The Gathering

forum
It is currently 25 Apr 2024, 15:22

All times are UTC + 1 hour




Post new topic Reply to topic  [ 92 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Wat stemmen jullie bij de volksraadpleging over de europese grondwet?
Poll ended at 01 Jun 2005, 18:38
Voor 20%  20%  [ 2 ]
Tegen 40%  40%  [ 4 ]
ik weet het niet 10%  10%  [ 1 ]
ik ga niet stemmen 30%  30%  [ 3 ]
Total votes : 10
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 25 May 2005, 10:14 
Offline
Always
Always

Joined: 26 Jan 2004, 22:15
Posts: 4266
Location: Utrecht
en Wouter Bos zei dat door de grondwet de landbouwsubsidies omlaag gaan/verdwijnen, ook een punt om toch maar voor te gaan stemmen.

_________________
...all my electricity, will make it across your sea, and provides you with my love...


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 25 May 2005, 12:10 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 19 Dec 2001, 01:00
Posts: 4003
Location: Rotterdam, the only real Dutch Metropole.Our biggest tower will be 165 meters: ooooohhhhhh:)
Buzz wrote:
en Wouter Bos zei dat door de grondwet de landbouwsubsidies omlaag gaan/verdwijnen, ook een punt om toch maar voor te gaan stemmen.


Als Wouter Bos in het water springt, doe jij het dan ook??

Ik ben juist voor Landbouwsubsidies, altijd een belangrijke bron van export geweest en dat moet he blijven!

_________________
Het zal wel weer off-topic zijn...
-----
I'm not obsessed, it's an hobby :D

Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 25 May 2005, 15:31 
Offline
Always
Always

Joined: 26 Jan 2004, 22:15
Posts: 4266
Location: Utrecht
Shrink wrote:
Buzz wrote:
en Wouter Bos zei dat door de grondwet de landbouwsubsidies omlaag gaan/verdwijnen, ook een punt om toch maar voor te gaan stemmen.


Als Wouter Bos in het water springt, doe jij het dan ook??

Ik ben juist voor Landbouwsubsidies, altijd een belangrijke bron van export geweest en dat moet he blijven!


wat een vergelijking hé, kun je niet iets beters bedenken. Ik ben heel toevallig tegen die hoge subsidies voor de landbouw, daar gaan miljarden naar toe man. Laat die boeren hun eigen dopjes pellen. Export bullshit, lekker bespoten aardbijen uit Spanje vreten zeker!

_________________
...all my electricity, will make it across your sea, and provides you with my love...


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 26 May 2005, 09:55 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 19 Dec 2001, 01:00
Posts: 4003
Location: Rotterdam, the only real Dutch Metropole.Our biggest tower will be 165 meters: ooooohhhhhh:)
Buzz wrote:
Shrink wrote:
Buzz wrote:
en Wouter Bos zei dat door de grondwet de landbouwsubsidies omlaag gaan/verdwijnen, ook een punt om toch maar voor te gaan stemmen.


Als Wouter Bos in het water springt, doe jij het dan ook??

Ik ben juist voor Landbouwsubsidies, altijd een belangrijke bron van export geweest en dat moet he blijven!


wat een vergelijking hé, kun je niet iets beters bedenken. Ik ben heel toevallig tegen die hoge subsidies voor de landbouw, daar gaan miljarden naar toe man. Laat die boeren hun eigen dopjes pellen. Export bullshit, lekker bespoten aardbijen uit Spanje vreten zeker!


bespoten aardbijen uit Spanje vreten?? Dat is import man!

_________________
Het zal wel weer off-topic zijn...
-----
I'm not obsessed, it's an hobby :D

Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 30 May 2005, 14:08 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 19 Dec 2001, 01:00
Posts: 4003
Location: Rotterdam, the only real Dutch Metropole.Our biggest tower will be 165 meters: ooooohhhhhh:)
nog 2 dagen he mensen...kunnen we lekker NEE stemmen!

_________________
Het zal wel weer off-topic zijn...
-----
I'm not obsessed, it's an hobby :D

Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 30 May 2005, 14:29 
Offline
King for a day
King for a day
User avatar

Joined: 10 Jul 2002, 01:00
Posts: 1243
Location: The clockless nowever
Ik ga niet stemmen. :roll:

_________________
...die leipe necro flavor...


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 31 May 2005, 00:06 
Offline
King for a day
King for a day

Joined: 18 Dec 2002, 16:00
Posts: 911
Location: Leeuwarden, Holland :D
Na alle leugens vanuit Den Haag weet ik alleen nog maar meer zeker dat ik NEE ga stemmen!!!

