The Gathering

forum
It is currently 28 Mar 2024, 17:48

All times are UTC + 1 hour




Post new topic Reply to topic  [ 150 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Next
Author Message
PostPosted: 04 Mar 2004, 16:47 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 19 Dec 2001, 01:00
Posts: 4003
Location: Rotterdam, the only real Dutch Metropole.Our biggest tower will be 165 meters: ooooohhhhhh:)
hier kun je je reviews en natuurlijk setlists plaatsen., ben namelijk benieuwd wat iedereen van de concerten vond en of de setlist overal hetzelfde was!!

overmorgen zal ik posten! :D

_________________
Het zal wel weer off-topic zijn...
-----
I'm not obsessed, it's an hobby :D

Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 05 Mar 2004, 00:46 
Offline
Always
Always

Joined: 31 Dec 2003, 19:22
Posts: 4072
Ik kom net terug vanuit Weert .......... het was *waanzinnig* máár het concert in de groene engel was méér kippenvel ..... Eigenlijk kan ik het niet vergelijken, maar ja!

Nu maar op naar het volgende concert ...!

BLD was superrrrrrrrrrrrr !!!!!!!!!!!!!! :green:


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 05 Mar 2004, 09:31 
Offline
Always
Always

Joined: 02 Jan 2004, 22:28
Posts: 3060
Location: Ergens
Sollejon's reactie:

twas keigaaf
We zaten met zijn allen bij elkaar
Bunny en haar vriendinnen op de eerste rij.
Ik zat precies achter Bunnypie (op de 2e rij), Daggie en Suus zaten langs mij.
Optreden was weer kei strak, goed gespeeld en Anneke zong (weer) grandioos. Niet eens gemerk dat ze nog wat verkouden was
Na het het optreden nog wat blijven hangen met Bunny en aanhang
Maar daar mag Bunny meer over vertellen

_________________
De ene off-topicer is de andere nog niet...


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 05 Mar 2004, 09:40 
Offline
Always
Always

Joined: 02 Jan 2004, 22:28
Posts: 3060
Location: Ergens
Zo, nu mijn reactie:

Het was superrrrrr!!!!!!!!!!!! Ik heb zo genoten!!! We zaten helemaal vooraan! Echt relaxed!! Ik had ook voordat we naar binnen gingen gezorgd, dat ik alles bij de hand had, zodat we meteen door konden!! Idd, S(n)ollejon(g) ( :green: ) en Daggie met haar vriendin bleken achter ons te zitten!! Heel leuk!!

Het optreden zelf was erg goed: kippenvel momenten tijdens In motion #2 en ja zelfs tijdens Travel. Ze speelden met veel plezier. Anneke was idd erg verkouden, maar dat hoorde je nauwelijks!! Het was ook erg leuk om Marjelein bezig te zien!! Anders dan Hugo natuurlijk, maar ze heeft haar eigen manier van doen en dat spreekt me wel aan.

Speciaal voor Shrink de setlist (ik heb die van Anneke!!)
The Big Sleep
Red is a slow colour
Marooned
Broken glass
Saturnine
Amity
Souvenirs
Travel
---------
Like Fountains
Eleanor
Even the spirits are afraid
Sleepy Buildings
In Motion #2
Stone garden
Jelena
------------
These good people
Black Light District

Het was jammer, dat ik tijdens BLD op mijn stoeltje moest rocken!! Maar ja!! Na het optreden nog even blijven hangen. Gesproken met de bandleden, wat erg tof was. Ze zijn zó aardig! Mijn SB-cd is door iedereen gesigneerd. Jippie!!
Nee, ik heb me uitermate vermaakt! BTW: Hans kan ons forumgepost wel waarderen. :green: Hij vond het belachelijk, dat het Portugese forum op een gegeven moment nog meer posts had! :green: Dusse.. vooral doorgaan!! :green:

_________________
De ene off-topicer is de andere nog niet...


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 05 Mar 2004, 10:15 
Offline
Always
Always

Joined: 02 Jan 2004, 22:28
Posts: 3060
Location: Ergens
BTW: heel absurd, er zat een krekel in een van de boxen!! Was het even stil, hoorde je die krekel overal bovenuit!! :green: Dat beeest scijnt er al 2 maanden in te zitten en komt er maar niet uit :green: !!

_________________
De ene off-topicer is de andere nog niet...


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 05 Mar 2004, 10:35 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 20 Oct 2001, 01:00
Posts: 3852
Location: The Netherlands
whahahahaha wat grappig!!!! kei leuk om te lezen!!!!! :green:

zeg sebas..houden wij vandaag het interview met Marjo!?!?!?!?

jaaaaaaa ik neem denk ik ook cdtje mee om te signeren!!! :green: :green:

en natuurlijk promotie maken over onze NL forum MUAHAHAHAHHAA

_________________
http://www.last.fm/user/o0nefertem0o


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 05 Mar 2004, 12:01 
Offline
moderator
moderator
User avatar

Joined: 14 Apr 2002, 01:00
Posts: 986
Location: NL
vraag je je af waar die krekel al 2 maanden van leeft :-?

