The Gathering

forum
It is currently 19 Apr 2024, 10:00

All times are UTC + 1 hour

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 55 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
 Post subject: noooooooooooooooooooo :(
PostPosted: 13 Sep 2006, 13:28 

:cry: :-| :-| :-|
ta nea den einai kai toso kala .koyrasthkane. to kako senario leei oti teleiwnountin periodia kai terma. to kalo senario pou pros to paron einai apla euxh einai na all3oun gnwmi.

Tonight, just a walk to the big Transbordeur stage, and as predicted, the 800 announced persons were there....

Zyva: So it’s been a long time you didnt come to visit us.

H : Yes, Anneke had her son in 2005 et we had a break, we stopped playing, just 2 or 3 gigs, and the recording of the dvd but that’s it.Also getting relax, some rest. We worked much on the DVD and the new songs recording but not touring during these last years.

Zyva: During our last talk through the internet, you also told us The Gathering was also a family story.

H: Yes that’s right,, my girlfriend is also waiting for our child...

Zyva :Cool, congratulations !

H : So yes, we’re getting old, this happens, we’re founding families, but actually we’re going to tour a lot, we’ll have a big tour april 2007 and then, i think we’ll have a break , because we shares time for that but also for our families. That’s really important. We’re not as young as before. Sometime ago, we were playing 200 gigs per year, but now, it’s impossible. So we try to do the best for this tour, a huge show, and then we dont plan for another album.

Zyva : No, really ?

H : Oh yes (laughing), just a tour and we’ll see

Zyva : yeah a great tour, especially with appearances in some french cities, a passage at Milano, some gigs in Germany... and about Turkey?

H : Yeah, that’s cool, but we already did a festival in Istanbul, well, we sometimes heard about some bombs with some countries located next to Kurdistan. Some were a little frightened, but well, nothing was dramatic, everything was all right.

Zyva : So, are many metal bands playing gigs in oriental countries ?

H: oh yes, this develops more, it’s a bit far but there are some. We must play in a festival in Dubai, and we also have some destination dreams, like China or maybe Corea and Japan.
We did South America, US, Europe, we know a part of the world, we try to go away, more in the other side of the planet, we begin with Turkey.

Zyva : And what about some recordings during these gigs ?

H : No, not in 2006/2007, we really prefer to focus on the tour, of course, we still play some accoustics but we work more for the show

Zyva: Recently, Anneke worked with Napalm Death about the elaboration and the singing for a song on the last band album. Do some other members have side or collective project?

H : yes, we all have different ideas, hmmm, Anneke is more into pop songs, maybe she’ll make an album. I dont think we ‘ll make a new “The Gathering” album, we ‘ll just stop here, to work on our own projects, to do something else and maybe here, to come back.
Our last album “Home and “Souvenirs occupied us very much. We spent so much energy on making these two albums, so we must make some choices.

They offers us a beer. We proposed him for a drink but he refuses...

H : No, no that ‘s nice but i can’t drink before a gig. Only one beer after the show because it’s really good for my legs (laughing). We sleep in the bus, it’s tiring. When we were younger, it was different, we drank, we smoked... but not anymore.

Zyva: oh but you dont look that old...

H : well, i’m 37, and you see, when i drink a bottle of wine, i really feel it, as for the others (laughing). Yes we know we have to care , the show is exhausting and we must play well for the our audience. That’ not like 15 years ago...

Zyva : Isn’t it that frustating ?

H: No, well, that’s true that this is hard, but things change, that’s a fact (laughing). Sometimes, we laugh so hard, then remembering i’m 37. From this moment, you’re just wondering “did i forget to do anything”, and at the same time, I’m halflife, well i hope, as we live and learn in 10 years.

Zyva: the others are from the same generation.

H : yes, we’re all 35-37, excepted bour bass guitar player, Marjolein Koojiman who is 26, the youngest of us.

Zyva : and she’s the same as for your last gig in Villeurbanne at the Transclub.

H : yes, she was just entering the band, but this time, we play in the biggest place, a 800 persons capacity for tonight. They reduce the room size, but it seems to be good, as we have more space to play music.

Zyva : You launched a videoclip contest on your official website, could you say more about this ?

H : Yes, sure, many people are very creative, we didnt want to spend 20.000 euros to make a “lemon”, to broadcast it on MTV, no, some people really do great stuffs with their Apple and PC, and so, we wanted to make a test, but this the first contest we are managing.

