised:

_________________
http://www.last.fm/user/o0nefertem0o


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 79 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour


Who is online

Users browsing this forum: No registered users


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group