_________________
"What fine judgement I see
in the eyes of our world leaders
Oh how beautiful life could be
if it hadn't been shot to pieces"


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 31 May 2005, 08:40 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 19 Dec 2001, 01:00
Posts: 4003
Location: Rotterdam, the only real Dutch Metropole.Our biggest tower will be 165 meters: ooooohhhhhh:)
Dani wrote:
Na alle leugens vanuit Den Haag weet ik alleen nog maar meer zeker dat ik NEE ga stemmen!!!


DUH! Vond die Balkenende gister wel mooi met zn, We moeten ons niet de wet laten voorschrijven door Frankrijk..weet t had het al eerder gezegd, maar blijf m gewoon mooi!

_________________
Het zal wel weer off-topic zijn...
-----
I'm not obsessed, it's an hobby :D

Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 31 May 2005, 18:55 
Offline
Third chance
Third chance
User avatar

Joined: 30 Nov 2004, 08:32
Posts: 79
Location: Sweet Lake City
Haha, ik zie dat ik de enige voorstemmer ben. Ben altijd al een dwarsig type geweest. Kijk lui, je moet je gewoon even laten voorlichten door je 10 jaar ouwere, educated, politiek geengageerde, welingelichte broer en dan weet je het. Dan hoor je dat dit alleen maar gaat over het grondwettelijk beheersbaar maken van een veel grotere groep landen en verder niks. Gaat niet over Euro (waar ik een hekel aan heb), over Balkenende (waar ik ook een hekel aan heb), over Turkije (waar ik ook een hekel aan heb :wink: ) das alleen maar populistisch nee-gelul. Dus dames en heren, gewoon voorstemmen morgen, ondanks Balkenende :wink: 8) :P


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 31 May 2005, 19:11 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 19 Dec 2001, 01:00
Posts: 4003
Location: Rotterdam, the only real Dutch Metropole.Our biggest tower will be 165 meters: ooooohhhhhh:)
traveller wrote:
Haha, ik zie dat ik de enige voorstemmer ben. Ben altijd al een dwarsig type geweest. Kijk lui, je moet je gewoon even laten voorlichten door je 10 jaar ouwere, educated, politiek geengageerde, welingelichte broer en dan weet je het. Dan hoor je dat dit alleen maar gaat over het grondwettelijk beheersbaar maken van een veel grotere groep landen en verder niks. Gaat niet over Euro (waar ik een hekel aan heb), over Balkenende (waar ik ook een hekel aan heb), over Turkije (waar ik ook een hekel aan heb :wink: ) das alleen maar populistisch nee-gelul. Dus dames en heren, gewoon voorstemmen morgen, ondanks Balkenende :wink: 8) :P


jouw broer kan nog zo welingelicht zijn...voor mij riekt het naar brainwashpraktijken van de heer Balkenende en Co.

_________________
Het zal wel weer off-topic zijn...
-----
I'm not obsessed, it's an hobby :D

Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 31 May 2005, 20:32 
Offline
King for a day
King for a day

Joined: 19 Oct 2004, 20:50
Posts: 903
Location: Havana on the Waal
Na het nog even doorlezen van de samenvatting van de grondwet kwam ik tot de conclusie dat ik toch niet zo blij ben met een aantal puntjes. O.a. de kreet "er moet naar gestreefd worden op nationaal niveau te regelen wat op nationaal niveau geregeld kan worden" was nu niet direct overtuigend. Wat blijkt: als de Europese Commissie op het idee komt om iets aan ons softdrugsbeleid te doen, moeten maar liefst negen nationale parlementen tegenstemmen om te voorkomen dat dit ook echt uitgevoerd gaat worden. Niet echt heel fijn ofzo. Ik denk dat de verschillende aspecten van die grondwet er toch wel doorkomen, maar dan na wat langere tijd. En het is ook wel heeeeel leuk om JP af te straffen voor zijn veel te dure propagandacampagne. Al met al maakt het me eigenlijk niet zo heel veel uit bedenk ik nu. Succes met stemmen, mensen.

_________________
You know all roses should be white.


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2005, 16:20 
Offline
Always
Always

Joined: 26 Jan 2004, 22:15
Posts: 4266
Location: Utrecht
dat voelt goed zeg: nee stemmen

_________________
...all my electricity, will make it across your sea, and provides you with my love...


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2005, 20:06 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 20 Oct 2001, 01:00
Posts: 3852
Location: The Netherlands
Heb ook TEGEN gestemd....

momenteel staat 37% VOOR en 63% tegen.....

