The Gathering

forum
It is currently 28 Mar 2024, 16:33

All times are UTC + 1 hour




Post new topic Reply to topic  [ 1095 posts ]  Go to page Previous  1 ... 51, 52, 53, 54, 55
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2006, 19:08 
Offline
Pathfinder (newbie)
Pathfinder (newbie)
User avatar

Joined: 03 Apr 2006, 13:06
Posts: 6
Location: Aalst, Noord-Brabant, Nederland
    Okee, thanx Shrink! :D
    Ik ken uiteraard de band al vanaf het begin, maar de site en vooral het Forum-deel nog nieso, maar zo afentoe kijk ik wel es rond!
    Beetje gelijkgestemden qua muziek levert toch al gauw een 'zelfde taal' op, dat hoop ik ook. Ik ken nu eenmaal niet zoveel van mijn leeftijd die zich interesseren voor andere deuntjes dan uit de Top40, en zeker niet in mijn directe leefomgeving.
    Ach en via de pc krijgt die omgeving dan wat meer diepte heh!

    Ik heb de band indertijd ook meerdere malen mogen interviewen en backstage kunnen staan, vanwege een radioshow die ik had 10 jaar lang. Helaas is nu al een poos de (lokale) zender failliet, maar ik heb de beste herinneringen aan die jaren!

    The Gathering staat wat mij betreft nog steeds op eenzame hoogte!

    Aloha!

_________________
I can answer in one word: It is victory, victory at all costs, victory in spite of all terror, victory, however long and hard the road may be; for without victory, there is no survival.


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 05 Apr 2006, 15:41 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 20 Oct 2001, 01:00
Posts: 3852
Location: The Netherlands
welkom! :flower:

_________________
http://www.last.fm/user/o0nefertem0o


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 08 Apr 2006, 19:49 
Offline
Third chance
Third chance
User avatar

Joined: 05 Mar 2006, 10:49
Posts: 78
Location: Ermelo, The Netherlandsch
Goedendag ^^


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 11 Apr 2006, 18:27 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 01 Dec 2003, 19:09
Posts: 2902
Location: Oh, just a place to be (Hungary)
Ik verzoek ook een voorstelling te maken, ik hoop het zal correct zijn :D

Ik ben Peter, also known as Daeron hier. Ik ben maar geen Nederlander, ik woon in Hongarije en ik leer Nederlands alleen van zeven maanden. Ik weet niet waroom, maar ik hou van talen en ik dachte, waroom niet te probeeren met het Nederlands ook? :D
Ik ben 23, ik studeer recht in Boedapest (en erg mooie stad, als jullie zin hebben hier te komen, PM me, ik ken veel goede plaatsen hier :wink:
Ik speel ook met de bass gitaar - in 3 banden! 8)
En ik heb een Belgisch accent :oops: Omdat ouw docent een heel liefe Belg is :wink:

Ik hoop ik kan veel van jullie in Amsterdam of in Nijmegen ont te moeten (of onttemoeten of ontmoeten - grammar, grammar, altijd grammar :evil: !!!)
Tot dan! 8) :flower: :flower: :flower:

(oohh, mijn lievlingswoordje in het Nederlands is 'lievekeersbeertje', dat kleine dier - een leuke naam :green: maar iok probeer ook met 'kroegentocht' als we daar zijn in Nederland ) :roll: :roll: :roll:

_________________
Ez az egy perc az ok, amiért itt vagyok...

Tesam evanukampartham
Aham ajnana-jam tamah
nasayamy atma-bhava-stho
jnana-dipena bhasvata


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 11 Apr 2006, 19:17 
Offline
King for a day
King for a day
User avatar

Joined: 14 Aug 2004, 21:02
Posts: 746
Location: Hilversum, the Netherlands
Welkom Barracuda! :D

en

Hi Dearon! Welkom op het dutchies forum! 8)

_________________
Hoor ik daar een lama schijten?!


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 12 Apr 2006, 18:32 
Offline
Third chance
Third chance
User avatar

Joined: 05 Mar 2006, 10:49
Posts: 78
Location: Ermelo, The Netherlandsch
welkom:) Vet grappig om je verhaaltje te lezen;p Nederlandsch is best een kut taal :lol:


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2006, 21:17 
Offline
Pathfinder (newbie)
Pathfinder (newbie)
User avatar

Joined: 03 Apr 2006, 13:06
Posts: 6
Location: Aalst, Noord-Brabant, Nederland
Hi Daeron!