Zyva: you were talking about MTV and choices…

H : yes, we play music like a music band and nothing else matters. And just simply, we dont have any copters or other cr-ps , that’s just music for the music; and now as we win our life through our passion, we could have signed for a big label, but as they mentionned it in an article i read about, that blocks you, but it’s more difficult, that’s even longer to pass through the non commercial way.

Zyva : yeah, but you are acknowledged for your works ?

H : yes, but it’s true that it is a choice considering the fact if you like commercials and adds, some appearances, people’s attention or to be in the medias. But Music is art.
To me; this is not a good alliance, we all do agree about this point with the other members. That’s a choice.
And that’s true that people dont see music as master piece. This is also the reason why some bands composed songs for money... you know there are so much crappy bands.

Zyva: Can you give us a song title of an artist or a band which better represents your music.

H: Can i give you two?

No only one!

Well, so i’d mention Cocteau Twins, it’s postitive and melancholic. We also have some Trip hop influences, dreamier, Pink Floyd, we like english bands, we’re an english band, coming from the Netherlands.

Last edited by sophie on 22 Sep 2006, 11:21, edited 1 time in total.

Post subject:
PostPosted: 13 Sep 2006, 13:33 
Always
Always

:surprised: :-|

Bad news.

PostPosted: 13 Sep 2006, 13:38 
King for a day
King for a day

sophie wrote:
H : yes, we all have different ideas, hmmm, Anneke is more into pop songs, maybe she’ll make an album. I dont think we ‘ll make a new “The Gathering” album, we ‘ll just stop here, to work on our own projects, to do something else and maybe here, to come back.
Our last album “Home and “Souvenirs occupied us very much. We spent so much energy on making these two albums, so we must make some choices.

Huh??????

Post subject:
PostPosted: 13 Sep 2006, 14:22 
Always
Always

οχι ρε παιδια, γιατι;;;;;; :cry: ελπιζω ο hans να μη σκεφτοταν καθαρα όταν τα ελεγε αυτα.. :-|

Post subject:
PostPosted: 13 Sep 2006, 14:39 
Always
Always

Entaksei,to pithanotero einai na asxolithei o kathenas me ta dika tou gia kapoion kairo k meta na kanoun ksana kati ws gathering,mi ta vafete mavra. Logiko mou akougetai apo tin apopsi oti exoun kanei 2 poli prosegmenes douleies oi opoies emporika de nomizo oti exoun paei k toso kala (nomizo?) opote den prepei na paizei poli kouragio gia na synexisoun se entonous rythmous na to kanoun auto. Den einai oti dialyontai i kati tetoio, elpizo oxi amesa dld.

Post subject:
PostPosted: 13 Sep 2006, 15:01 
Always
Always

να και καποιος αισιοδοξος! οπως και να εχει ομως.... :cry:

Post subject:
PostPosted: 13 Sep 2006, 15:02 
Always
Always

to kanoun wste na konomisoun twra ws "teleutaia fora pou tous vlepoume"
kai na ksanakonomisoun meta sto laofiles reunion.

Post subject:
PostPosted: 13 Sep 2006, 15:47 
Always
Always

Eeetsi. Opou tha ginei k tis poutanas ennoeitai, 200.000 atoma toulaxiston mias k i anneke tha xei ginei idi gnwsti ston laoutziko me ta pop videoclip tis kai tis sinergasies tis me gwen stefani k tom jones. Tha vgaloun k dvd meta pou tha nai i sinavlia tou reunion me eksofillo to mystiko deipno opou i anneke tha nai i magdalini

Post subject:
PostPosted: 13 Sep 2006, 17:06 
Always
Always

parafrazontas to some kind of monster:
TG is the past
drive by wire is the future!!!

Post subject:
PostPosted: 13 Sep 2006, 17:27 

:o :o :o :o

:cry:

Eipa na xalarwsw ki egw ligo meta apo mia poly kourastikh mera sth douleia kai blepw thn keramida...

Na pw gia arxh pws eidika se tetoia nea as grafoume kai pou ta vrhkame. Sthn prokeimenh deite to link http://www.zyvamusic.com/interviews_detail.php?id=55 gia th synentey3h sta gallika.

