The Gathering

forum
It is currently 27 Apr 2024, 20:33

All times are UTC + 1 hour

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 114 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Post subject:
PostPosted: 01 Mar 2006, 18:36 

Ayto to mhna (kalo mhna kiolas :green: ) oi Gathering 8a briskontai sthn Amerikanikh hpeiro. Na niwsoun kai ligo rock stars ta paidia (milame fysika gia Latinikh Amerikh - stis HPA liga pragmata apo oso 3erete)! Opote anamenoume plousiotato fwtografiko kai hxhtiko yliko (gia na mhn pw na kataf8anoun siga siga kai ta DVD :lol: )

Post subject:
PostPosted: 01 Mar 2006, 19:22 

apo autous nai mporoume na perimenoume kai optiko uliko
oi ollandoi apo tin alli einai apo ta pio 3enerota koina ana tin ufilio

Post subject:
PostPosted: 01 Mar 2006, 22:57 

ante se duo meres brazilia
einai tres kafroi ekei
8a kwlogoustaroun kai oi men kai oi den
kai emeis edw na anebazoume pic apla apo kapoio topic kai na sxoliazoume ti wraia pou einai i anoi3i :-|

pote 8a er8oun mpouxouxou

Post subject:
PostPosted: 07 Mar 2006, 21:08 

http://whiplash.net/users_list.mv?registro=3866

Parousiash ths synaylias ths 3/3.

Kai idou h metafrash mesw Babelfish gia na gelasei to xeilaki mas :green:

São Paulo, 03/03/06 (The Gathering)

For Mauricio Milk

After more than 5 hours of road to attend the The Gathering, no longer By Funchal, for return of the 20 hours, I came across myself with about fifty people who if in front agglomerated to palco and the opening band, the Ashtar Carioca still made its ticket of sound. The band leaves palco and a long wait marks the entrance of the fans in the excellent house of shows. I guaranteed my place to the front of palco well, where she would be the pretty one and more of the one than competent vocalista Anneke van Giersbergen.

Finally the Ashtar enters and presents one set of approximately one hour. The band shows to its sound with influence celta and the prominence goes for the stock exchange operator and the baterista. The guitarist demonstrates to unreliability and nervousness sufficiently, for the fact of its guitar to perhaps disappear many times of the mixagem.

After long it waits the guitarist of the The Gathering, René Rutten appears and mounts its set of effect. The excellent stock exchange operator, and new integrant Marjolein Kooijman, also comes palco and mounts its pedals and tests its instrument, as well as the guitar that Anneke goes to use. Hans Rutten and Frank Boeijen also make a small checagem of its respective instruments. This brief appearance before the show leaves the anxious and uneasy fans. Palco clean without much production, only the equipment and instruments, without no alegoria gave a special tone to the event, after all the band was the main attraction and deserved all the attention.

The lights finally are erased and the band goes up to palco to give beginning almost to the 2 hours of show. "Liberty Bell" (of the How record you the Measure the Planet) it echoes in the PAs of the Way Funchal and the first one and so waited show of the dutches of the The Gathering in Brazilian lands finally has beginning. Anneke van likeable and extremely charismatic Giersbergen as always, shows to extreme easiness in singing notes exactly most difficult. Little more than the 2000 fans gifts to the Way Funchal already agitate themselves and sing together with its ídolos.

"Even The Spirits Are Afraid" (of the Souvenirs album) is the second song and shows the new side of the band, already in such a way distant one of the gótico metal with which they estrearam in the world of music. After that, Anneke says the Brazilian fans that they have a new album give to leave and ask if all already had heard the new music that circulates in the InterNet. One "yes" vigorous leaves the pulmões of the púbico that already it yearned for for hearing "The Shortest Day", the first music of the album "Home" that must be in the shelves in next April. Excellent footprint to the living creature, the new album really promises. "In Between", also of the new album, a melancholic and emotional song follows the show and all are intent to the new creation of its favourite band.

"Analog Park" (If Then Else) with Anneke also in the guitars sample that the band, although constantly judged for the changes in its sound, keeps unbroken the weight in the compositions. It follows the show with "Saturnine" (If Then Else), "Probably Build In The Fifities" (How to Measure the Planet), "Broken Glass" (Souvenirs).

In "In Motion I", a small problem makes with that the band has that to stop well in the ready introduction and of the vocalista cries out one ' thank you "followed of laugh and one" sorry, something happened ". Nothing that ruins the brilhantismo of the charismatic group. Instead of intro with keyboards, René goes direct to the guitars and recommences the song. The fantastic "Eleanor" of the Mandylion, first album of the band with Anneke in the vocal ones, brings below the Way Funchal with a show of interpretation.