Hey echt knap dat je in zo korte tijd zo goed Nederlands kan, ik zou in diezelfde tijd geen hele zin Hongaars er uit krijgen denk ik. Maar wat ik nog knapper vind is dat je met je beste nederlands ook gelijk op de site en een forum van de beste Nederlandse band bent gekomen!
Ken je The Gathering al lang? En wat is er een hele goeie Hongaarse band, die eventueel het genre van The Gathering benadert? (als er ooit al zo'n band kan bestaan...!!!)

(Is this too much of the dutch language at once? If so, just tell me and I'll refrase in english!)


kind regards! / vriendelijke groet!

_________________
I can answer in one word: It is victory, victory at all costs, victory in spite of all terror, victory, however long and hard the road may be; for without victory, there is no survival.


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2006, 21:22 
Offline
Pathfinder (newbie)
Pathfinder (newbie)
User avatar

Joined: 03 Apr 2006, 13:06
Posts: 6
Location: Aalst, Noord-Brabant, Nederland
Trouwens... aan de anderen: bedankt voor het welkom!

Ik moet nog een beetje mijn weg vinden op forum-gebied, dus ik kijk veel naar hoe jullie (of weer anderen) dat doen. Zo zal ik ook es op de andere topics kijken binnenkort. Maar 'het lijstje' was wel een gemakkelijke binnenkomer om me zo even voor te stellen, toch?

Aloha!

_________________
I can answer in one word: It is victory, victory at all costs, victory in spite of all terror, victory, however long and hard the road may be; for without victory, there is no survival.


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2006, 22:55 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 01 Dec 2003, 19:09
Posts: 2902
Location: Oh, just a place to be (Hungary)
Barracuda wrote:
Hi Daeron!

Hey echt knap dat je in zo korte tijd zo goed Nederlands kan, ik zou in diezelfde tijd geen hele zin Hongaars er uit krijgen denk ik. Maar wat ik nog knapper vind is dat je met je beste nederlands ook gelijk op de site en een forum van de beste Nederlandse band bent gekomen!
Ken je The Gathering al lang? En wat is er een hele goeie Hongaarse band, die eventueel het genre van The Gathering benadert? (als er ooit al zo'n band kan bestaan...!!!)

(Is this too much of the dutch language at once? If so, just tell me and I'll refrase in english!)


kind regards! / vriendelijke groet!


Haha dank je Barracuda - en niet, ik kan dat begrijpen, geen probleem :green:
Met TG ben ik sinds 5-6 jaren zo dat ik vind ze heel leuk, maar alleen naar mijn eerste concert zeg ik dat ik een "fan" ben. Dat is geen wonder ik denk :wink:
Phiuuuw beste Hongaarse band in de genre van TG? Ik heb geen idee! Ik denk niet er zijn te veel zolke banden hier :-? Maar als je ook van progressive metal houdt, ik kan Stonehenge anbeveelen, schitterend wat ze spelen kunnen!

Een ook hier is de link voor ouw band, Memoria Mortis: http://www.memoriamortis.hu -- bij "Számok" jullie kunnen ook downloaden als het werkt nu. Goede atmospheric delen met veel keys and vocals, ik hou van mijn baaaaaaaaaaaaaand :green:

Een ik denk ook dat jullie zullen al moeilijkheiden met Hongaarse taal hebben als jullie dat leren wollen.. ik kan misschien holpen, maar dat is helemaaal anders wat jullie gehoord hebben in Europe, wij zijn niet uit de Indo-Europe taal familie :wink:

Haha maar TG maakt geen probleem met dit een ze komen en komen en komen opnieuw hier jaaaaaaaaaa :roll: :roll: :roll:

OK tot Amsterdam of Nijmegen als jullie gaan naar daar voor de concertjes :wink:

Groetjes: Peter

_________________
Ez az egy perc az ok, amiért itt vagyok...

Tesam evanukampartham
Aham ajnana-jam tamah
nasayamy atma-bhava-stho
jnana-dipena bhasvata


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 06 Jan 2007, 21:15 
Offline
Third chance
Third chance
User avatar

Joined: 12 Apr 2003, 13:11
Posts: 134
Ok, wat Daeron kan, kan ik ook :D
Mijn naam is Nora en ik kom uit Oostenrijk. Ik heb een Nederland cursus op universiteit gemaakt over zes maanden. Ik kan niet wel Nederlands spreken, maar ik hou ook van talen en ik vind Nederlands een leuke taal!
Ik heb pers-encommunicatiewetenschappen en Wenen gestudeert. Ik ben een The Gathering fan in jaren, mijn eerste CD was "Nighttime Birds".
De laatste concert ik heb bezoecht was in de Paradiso in Amsterdam. Ik hoop dat The Gathering ook weer naar Oostenrijk komen worden, als zij ook hier hebben veel fans.

Ik hoop dat ik al gauw zal velen van jullie leren kennen!!

cheers, nora
:D

_________________
I wish you knew....your music was to stay forever


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 06 Jan 2007, 21:17 
Offline
Third chance
Third chance
User avatar

Joined: 12 Apr 2003, 13:11
Posts: 134
PS: Ik hoop dat jullie kunnen begrijpen mijn slechte Nederlands :D :D :green:

_________________
I wish you knew....your music was to stay forever


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 06 Jan 2007, 23:44 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 01 Dec 2003, 19:09
Posts: 2902
Location: Oh, just a place to be (Hungary)
Maar je probeer het ook en dit is het belangrijkste - volgens mij :wink:

haha ik zal het hopelijk eens ook horen :green: koom naar Hongarije, hier heb je iemand te oefenen :green: :flower:

_________________
Ez az egy perc az ok, amiért itt vagyok...

Tesam evanukampartham
Aham ajnana-jam tamah
nasayamy atma-bhava-stho
jnana-dipena bhasvata


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 07 Jan 2007, 11:22 
Offline
Third chance
Third chance
User avatar

Joined: 12 Apr 2003, 13:11
Posts: 134
:green: ok, daeron, ik hoop dat ik in de zomer weer naar Hongarije komen kan om met jou naar de sziget festival te gaan.
jouw Nederlands gaat goed, mijn complijmenten!!! heb je ook een cursus gemaakt op universiteit?
Heb je al met de band Nederlands gesproken?? :green:


Groetjes!!

nora

_________________
I wish you knew....your music was to stay forever


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 08 Jan 2007, 14:01 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 01 Dec 2003, 19:09
Posts: 2902
Location: Oh, just a place to be (Hungary)
Haha
ben ook nieuwsgierig voor jouw Nederlands (ook met Feedback was leuk in het Nls te praten :D ) En jeee, het is op het uni (of aan het uni? :o :roll: ) geleerd, ik heb een lesje van de Nederlandse vakgroep opgenomen, het is een zort Taalvaardigheid met veel spreken en minder grammatica (als dat misschien van Nederlanders ook wel gezien zijn kan :lol: ) maar het belangrijksde dat ik van het houuuuuuuu 8)

Sziget: je bent naturlijk welkom!! :flower: ik ben daar voor de hele week sinds wat zes of zeven jaren zo je kan me beloven: het is een vet cool party voor een week :green: Hopelijk ook met een hele boel van gaave banden, zullen we nog zien.
Tot dan! :flower: :flower:

_________________
Ez az egy perc az ok, amiért itt vagyok...

Tesam evanukampartham
Aham ajnana-jam tamah
nasayamy atma-bhava-stho
jnana-dipena bhasvata


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2007, 12:40 
Offline
King for a day
King for a day
User avatar

Joined: 22 Sep 2002, 18:36
Posts: 840
Location: Holland
Welkom Nora :flower:


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1095 posts ]  Go to page Previous  1 ... 51, 52, 53, 54, 55

All times are UTC + 1 hour


Who is online

Users browsing this forum: No registered users


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group