Bebaia, gia na diathrhsoume thn psyxriamia mas, estw oti 8ewroume by default oti o h metafrash sta agglika einai akribhs (den mporw na to diastayrwsw proswpika, an kai enta3ei poso la8os pia 8a einai). Osa eipe o Hans htan gnwsta se genikes grammes, kati pou kapoioi apo mas fovontan pws 8a ginei arga h grhgora. Ti na to kaneis to cult following an zeis mono apo ayto...

Elpizw 1) na einai lan8asmenh h metafrash :P 2) ta paidia na epane3etasoun ta plana tous. An kai blepw mia katastash prodiagegrammenh. As kanoun o,ti 8eloun sthn telikh, poioi eimaste emeis na tous periorisoume. Omws (milaw gia mena twra) diathrw to dikaiwma na eimai stenoxwrhmenos apo thn dhlwsh ayth, pou afora ena sygkrothma sto opoio exw ependysei me pollous tropous...

Post subject:
PostPosted: 13 Sep 2006, 19:09 
Always
Always

Ήταν κάτι που το περίμενα δηλ ότι το Home θα ήταν μάλλον το τελικό album. Από την μια δυσάρεστο γιατί το Home μου αρέσει αλλα από την άλλη δεν θα ήθελα να τους βλέπω στο μέλλον να κυκλοφορούν ανάξια του ονόματος τους albums.

Rough_Silk wrote:
elpizw 1) na einai lan8asmenh h metafrash :P

Προς το καλύτερο η το χειρότερο? :P

Rough_Silk wrote:
2) ta paidia na epane3etasoun ta plana tous. An kai blepw mia katastash prodiagegrammenh. As kanoun o,ti 8eloun sthn telikh, poioi eimaste emeis na tous periorisoume. Omws (milaw gia mena twra) diathrw to dikaiwma na eimai stenoxwrhmenos apo thn dhlwsh ayth, pou afora ena sygkrothma sto opoio exw ependysei me pollous tropous...

Το θέμα ακριβώς αυτό είναι ότι....δεν είναι πλέον παιδιά να κάνουν την καύλα τους για μερικούς κολλημένους χωρίς να δίνουν λογαριασμό σε κανένα.Έχουν οικογένειες ευθύνες και μοιραία κάποια στιγμή πρέπει να καθορίσουν προτεραιότητες.Στο κάτω-κάτω 15 χρονια δισκογραφίας δεν είναι και λίγα για ένα group που ελάχιστες φορες πούλησε

Post subject:
PostPosted: 13 Sep 2006, 19:19 

Akribws ayto. Stis epiloges tous den exoume kanena dikaiwma, mporoume omws na mhn mas aresoun aytes.

Post subject:
PostPosted: 13 Sep 2006, 20:26 
Always
Always

Kala, milame gia trelo gamisi pantws! Tin eidane kai autoi sentenced... ti skata re gmt?

Pantws ena exo na po. an einai apofasi gia prosopikous logous (varethikan, kourastikan, exoun paidia kai oikogeneies na threpsoun, sterepsan, den nomizoun oti exoun na prosferoun tipote allo, ktl), dekton. An omos apogoitetutikan apo poliseis kai genika apo ta overall esoda ws banda, eidika meta ton teleutaio disko, tote einai aksioi tis moiras tous gia tis malakismenes epiloges pou ekanan. Kai gia na prolavo merikous, den anaferomai sto disko, alla sto oti malakistikan agria sto thema twn diskografikwn, promotion kai dianomis. Pou pas re karamitro me ton Psyxonauti???? Den eisai kai Tool!...

Apo ekei pou tous eidame 2 xronies seri kai se ola ta reviews diavazame "ante kai tou xronou pali", tora tha meinoume oloi me to pouli sto xeri olosxerws. Wraia ta kataferan. Poio Noise Severe, poies elpides oti "tora i Anneke me to moro einai pio dynamiki apo pote", "h etaireia mas tha paei kala me ta license", "h banda einai fovera demeni, kai isoropimeni me tin Marjolein". Koita na deis pou o Hans tin ekane ti stravi tou, den mporouse. Mas ti fylage o atimos. Einai an mh th allo thlivero enas na pairnei sto laimo tou olo to sygrotima. Kai na deite pou an telika ginoun ola auta, autos tha euthynetai. Opws kai me ton allona stous sentenced, idio skiniko. Eprepe na diavazei istorioules sta paidia tou prin koimithoune kai den mporouse na leipei se periodia. kai reunion, xa as gelaso kalytera. An tora mazeuoun 10 atoma, me ena reunion gia ta 50 xronia apraksias tis bandas tha mazepsoun 11. Den milame da kai gia Sabbs pou kathe xrono "dialyontai" gia na kanoun to "teleutaio reunion" tin alli xronia, gia ta teleutaia 10 xronia.

