The Gathering

forum
It is currently 17 Sep 2019, 16:16

All times are UTC + 1 hour




Post new topic Reply to topic  [ 4195 posts ]  Go to page Previous  1 ... 206, 207, 208, 209, 210
Author Message
 Post subject: Re: Music News
PostPosted: 16 Nov 2017, 09:35 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 19 Apr 2004, 10:08
Posts: 58039
Location: Athens, GREECE
Quietus wrote:
Fripp Announces King Crimson Are Back!

http://www.progrockmag.com/news/fripp-a ... -are-back/

KingJP wrote:
Τιτάνια νέα, ελπίζουμε σε δίσκο.

HARRY_ANGEL wrote:
etsi..kai se live

Rough_Silk wrote:
κυρίως σε live!

KING CRIMSON EUROPEAN TOUR 2018 ANNOUNCEMENT

Next week, King Crimson will be announcing the dates for next year's European tour - visiting Poland, Germany, Austria, Czech Republic, Hungary, Sweden, Norway, The Netherlands, Italy, France and UK.

Dates will be announced on Wednesday 22nd November and pre-sale VIP tickets will go on sale on 23rd November. We will be offering both the Royal Package and also a new Courtiers Package.

Packages for the UK and German shows will be sold through the promoters, and for all other countries will be available directly from DGMLIVE as before.

We still have a few places left in the DGMLIVE 1000 CLUB! Members will receive a 10% discount and an invitation to the family & friends show.

We thank you again for your ongoing support!


ela, gia na mas dw. bgainoun kai oi Camel ston dromo.

_________________
HARRY_ANGEL wrote:
KANENA facebook 8) / balte / to fb forum / ston kolo sas
ImageImage


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Music News
PostPosted: 16 Nov 2017, 10:09 
Offline
moderator
moderator
User avatar

Joined: 15 Jul 2002, 01:00
Posts: 23848
Location: Holy John Ready, Greece
Το live των Camel στην Τουρκία εξαντλήθηκε μετά από λίγες ώρες, ούτε να το δούμε δεν προλάβαμε.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=tHMXXFG_McI
Soundgaze.gr - Fix Your Gaze On Music
Το Πολυμίξερ της Μουσικής


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Music News
PostPosted: 16 Nov 2017, 11:08 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 19 Apr 2004, 10:08
Posts: 58039
Location: Athens, GREECE
giati, 8a phgaines Tourkia?

_________________
HARRY_ANGEL wrote:
KANENA facebook 8) / balte / to fb forum / ston kolo sas
ImageImage


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Music News
PostPosted: 16 Nov 2017, 11:14 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 02 Jun 2004, 11:14
Posts: 15609
Location: Anywhere I Roam
tha pame Vuur kai Nasty Ratz stin Tsexia

_________________
The light is gone when the life is done
You're closing your eyes, no soul to cry
And all that you said is falling away


Image
Image

Nemo ante mortem beatus


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Music News
PostPosted: 16 Nov 2017, 11:31 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 19 Apr 2004, 10:08
Posts: 58039
Location: Athens, GREECE
8a elega na pame sketous Nasty

_________________
HARRY_ANGEL wrote:
KANENA facebook 8) / balte / to fb forum / ston kolo sas
ImageImage


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Music News
PostPosted: 16 Nov 2017, 11:34 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 11 Nov 2006, 11:44
Posts: 2912
Location: Into The Everflow
pantelis79 wrote:
giati, 8a phgaines Tourkia?

Γαμώ είναι τα live στην Τουρκία, μου θυμίζουν ατμόσφαιρα που είχαμε εδώ στα 90s

_________________
To Our Island In The Stream Where We Can Dream At The Edge Of The World...


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Music News
PostPosted: 16 Nov 2017, 11:37 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 02 Jun 2004, 11:14
Posts: 15609
Location: Anywhere I Roam
a katalava

_________________
The light is gone when the life is done
You're closing your eyes, no soul to cry
And all that you said is falling away


Image
Image

Nemo ante mortem beatus


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Music News
PostPosted: 16 Nov 2017, 11:49 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 19 Apr 2004, 10:08
Posts: 58039
Location: Athens, GREECE
Quietus wrote:
pantelis79 wrote:
giati, 8a phgaines Tourkia?

Γαμώ είναι τα live στην Τουρκία, μου θυμίζουν ατμόσφαιρα που είχαμε εδώ στα 90s
eidika Camel 8a htan gamw, alla h episkepsh sthn Tourkia de me pshnei

_________________
HARRY_ANGEL wrote:
KANENA facebook 8) / balte / to fb forum / ston kolo sas
ImageImage


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Music News
PostPosted: 14 Jan 2019, 13:32 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 02 Jun 2004, 11:14
Posts: 15609
Location: Anywhere I Roam
«Αυτοκρατορικές» επανεκδόσεις για τους Manowar

Oι Manowar ανακοίνωσαν την επανακυκλοφορία δύο κλασικών δίσκων τους!
Τα “Into Glory Ride” (1983) και “Hail To England” (1984) θα επανεκδοθούν την άνοιξη, μιξαρισμένα από αναλογικά σε ψηφιακά, με την κορυφαία ποιοτικά 96kHz τεχνολογία!
Οπως αναφέρουν οι ίδιοι, είναι το όνειρο κάθε μουσικού να θυμίζει σε παλιούς και νέους τις αρχικές δουλειές, όχι γιατί δεν ήταν ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα και δεν στηρίζουν τους δίσκους, αλλά το δημιουργικό μυαλό δεν σταματά να σκέφτεται τι καλύτερο μπορούσε να γίνει ηχητικά. Και αφού πλέον η τεχνολογία το επιτρέπει, τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα.
Οι Manowar “επισκέπτονται” ξανά τους δύο κλασικούς δίσκους τους μέσω των αυθεντικών multitrack master ηχογραφήσεων και με την μίξη και το remastering να γίνεται στα δικά τους Valhalla studios, τα τραγούδια ακούγονται όπως τα είχαν οραματιστεί! Σε πλήρη δύναμη και σε super high fidelity με την 96kHz ποιότητα προσθέτει βάθος και κρυστάλλινο ήχο. Γι’ αυτό και ονομάστηκαν “imperial editions” (Αυτοκρατορικές επανεκδόσεις).
Τα “Into Glory Ride” και “Hail To England” θα κυκλοφορήσουν την άνοιξη με την ακριβή ημερομηνία να αναμένεται.