"the Noise Severe" (another powerful song of the new Home album) shows to the powerful and constant evolution in the sound of the dutches, with backing vocals of Marjolein, now followed of Souvenirs (of the album homonym). Anneke comes to the front and says that this would be the last music of the show (it will be that somebody believed). "Travel" (How you the Measure the Planet) it delights the fans in a long trip (without trocadilhos) and one more time standes out powerful and at the same time the soft voice of this "monster" of the vocal ones (in the good direction, he is clearly).

After to leave palco, with the shouts insanes of the auditorium, The Gathering comes back toward the bis. One of the waited songs more of the night echoes again with Anneke in the guitars. "On Most Surfaces" (only song of the album Nighttime Birds touched in the night.) arrebenta our ears in an interpretation more of the one than weighed.

In "Strange Machines" (Mandylion), the Marjolein stock exchange operator, exchange its instrument for a guitar to help to René with its riffs. The low one was touched by Frank Boeijen in the keyboards. The show arrives at the end with a long and emotive version of "Black Light District" (of the EP homonym), where the band improvises and shows its passion for music, with extraordinary weight and feeling.

The show arrives at the end and about 30 or 40 people they had remained in the Way Funchal in the expectation to see the members of the band or to catch a vane, at last. After many minutes of wait one by one we simpaticíssimos musicians they had come, they given its autographs to them, they had talked with all the ones that waited, had taken off photos and the patients, including this that writes you, they had left satisfied with the autographed ingressions, and having changed some words with the excellent dutch musicians of the The Gathering. It remains to wait for the next show.

Set list:

Liberty Bell
Even The Spirits Are Afraid
Shortest Day
In Between
Analog Park
Saturnine
Probably Built in the Fifities
Broken Glass
In Motion #1
Eleanor
The Noise Severe
Souvenirs
Travel
On Most Surfaces
Strange Machines
Black Light District

Post subject:
PostPosted: 07 Mar 2006, 21:20 

pisteuw oti me to pou 8a bgei o diskos kai episimws 8a alla3ei kapos to setlist mias kai i sunaulia ginetai gia to spro3imo tou opos kai ka8e antistoixo tour alloste

exo anagki na akousw nea tragoudakia pantws idiaitera an einai toso kalo oso legetai (kai euxomai)

Post subject:
PostPosted: 07 Mar 2006, 21:26 

H periodeia ginetai ousiastika elleipsei tou neou diskou, opote anamenw ki egw pws meta thn epishmh kykloforia tou to setlist 8a alla3ei kai 8a exei perissotera tragoudia apo ayto.

Einai pio kalo apo oso eyxesai, eggyhsh. :flower:

Post subject:
PostPosted: 11 Mar 2006, 14:35 

Post subject:
PostPosted: 13 Mar 2006, 09:35 
Always
Always

Huh. Kapoioi epimenoun na sprwxnoun tous Gathering ws goth metallers akoma h mou fainetai? That said, 8a h8ela na dw Diary of Dreams kai De/Vision.

Post subject:
PostPosted: 21 Mar 2006, 07:41 
Always
Always

Molis girisa apo ti synavlia Gathering edo sti Bostwni. Gia tin akriveia, girisa prin apo mia ora alla efaga ena kommati pizza pou eixe ksemeinei opote tora postaro. Se genikes grammes poli kali emfanisi, setlist, diathesi bandas ktl ktl. Leptomeries kai setlist avrio, pao na tin peso tora giati eimai ligo xoma apo to headbanging (asteiaki). Sas traviksa kai 3 videakia etsi gia na min paraponieste, na min exete na lete. Den exo omws mazi mou to adeiastiri tis fotografikis opote otan giriso piso tha eimai se thesi na sas ta paraxwriso.

Nemo ante mortem beatus

Post subject:
PostPosted: 21 Mar 2006, 08:03 
Always
Always

^h pizza me ti htane?

Post subject:
PostPosted: 21 Mar 2006, 09:11 
Always
Always

Jason wrote:
Molis girisa apo ti synavlia Gathering edo sti Bostwni. Gia tin akriveia, girisa prin apo mia ora alla efaga ena kommati pizza pou eixe ksemeinei opote tora postaro. Se genikes grammes poli kali emfanisi, setlist, diathesi bandas ktl ktl. Leptomeries kai setlist avrio, pao na tin peso tora giati eimai ligo xoma apo to headbanging (asteiaki). Sas traviksa kai 3 videakia etsi gia na min paraponieste, na min exete na lete. Den exo omws mazi mou to adeiastiri tis fotografikis opote otan giriso piso tha eimai se thesi na sas ta paraxwriso.

