The Gathering

forum
It is currently 28 Mar 2024, 15:13

All times are UTC + 1 hour




Post new topic Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
PostPosted: 17 Jun 2009, 05:19 
Offline
Third chance
Third chance
User avatar

Joined: 11 Oct 2001, 01:00
Posts: 91
Location: Lelystad, The Netherlands
Hapje eten ben ik helemaal voor.

Kom vooralsnog alleen, met de auto vanuit Lelystad. Kan prima mensen meenemen, als dat praktisch zo uitkomt. Of met een ander meerijden natuurlijk.

Heb best veel ( oude ) vrienden/bekenden via TG, maar het gat in optredens, en wat persoonlijke zaken, hebben die contacten wat laten doodbloeden. Wordt vanzelf wel weer opgepakt bij de concerten. We kwamen bij elkaar over de vloer, gingen samen concerten in binnen- en buitenland af. Veel buitenlanders erbij ook. Van een aantal weet ik dat ze komen.

Een hapje eten vooraf lijkt me leuk.

Vaak spraken we af bij de zaal. Zagen en spraken de band vooraf vaak, soms inclusief soundcheck. Geen idee hoe de band daar nu zo vers tegenover staat, maar dat merk je vanzelf als je ze ontmoet.


Zie er echt naar uit, na al die jaren.


Groetjes, Michel ( Snorkel )

_________________
Initiating-member of Frontstage Gatherers and moderator of frontstage_gatherers@yahoogroups.com
To subscribe to this e-mail group, send an e-mail to frontstage_gatherers-subscribe@yahoogroups.com


Top
 Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 17 Jun 2009, 09:14 
Offline
moderator
moderator
User avatar

Joined: 11 Oct 2001, 01:00
Posts: 1065
Location: the Netherlands
Helaas zal ik de try-out concerten moeten overslaan.
Met de trein vanuit Heerlen terug naar Leiden is niet te doen. Dan zou ik 5 uur onderweg zijn (werkzaamheden NS nachtnet tussen Eindhoven/Tilburg en Breda).
En naar Purmerend kan ik ook niet. Want ik heb ik al een jaar lang kaartjes in huis voor Jochem Meijer. Daar wil ik al jarenlang naar toe, maar had steeds pech met de loting (hij komt uit Leiden en zijn cabaretvorostellingen zijn hier altijd uitverkocht). Dus nu ik eindelijk eens geluk heb, wil ik dat optreden ook niet laten schieten. Ook al mis in de optredens van The Gathering heel erg.


Top
 Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 17 Jun 2009, 09:29 
Offline
Second sunrise
Second sunrise

Joined: 03 Apr 2009, 13:11
Posts: 27
Location: Rotterdam area - Netherlands
Zijn de concerten nog niet uitverkocht? Zijn wij de enige vijf ;-) Nederlanders die ze nog willen zien? Ik heb nog niet eerder het geluk gehad om TG live te zien (laatste poging was in Rotterdam, toen het eerst niet door ging omdat Anneke iets met haar keel kreeg en vervolgens Nighttown failliet ging en daarna Anneke eruit stapte...)
Wij komen in ieder geval met z'n tweeen....


Top
 Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 17 Jun 2009, 12:54 
Offline
Third chance
Third chance
User avatar

Joined: 11 Oct 2001, 01:00
Posts: 91
Location: Lelystad, The Netherlands
Martijn,

Ik ga per auto vanuit Lelystad. Ik ben de hele vrijdag vrij, maar nu is het wel zo dat ik op vrijdag al heel vroeg naar mijn werk toe moet, om een snipperdag voor over exact 3 maanden aan te vragen. Das een van de waardeloze dingen van buschauffeur zijn, zo beroerd vrij kunnen krijgen.

Om er zeker van te zijn dat ik op vrijdag 18 september een snipperdag krijg, moet ik bij de eerste 3 aanvragers zijn. De aanvraag opent vrijdag 19 Juni om 9 uur precies. Ik zorg dat ik er als eerste voor klaar zit. Dat is vanaf 5.15 uur, als onze diensten beginnen.

Na 9 uur heb ik dus mijn handen vrij, en kan ik ook makkelijk aan het begin van de middag in Heerlen zijn. Vroeg genoeg om andere fans te ontmoeten, samen ergens wat te eten, etc.

