The Gathering

forum
It is currently 26 Apr 2024, 06:51

All times are UTC + 1 hour

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 5 posts ] 
 Post subject: Ontws...
PostPosted: 03 Dec 2004, 01:24 
Always
Always

το "Souvenirs" είναι ένα πολύ ξεχωριστό κομμάτι. Τόσο καιρό δεν το είχα συνειδητοποιήσει, αλλά τελικά πιστεύω ότι είναι εξαιρετικά αντιπροσωπευτικό του επιπέδου των TG όπως αυτόν τον καιρό έχει διαμορφωθεί εκτός φυσικά από τον μουσικό προσανατολισμό...

Το όντως πήγαινε σε σχέση με το αντίστοιχο thread στο "these good people".

Post subject:
PostPosted: 03 Dec 2004, 08:47 
Always
Always

Pragmati to Souvenirs itan to deftero kommati pou akousa apo gathering kai afto pou me ekane fan. Stous stihous eiha prosexei apo noris kai ektos apo to oti einai katapliktikoi ehoun kai ena lektiko epipedo (toulahiston se ena sigekrimeno simeio otan metafrazontai sta ellinika).

Etsi skeftomastan me ton filo mou, otan tha diname proforika gia ta agglika na poume "Hi I am Pantelis, Breathing is bridging the gap
Between black and light"

Post subject:
PostPosted: 03 Dec 2004, 17:57 
Always
Always

Και φαντάσου να σας έλεγε να περιγράψετε μια εικόνα που να είναι από την Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων:

"There was a large mushroom growing here, about the same height as herself. But when she had looked under it, on both sides of it, and behind it, it occurred to her that she might as well look and see what was on the top of it. She stood herself up on tiptoe and peeped over the edge of the mushroom, and her eyes immediately met those of a large blue caterpillar that was sitting on the top with his arms folded, quietly smoking a long hookah. At last, the caterpillar took the hookah out of his mouth and addressed her in a languid, sleepy voice. 'Who are you?' said the caterpillar. This was not an encouraging opening for a conversation. 'I don't quite hardly know, sir just at present. At least I know who I was when I got up this morning. I think I might have been changed several times."

Θα στέλνατε τους εξεταστές για ψάρεμα! :green:

Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2004, 11:41 
King for a day
King for a day

To Souvenirs san tragoudi alla k san diskos einai ena taxidi... To akous k mastourwneis xwris na xreiazesai koumpia h' tpt allo... Apo ta wraiotera TG kommatia! Otan to akouw mou fainetai pws akouw ena soundtrack. To soundtrack ths zwhs mou... Erxontai eikones apo diafores stigmes pou exw zhsei... ( den exw piei kafe akoma... :wink: )

Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2004, 15:40 
Always
Always

Htan kai gia mena to prwto kommati pou ksexwrisa otan epese sta xeria mou to Souvenirs promo..ekeino pou thumamai einai pws eixa xazepsei me ton hxo ths kitharas sto telos...

Alla to sok irthe polu argotera...fetos to Septembrh pou to akousa ksana apo to disko...h KAMMIA sxesh...TERASTIOS DISKOS!Ayto mono exw na pw... :D :wink:

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 5 posts ]