Swstos o Jasonas. Kalh fash, man! Akou re ton kwlo, kai Bostwnh phge, kai Gathering eide! Ti le're...

Eipes sthn Anneke oti eisai Ellhnas na pa8ei koloumpra? ("OOooooxi ki edw Ellhnes fans!!!") :P :P :P

Post subject:
PostPosted: 21 Mar 2006, 09:21 
Always
Always

Mac-T wrote:
Swstos o Jasonas. Kalh fash, man! Akou re ton kwlo, kai Bostwnh phge, kai Gathering eide! Ti le're...

Eipes sthn Anneke oti eisai Ellhnas na pa8ei koloumpra? ("OOooooxi ki edw Ellhnes fans!!!") :P :P :P

O Jason einai arxhgos, exei dei tous Gathering sthn Ellada, sto Belgio, sthn Ollandia kai twra sthn Amerikh :P !

Post subject:
PostPosted: 21 Mar 2006, 15:57 

Wraios o Iaswnas!! Ante giati mexri na tous doume emeis fetos...

Post subject:
PostPosted: 21 Mar 2006, 16:17 

8a tous doume? :-|

Post subject:
PostPosted: 21 Mar 2006, 16:23 

8a tous doume mwre. Edw, e3w, kapou telos pantwn. Ypomonh.

Post subject:
PostPosted: 21 Mar 2006, 20:31 
Always
Always

edw!edw!edw!
kai malista mexri iounio to polu.
giati argoun? :(

I know the law you bastards

Post subject:
PostPosted: 22 Mar 2006, 07:23 
Always
Always

Sorry gia tin argoporia alla den mporesa simera noritera na mpo internet. Loipooooon (ypo tous ixous tou In Motion #1 - tha katalavete to giati 8) :green: ), exoume kai leme:

To eisitirio kostize to astronomiko 8) poso twn $15, gyro sta 12 EUR. Prin mpo sto venue, apekso htan kati typades pou milousan kai elegan kati sto stil: 'ti exei simera?' 'Gathering.' 'Gathering? Ti einai autoi?' 'Goth Metal' :green: Swstoooos! :P :green: To venue einai enas polixwros (tpt to tromero, min fantasteite) as to poume. Einai estiatorio, exei ypogeio synavliako xwro kai kapoious allous xwrous. An to Gagarin htan megalytero me *eswterikous* xwrous anamonis, bar, deutero xwro klp, tha htan to kalytero ston kosmo, xwris ypervoles! Protou erthei i ora na mpoume sto ypogeio, vlepo loipon tous TG na vgenoun apo to ypogeio (meta apo soundcheck klp profanws) opote arxizo ta hi kai tis xairetoures, opote ginetai kai to eksis: me vlepei i Anneke kai i Marjolein kai kontostekontai, kai mou lene kati sto stil eeep, esi! opote tous leo oti eimai apo tin Ellada kai oti tous vlepo se 4i xwra kai thimountai ta skinika. Me vlepei kai o konsolieris (mouri o typos, einai kai sto dvd) kai mou leei: a esi pou isoun kai sto velgio e? Kala paei i omada skeftomai ego. Den mas exoun xesmenous. Opote kai pane na fane sto estiatorio-tmima tou venue, metaksi diaforwn allwn pelatwn kai opadwn pou eite etrogan eite epinan mpires. O kosmos pou perimene htan ligos, opote rotao enan stin eisodo sxetika me ta eisitiria kai mou leei tin lypiteri: exoun poulithei kato apo 100 kai o xwros htan gia 575 (opws egrafe)! Ainte na doume...