Ik rijd ( op enig moment ) na het concert terug naar huis. Je zou zo mee kunnen rijden vanaf en tot Utrecht, als dat een fatsoenlijke optie voor je is. Ik ga dus wel redelijk vroeg richting Heerlen, en heb geen idee hoe laat precies terug.


Ben de tel trouwens kwijt, maar moet ergens rond mijn 60a70ste concert van TG zijn. Er komen zeker meer trouwe fans.


Groetjes, Michel

_________________
Initiating-member of Frontstage Gatherers and moderator of frontstage_gatherers@yahoogroups.com
To subscribe to this e-mail group, send an e-mail to frontstage_gatherers-subscribe@yahoogroups.com


Top
 Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 17 Jun 2009, 13:09 
Offline
Third chance
Third chance

Joined: 31 Dec 2006, 18:07
Posts: 168
Wat balen dat je om 5.15u al op je werk moet staan Snorkel!

Martijn zou ook met mij en The Unknown terug kunnen rijden t/m Rotterdam.

Zie hier; viewtopic.php?f=25&t=7649 carpooltopic

Lijkt mij ook gezellig om wat mensen te ontmoeten van te voren bij het concert


Top
 Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 17 Jun 2009, 14:05 
Offline
Third chance
Third chance
User avatar

Joined: 11 Oct 2001, 01:00
Posts: 91
Location: Lelystad, The Netherlands
Saskia,

Tja, ik moet wat over hebben voor een extra 8 dagen Turkije !!! Comes with the job, as they say .................

Zijn in ieder geval opties aanwezig voor Martijn.

Er zijn zeker genoeg fans vroeg aanwezig, begin van de middag. Voorheen vaak zelfs al voor de band arriveert. Genoeg opbouw en soundchecks meegemaakt daardoor. Geen idee hoe dat nu zou kunnen uitpakken. Licht geheel aan de band en het aantal mensen. Maar gezamelijk ergens de tijd doorbrengen incl. wat eten, dat moet zeker kunnen.


In elk geval tot vrijdag !!!!


Groetjes, Michel

_________________
Initiating-member of Frontstage Gatherers and moderator of frontstage_gatherers@yahoogroups.com
To subscribe to this e-mail group, send an e-mail to frontstage_gatherers-subscribe@yahoogroups.com


Top
 Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 17 Jun 2009, 23:24 
Offline
Traveller
Traveller
User avatar

Joined: 17 Dec 2006, 00:08
Posts: 315
Location: Rotterdam, Holland
Klinkt leuk, hoe gaan we dat regelen? Ik ben eind van de middag in Heerlen.

Ferry.

_________________
Op mijn manier.....


Top
 Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 19 Jun 2009, 08:54 
Offline
moderator
moderator
User avatar

Joined: 11 Oct 2001, 01:00
Posts: 1065
Location: the Netherlands
Snorkel en Saskia_ bedankt voor het aanbod om mee te rijden (concert Heerlen). Naar Rotterdam zou voor mij het handigste zijn geweest. Maar ik was er al vanuit gegaan dat ik niet naar dit optreden zou kunnen gaan, en had dus ook geen vrij gevraagd van mijn werk. Veel plezier bij het concert :D , en hopelijk tot ziens bij een volgend optreden.


Top
 Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 26 Jul 2014, 21:26 
Offline
Second sunrise
Second sunrise

Joined: 19 Jun 2010, 20:28
Posts: 10
Location: Nederland
Het is inmiddels een jaar of 5 verder maar een maand geleden vroeg ik me hetzelfde af....ik heb toen een post geplaatst over het reunie concert dat The gathering gaat geven op 9 nov 2014 in het vernieuwde Doornroosje te Nijmegen.
Ik hoop dat er ook heir nog een paar Nederlanders naar toe gaan want het is te rustig op het nlse forum....er zijn nog kaarten voor de matineevoorstelling!

Voor degene die het nog niet weten: iedereen van de the Gathering komt..dus alle oud bandleden spelen mee, incl Anneke!

Hopelijk tot dan!

gr Ilse

ehm...t is vandaag toch ook uitverkocht....maar ik heb nog 2 kaarten in de aanbieding. Ik heb voor beide concerten 2 kaarten maar ik ga maar naar 1 concert. Ben er alleen nog niet uit of ik smiddags of savonds wil...


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour


Who is online

Users browsing this forum: No registered users


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group