MOOOI!!!

Nederland moeten een zelfstandig land blijven, en niet dat we naar andere europese landen naar hun pijpen moet dansen. Wij moeten ons eigen regels kunnen maken en eigen beslissingen nemen. Dat is Nederland altijd geweest, dat het ook zo moet blijven.

Maar zoals iedereen wel weet, die grondwet komt er toch wel. Al is het over een paar jaar....Ze rammen het toch wel door.

_________________
http://www.last.fm/user/o0nefertem0o


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 02 Jun 2005, 08:13 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 19 Dec 2001, 01:00
Posts: 4003
Location: Rotterdam, the only real Dutch Metropole.Our biggest tower will be 165 meters: ooooohhhhhh:)
klopt..ze zetten m nu wel in de vriezer.. Mooi vond ik de continue ontwijking van die gasten dat de opkomst al een overwinning was...en ik blijf bij mijn EU standpunt van een jaar geleden: Wat is die Camiel Eurlings van het CDA een droplul zeg!

_________________
Het zal wel weer off-topic zijn...
-----
I'm not obsessed, it's an hobby :D

Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 02 Jun 2005, 10:09 
Offline
moderator
moderator
User avatar

Joined: 11 Oct 2001, 01:00
Posts: 1065
Location: the Netherlands
De landelijke einduitslag [61,6% tegen] [38,4% voor] komt mooi overeen met de poll in dit topic [60% tegen] [40% voor] onder TG-fans. :roll:

Het referendum is voorbij, dus ik heb de poll nu gesloten. :wink:

_________________
Image
Cycling Colours, a The Gathering fansite http://www.cyclingcolours.nl
news, live photo's, setlists, cd-reviews, interviews, links


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 02 Jun 2005, 11:25 
Offline
King for a day
King for a day
User avatar

Joined: 04 Oct 2004, 12:03
Posts: 897
Location: Someren, The Netherlands
Goede zaak dat het een DUIDELIJKE nee is! Een goed samenwerkingsverband tussen Europese landen is natuurlijk meer dan prima, maar aan dit 'grondwet' gebeuren kleefden voor mijn gevoel te veel nadelen. Eerst maar eens proberen de economie hier in Nederland weer wat te versterken (en JA dat kan ook prima ZONDER grondwet) en dan maar weer eens gaan storten op een Europees diepgaander avontuur, minus de nadelen.

En referenda zijn gezellig! Moeten ze vaker doen!


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 02 Jun 2005, 12:16 
Offline
King for a day
King for a day
User avatar

Joined: 10 Jul 2002, 01:00
Posts: 1243
Location: The clockless nowever
Vork wrote:
.. minus de nadelen.


Elk voordeel hep ze nadeel. :wink:

_________________
...die leipe necro flavor...


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 02 Jun 2005, 13:46 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 19 Dec 2001, 01:00
Posts: 4003
Location: Rotterdam, the only real Dutch Metropole.Our biggest tower will be 165 meters: ooooohhhhhh:)
Martijn wrote:
De landelijke einduitslag [61,6% tegen] [38,4% voor] komt mooi overeen met de poll in dit topic [60% tegen] [40% voor] onder TG-fans. :roll:

Het referendum is voorbij, dus ik heb de poll nu gesloten. :wink:


ik zie nog niet echt hoe jij tot die 60-40 analyse bent gekomen :S

_________________
Het zal wel weer off-topic zijn...
-----
I'm not obsessed, it's an hobby :D

Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 02 Jun 2005, 14:12 
Offline
Always
Always

Joined: 26 Jan 2004, 22:15
Posts: 4266
Location: Utrecht
hij telt ik weet 't niet/ik ga niet stemmen niet mee, maar dan nog, dan ist 1/3 voor, 2/3 tegen

_________________
...all my electricity, will make it across your sea, and provides you with my love...


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 02 Jun 2005, 14:25 
Offline
King for a day
King for a day
User avatar

Joined: 10 Jul 2002, 01:00
Posts: 1243
Location: The clockless nowever
'Ik weet het niet' en 'ik ga niet stemmen' zijn niet per definitie hetzelfde.

Blanco stemmen zijn niet geteld, wat ik ook pas gisteravond hoorde. Maar daarom ben ik des te tevredener dat ik niet gestemd heb, want met een blanco stem zeg je dus helemaal noppes en pomp je alleen de opkomst omhoog en daarvan gaan ze alleen maar denken dat het referendum een goed idee was.

_________________
...die leipe necro flavor...


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 92 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour


Who is online

Users browsing this forum: No registered users


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group