Travel en BLD beginnen rustig maar dat wordt (langzaam) opgebouwd tot het heel wat heftiger is. Heel gaaf die heftigere stukken, dat gitaar/muziek geweld wat op je af komt :green: :o

Die 2 nummers, en Broken Glass en Sleepy Buildings waren mijn favo nummers. Broken Glass en Sleepy Buildings was Anneke met alleen frank op de keyboard/piano, en dan hoor je hoe geweldig grandioos fantastisch Anneke kan zingen :o :green:


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 05 Mar 2004, 12:52 
Offline
Always
Always

Joined: 26 Jan 2004, 22:15
Posts: 4266
Location: Utrecht
ik heb echt zin in zondag!!!! :green: :green: Maare, misschien één probleem, 't concert begint dus 20:30h en m'n laatste trein vertrekt 23:41h, haal ik dit of moet ik ander vervoer regelen?

_________________
...all my electricity, will make it across your sea, and provides you with my love...


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 05 Mar 2004, 13:48 
Offline
moderator
moderator
User avatar

Joined: 14 Apr 2002, 01:00
Posts: 986
Location: NL
Het concert in Paradiso en Weert was om ± 23:00 u afgelopen, dus dat zou denk ik wel moeten kunnen, die trein halen.


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: super
PostPosted: 05 Mar 2004, 18:56 
Offline
Pathfinder (newbie)
Pathfinder (newbie)

Joined: 05 Mar 2004, 18:50
Posts: 3
so,.. wat een concert,.. kzat vooraan!! en anneke: jee,.. zo PUUR, zo INTENS,.. jouw stem,.. nie normaal,... heb enorm genoten,.. echt wel,.. nog met haar gesproken na afloop van het concert,.. echt relaxed,.. zow lief en aardig!!! wel grappig hoe zo over zuid-amerika aan het spreken was,.. en dan zo lekker nuchter,.. en hier in Nederland weer lekker kalm publiek ;) ,.,.
RESPECT,.... TAKE CARE!!
en ja,.. je bent echt een mooie vrouw,,..


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 06 Mar 2004, 11:17 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 19 Dec 2001, 01:00
Posts: 4003
Location: Rotterdam, the only real Dutch Metropole.Our biggest tower will be 165 meters: ooooohhhhhh:)
het was echt teeeeeeeeeee gek gister...met mn vriendin geweest..eerst kwamen we lord leuber tegen, daarna maris en elza. We hebben ook lekker met zn allen op 1 rij gezeten :D en het was gewoon buitenaards...

..zelfde setlist als weert

@phead: Ach, voorstellen...pleeeeaaaazzzeeee

_________________
Het zal wel weer off-topic zijn...
-----
I'm not obsessed, it's an hobby :D

Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 06 Mar 2004, 13:10 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 20 Oct 2001, 01:00
Posts: 3852
Location: The Netherlands
HET WAS KEIIII GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!!!!!!!!!

Het viel mij weer op dat wij de enigste 5 waren die lekker meededen met de muziek van tg.....wat een stelletje mutsen hebben we als publiek zeg...zelfs bij de wat opzwepende nummers zitten ze als stijve planken voor zich uit te kijken...vind het echt een mysterie hoe men dat kan doen :o

Marjolein is wel een saaie op podium hoor..sorry dat ik het moet zeggen :oops: Zit vrij weinig in die meid.....maar misschien komt dat allemaal nog :wink: Hans drumde als een bezetene er lekker op los..heerlijk hoe die vent drum kan spelen :green: Rene als van ouds pielen met zijn gitaar :green: Anneke zong de sterren van de hemel..niets op aan te merken...kon niet eens merken dat verkouden was :-? En Frank lekker te pingelen en rare geluidjes te maken op zijn veelzijdige apparatuur :green: :green:


lisette en ik kregen veel interactie van anneke!!! dat was kei lache :green: Voor de rest was het echt gewoon kei gaaf!!! Lekker flippen op stoeltje...mijn stoel was al gaar..ik denk nu erger muahahahaha :green: Nee ik liep gisteravond met :green: weg....

OW EN NOG FF MET HANS GESPROKEN!!! KEI LEUK!!!! de rest niet gezien..geen id waar ze waren..MAAR DAT MAAKT NIET UIT!!!! :green:

en natuurlijk Lord Leuber ontmoet :green: ...zeg..lord...had je de trein nog gehaald :-?


Bedankt voor alweer een vette avond tg!!!!!! :green:

_________________
http://www.last.fm/user/o0nefertem0o


Last edited by Mariska on 06 Mar 2004, 13:14, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: super
PostPosted: 06 Mar 2004, 13:11 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 20 Oct 2001, 01:00
Posts: 3852
Location: The Netherlands
phead wrote:
so,.. wat een concert,.. kzat vooraan!! en anneke: jee,.. zo PUUR, zo INTENS,.. jouw stem,.. nie normaal,... heb enorm genoten,.. echt wel,.. nog met haar gesproken na afloop van het concert,.. echt relaxed,.. zow lief en aardig!!! wel grappig hoe zo over zuid-amerika aan het spreken was,.. en dan zo lekker nuchter,.. en hier in Nederland weer lekker kalm publiek ;) ,.,.
RESPECT,.... TAKE CARE!!
en ja,.. je bent echt een mooie vrouw,,..