exw yperGKavlwsei me tin super high fidelity krystallini kai poiotika koryfaia 96khz texnologia!!!! Tetoia thelw. GKavlwtika.

_________________
The light is gone when the life is done
You're closing your eyes, no soul to cry
And all that you said is falling away


Image
Image

Nemo ante mortem beatus


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Music News
PostPosted: 14 Jan 2019, 14:26 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 26 May 2005, 21:04
Posts: 38298
Location: WasteLand
Jason wrote:
«Αυτοκρατορικές» επανεκδόσεις για τους Manowar

Oι Manowar ανακοίνωσαν την επανακυκλοφορία δύο κλασικών δίσκων τους!
Τα “Into Glory Ride” (1983) και “Hail To England” (1984) θα επανεκδοθούν την άνοιξη, μιξαρισμένα από αναλογικά σε ψηφιακά, με την κορυφαία ποιοτικά 96kHz τεχνολογία!
Οπως αναφέρουν οι ίδιοι, είναι το όνειρο κάθε μουσικού να θυμίζει σε παλιούς και νέους τις αρχικές δουλειές, όχι γιατί δεν ήταν ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα και δεν στηρίζουν τους δίσκους, αλλά το δημιουργικό μυαλό δεν σταματά να σκέφτεται τι καλύτερο μπορούσε να γίνει ηχητικά. Και αφού πλέον η τεχνολογία το επιτρέπει, τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα.
Οι Manowar “επισκέπτονται” ξανά τους δύο κλασικούς δίσκους τους μέσω των αυθεντικών multitrack master ηχογραφήσεων και με την μίξη και το remastering να γίνεται στα δικά τους Valhalla studios, τα τραγούδια ακούγονται όπως τα είχαν οραματιστεί! Σε πλήρη δύναμη και σε super high fidelity με την 96kHz ποιότητα προσθέτει βάθος και κρυστάλλινο ήχο. Γι’ αυτό και ονομάστηκαν “imperial editions” (Αυτοκρατορικές επανεκδόσεις).
Τα “Into Glory Ride” και “Hail To England” θα κυκλοφορήσουν την άνοιξη με την ακριβή ημερομηνία να αναμένεται.



exw yperGKavlwsei me tin super high fidelity krystallini kai poiotika koryfaia 96khz texnologia!!!! Tetoia thelw. GKavlwtika.

kane fb re

_________________
Children picking up our bones
Will never know that these were once
As quick as foxes on the hill


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Music News
PostPosted: 14 Jan 2019, 23:25 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 02 Jun 2004, 11:14
Posts: 15609
Location: Anywhere I Roam
Mia fora pou eixe erthei enas filos kai psolarisa me to diko tou, perase misi wra kai mou fanike isws kai ligotero apo 5 lepta. Kai apla surfarisma e, oute sxolia h' na apantisw se sxolia. Katalavaineis ti tha ginotan an eixa diko mou.

_________________
The light is gone when the life is done
You're closing your eyes, no soul to cry
And all that you said is falling away


Image
Image

Nemo ante mortem beatus


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Music News
PostPosted: 28 Jan 2019, 13:28 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 26 May 2005, 21:04
Posts: 38298
Location: WasteLand
Jason wrote:
Mia fora pou eixe erthei enas filos kai psolarisa me to diko tou, perase misi wra kai mou fanike isws kai ligotero apo 5 lepta. Kai apla surfarisma e, oute sxolia h' na apantisw se sxolia. Katalavaineis ti tha ginotan an eixa diko mou.

ο παντελης ηταν?

_________________
Children picking up our bones
Will never know that these were once
As quick as foxes on the hill


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Music News
PostPosted: 31 Jan 2019, 01:21 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 02 Jun 2004, 11:14
Posts: 15609
Location: Anywhere I Roam
Oxi, o vasilis

_________________
The light is gone when the life is done
You're closing your eyes, no soul to cry
And all that you said is falling away


Image
Image

Nemo ante mortem beatus


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Music News
PostPosted: 31 Aug 2019, 20:08 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 19 Apr 2004, 10:08
Posts: 58039
Location: Athens, GREECE
https://www.youtube.com/watch?v=xPNkxL3CTPU

_________________
HARRY_ANGEL wrote:
KANENA facebook 8) / balte / to fb forum / ston kolo sas
ImageImage


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Music News
PostPosted: 09 Sep 2019, 18:08 
Offline
Always
Always
User avatar

Joined: 02 Jun 2004, 11:14
Posts: 15609
Location: Anywhere I Roam
eleos pia me ton yperprovlepé pop-a

kai to ennow auto. as min koroideuomaste

_________________
The light is gone when the life is done
You're closing your eyes, no soul to cry
And all that you said is falling away


Image
Image

Nemo ante mortem beatus


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4195 posts ]  Go to page Previous  1 ... 206, 207, 208, 209, 210

All times are UTC + 1 hour


Who is online

Users browsing this forum: No registered users


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group