To billing, to opoio einai idio gia oles tis imerominies entos US, eixe ws eksis: Unexpect / Giant Squid / The Gathering. To mono koino metaksi twn bandwn... to oti kai oi 3 einai sto roster tis The End Records. tipote allo! Oi Unexpect einai kati panathlioi Kanadoi, to ti skata paizoun pragmatika den mporo na to xaraktiriso, oute o Rene pou piasame mia kouventa kata ti diarkeia tou set tis 2is bandas. Akouste kai gamw tous syndyasmous: oi 2 kitharistes kanoun death/grind fonitika, enas violistis (nai!) paizei to pouli tou kai tin exei dei eite Vanessa eite George (pos ti lene tin typisa apo tous Skyclad?), enas bassistas exei ena mpaso 500xordo (den exo ksanadei tetoia patenta), mia typisa allote tragoudaei melodika kai allote to paizei Angela. Kati psiloksemparkes notes, kati etsi kati alliws. Pou kai pou akous ena kalo themataki, alla epemvainoun oi kitharistes kai ta gamane ola! To korifaio (pragmatika monadiko) htan oti se ena apo ta mpar tou synavliakou xwrou yphrxe mia TV pou epaize mia seira, tin opoia evlepe o barman! Tespa, me ta polla vgenei h alli banda, oi Giant Squid. Arketa kaloi autoi, mia miksi stoner rock me Mastodon. Eidika o tragoudistis/kitharistas einai san ton Mastodon-a me ta mousia! Se auto symfonise kai i Marjolein pou tis epiasa kai autis tin kouventa tin ora pou epaizan autoi. Endiaferousa i kouventa gia diafora themata. Meta erxete kai i Anneke me mia mplouza podosferiki Brasil (oxi auti twn Seps re gmt!) me ksanaxairetaei kai paei backstage.
O kosmos eixe ginei perissoteros, alla se kamia periptosi pano apo 150 atoma (prin apo 2 xronia htan full, leei!) kai perimename ti megali stigmi. Xamilonoun ta fota kai me to kalispera, xwris intro xwris tipota... "no brainwaves or activity". Auta einai! Xoropidita apo Anneke, kai genika poli oreksi. Sto kapaki "Spirits..." me ligo allagmeno pleon. O Rene exei xwsei kati penies stin arxi, pragmatika foveres. Meta, 2 kainouria kommatia. Ligo argotera mia mikri ekpliksi me "...50's". Epi telous kai pali "Saturnine" xwris omws to koino na gkarizei sto refrain, poli kala! Na simioso oti to koino den htan mougka, alla den htan kai spasarxidiko. Mou ekana ontos entiposi giati perimena mia kria katastasi alla telika ola oraia. Meta to encore, "In Motion #1"!!!!! epi telous, aman pia me to #2! Poli gothe i kithera tou rene, san to cd. H dikasi sto "Eleanor" kwlo-varvati, den tin exo ksanakousei etsi! "Strange Machines" epistrefei panigirika kai pali sto setlist! :D me tin Marjo na afinei to basso kai na pianei tin kithara gia to rhythmiko meros tou kommatiou :P . Kleisimo me BLD me to klasiko tzamarisma Rene / Anneke me tis kithares sto telos na ginetai xamos. Trelo headbanging apo 4 forumers stin proti seira. 8) Poli kali synavlia me pragmatika pathiasmeno koino. Malista ta mprostina atoma exoun parei to tour bus apo piso tis teleutaies meres (tous euxaristise dimosiws i Anneke), vlepontas to sygrotima se arketes imerominies. Enas, diavaza, tha odigouse 10 ores gia na erthei :o . panikos koinws.

1. Liberty Bell
2. Even The Spirits Are Afraid
3. Shortest Day
4. In Between
5. Broken Glass
6. Probably Built In The Fifties
7. Saturnine
8. A Noise Severe
9. Souvenirs
10. Travel

--- Encore ---

11. In Motion #1
12. Eleanor
13. Strange Machines
14. Black Light District

Exo traviksei kapoies photos kai 3 vids, to mono kako oti htan synexws ypofotismeni i skini kai ypopsiazomai oti ta videos den tha einai kai TA tromera, alla ti douleia tous tha tin kanoun pistevo.

Meta to telos, klassika vgikan oloi tous gia na paketaroun kai gia na fotografithoun/ypograpsoun. To merchandise eixe ta cd, to dvd, to tshirt sound relief kai to neo tshirt gia to home. Epiasa mia kouventa me ton Hans, legontas tou oti eimai apo to Hellas. Trelathike o typos :green: Tou leo, ante re tha erthete? giati exoun trelathei oloi ekei kato, ftiaxnoun valitses idi, opote kante kati. Leei tha erthoume thesniki kai athina malon fthinoporo (to idio mou eipe kai i Marjolein) O Rene mou eipe oti den to vlepoun gia prin to kalokairi logo oti exoun kleisei polles meres kai h Anneke den mporei na leipei poli. Apo Septembrio kai meta malon, pou tha pane pithanon kai gia proti fora Scandinavia. Anamenoume...

Geia sou re Annekara!!!

(Oi parapano photos den einai dikes mou)

Nemo ante mortem beatus

Last edited by Jason on 19 Apr 2006, 20:29, edited 1 time in total.

Post subject:
PostPosted: 22 Mar 2006, 07:39 
Always
Always

Mprabo Iasonaki!

Post subject:
PostPosted: 22 Mar 2006, 08:57 
Always
Always

Wraia pramata, poly wraia... 8)

Post subject:
PostPosted: 22 Mar 2006, 09:09 

thanx iasona :flower:

ante f8inoporo
8a topioume kai auto to potiri :D

kala na pernas!!!!!!!!

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 114 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next