Nemo ante mortem beatus

Last edited by Jason on 29 Jan 2008, 22:07, edited 1 time in total.

Post subject:
PostPosted: 13 Sep 2006, 20:41 
Always
Always

ti les re iasona kai sy na poume me ta neyra mas paizeis..an 8es na milhseis gia tous sentenced mila gia aytous ti sxesh exoun oi TG, 10000000 sygrothmata dialyontai kai esy kollhses stous sentenced

p.s poia ekdosh tou home exeis?

Post subject:
PostPosted: 13 Sep 2006, 20:51 

apo ti stimg pou den ehei ginei kapoia episimi anakoinosi apo thn mpanta den einai aparaithto na to 8ewroume telesidiko (i elpida teleutaia pe8aineia panta...alla pe8ainei)

eipe ekei mia paparia o hans poumporei apo tin mia na proekupse meta aposuzitiseis me tous upoloipous tis mpantas mporei na eipe apla thn skepsi tou ekeinh th stigmh. perimenei moro agxw8ike ti na po,edo i anneke me thn koilia sto stoma ka iperiodeue , ti na po....

enta3ei megalonoun kanoun oikegeneies einai logiko na arhizoyn na bazoun proteraiothtes pera ap omelh panta an8rwpines ypar3eis einai...as poume sth pro- teleutaia sunaulia i anneke itan skata se dia8esh ka iefuge aron aron giati eixe ton mpopira sto nosokomeio den ekatse na milisei me kanenan, ta eipe mani mani kai dromo.

Post subject:
PostPosted: 13 Sep 2006, 20:54 
Always
Always

@ harry: an thes na matheis, anefera tou sentenced epeidh kai autoi gia ton idio "sovarotato" logo dialithikan kai epeleksan ti dialysh tous ws tin "monadiki kai katallhloteri" lysh sto yperfovero auto provlima... esy pou enoxlithikes, milisa KAI gia tous sabbath 8)

Tora kata t'alla nai dikio exeis 1000000 sygrotimata dialyontai alla oxi gia na kanoun babysitting kai loipes paparodikaiologies.

@ sofia: mia xara ta les. H anneke gamouse xwris salio me tin koilia tourla kai tou allou tou epese vari to patriliki.

Nemo ante mortem beatus

Last edited by Jason on 13 Sep 2006, 20:57, edited 1 time in total.

Post subject:
PostPosted: 13 Sep 2006, 20:56 
Always
Always

kaneis la8os, ta perissotera sygrothmata gia ayton akribws ton logo dialyontai..apla oi sentenced kanane ektenh koubenta gia ayto enw alloi apla to dialyoun siophra

Post subject:
PostPosted: 13 Sep 2006, 21:02 
Always
Always

nai alla den mas eipan to vasiko. ta mpimpero pws tha ta agorasoun? mipws einai dikigoroi h' giatroi stin kanoniki zoi kai den to kserame? Auto epelaksan kalws i kakws na kanoun prin apo 15 xronia, me auto tha pethanoun pou leei o logos. Ligoi einai autoi pou ksekinisan tin mousiki gia tin plaka tous parallhla me th douleia kai to synexisan ws douleia logo epityxias. Kai gia na min les gia tous filtatous finlandous, apla eipan oti varethikan. tipote allo. ta ypoloipa ta ypothetoume emeis (kai telika auta einai).

Nemo ante mortem beatus

Post subject:
PostPosted: 13 Sep 2006, 21:03 

Genikws ena paidi einai panta enas kalos logos gia na alla3oun oi proteraiothtes sth zwh sou.

Post subject:
PostPosted: 13 Sep 2006, 21:05 
Always
Always

den exei nohma h koubenta giati sthrizetai se eikasies kai mono..oso gia tous sentenced sthn synenteyxh sto hammer exhghsan analytikotata giati to dialysan, me proto logo to oikonomiko...

Last edited by HARRY_ANGEL on 13 Sep 2006, 21:21, edited 1 time in total.

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 55 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next