enneuh...hoe zit het met de rest van de bandleden :roll:

_________________
http://www.last.fm/user/o0nefertem0o


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: super
PostPosted: 06 Mar 2004, 14:05 
Offline
Always
Always

Joined: 02 Jan 2004, 22:28
Posts: 3060
Location: Ergens
Mariska wrote:
phead wrote:
so,.. wat een concert,.. kzat vooraan!! en anneke: jee,.. zo PUUR, zo INTENS,.. jouw stem,.. nie normaal,... heb enorm genoten,.. echt wel,.. nog met haar gesproken na afloop van het concert,.. echt relaxed,.. zow lief en aardig!!! wel grappig hoe zo over zuid-amerika aan het spreken was,.. en dan zo lekker nuchter,.. en hier in Nederland weer lekker kalm publiek ;) ,.,.
RESPECT,.... TAKE CARE!!
en ja,.. je bent echt een mooie vrouw,,..


enneuh...hoe zit het met de rest van de bandleden :roll:


Gnegne, heb wel zo'n idee wie dit geschreven heeft, even uitzoeken of ik gelijk heb!!! :green:

@ Maris:
Idd veel interactie tijdens het concert met Anneke! Na het concert zei ze ook meteen:"Jullie zaten op de 1e rij he??" Tof!! :P

_________________
De ene off-topicer is de andere nog niet...


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 06 Mar 2004, 20:11 
Offline
Always
Always

Joined: 31 Dec 2003, 19:22
Posts: 4072
Na het onderzoek je resultaten wel vrij geven hé !!!! :o


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 06 Mar 2004, 20:24 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 09 Jan 2004, 13:16
Posts: 3529
Mariska wrote:
Het viel mij weer op dat wij de enigste 5 waren die lekker meededen met de muziek van tg.....wat een stelletje mutsen hebben we als publiek zeg...zelfs bij de wat opzwepende nummers zitten ze als stijve planken voor zich uit te kijken...vind het echt een mysterie hoe men dat kan doen :o


Idd, wat een zoutzakken zeg... Bij zo'n BLD uitvoering als dit kun je toch niet stil blijven zitten!! :-?

Mariska wrote:
Marjolein is wel een saaie op podium hoor..sorry dat ik het moet zeggen :oops: Zit vrij weinig in die meid...


Mhhmm... ze is wel aardig hoor verder... ik kwam haar eerder op de dag nog tegen!

Mariska wrote:
en natuurlijk Lord Leuber ontmoet :green: ...zeg..lord...had je de trein nog gehaald :-?


Pfff... nou net hoor... in 5 minuten van de LUX naar het station rennen... en toen GVD bleef hij nog tien minuten staan! :evil: :evil: :evil:


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 06 Mar 2004, 20:29 
Offline
Always
Always

Joined: 31 Dec 2003, 19:22
Posts: 4072
Mariska wrote:
en natuurlijk Lord Leuber ontmoet :green: ...zeg..lord...had je de trein nog gehaald :-?


Pfff... nou net hoor... in 5 minuten van de LUX naar het station rennen... en toen GVD bleef hij nog tien minuten staan! :evil: :evil: :evil:[/quote]

whahahahhahaha... *grappig* (maar ja, wel balen voor je)


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 06 Mar 2004, 23:13 
Offline
moderator
moderator
User avatar

Joined: 14 Apr 2002, 01:00
Posts: 986
Location: NL
Marjolein kan ook gewoon een kalme nuchtere meid zijn, is niks mis mee. Je heb mensen in alle soorten en maten, kwa karakter.


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 07 Mar 2004, 11:00 
Offline
Always
Always

Joined: 02 Jan 2004, 22:28
Posts: 3060
Location: Ergens
Daggie wrote:
Na het onderzoek je resultaten wel vrij geven hé !!!! :o


Ja, ik had gelijk, Phead is wie ik dacht, dat het was!! Ik laat het echter aan de persoon zelf over, zich bekend te maken!! :green:

_________________
De ene off-topicer is de andere nog niet...


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 07 Mar 2004, 11:24 
Offline
King for a day
King for a day
User avatar

Joined: 22 Sep 2002, 18:36
Posts: 840
Location: Holland
Jeeeej concert gisteren in de Lux was werderom helemaal te gek!
Leuk om nu ook es in de Lux te zitten en te genieten! De setlist was ook hetzelfde. Ook leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die het shit vindt om te zitten tijdens BLD AARRRGGHHH :D
Maar het valt idd erg op dat er maar weinigen zijn die heerlijk uit hun stekker gaan....tja alleen de echte fans he :wink:
Het was gewoon super ook naderhand was het gezellig, Marjolein is keigezellig heb erg gelachen met dr. Tis gewoon ff wennen iemand anders dan Hugo maar het komt helemaal goed dat weet ik zeker :)
Nou dat was het ongeveer van mij, ben beetje brak was keilaat thuis hihi


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 150 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Next

All times are UTC + 1 hour


Who is online

Users browsing this forum: No registered users


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group