The Gathering

forum
It is currently 25 Apr 2024, 23:53

All times are UTC + 1 hour

Post new topic Reply to topic  [ 1250 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 63  Next

Poia einai ta kalytera?
Έγινε η απώλεια συνηθειά μας 31%  31%  [ 10 ]
Κάτι Σαράβαλες Καρδιές 22%  22%  [ 7 ]
Είναι που όλα ήρθαν άργα EP 6%  6%  [ 2 ]
Ευωδιάζουν αγριοκέρασα οι σιωπές 19%  19%  [ 6 ]
Ό,τι απόμεινε από την ευτυχία 6%  6%  [ 2 ]
Ο Γύρος της ημέρας σε 80 κόσμους 3%  3%  [ 1 ]
Κι η αγάπη πάλι θα καλεί 13%  13%  [ 4 ]
Total votes : 32
PostPosted: 29 Apr 2004, 23:31 
Always
Always

H parakatv dithyramvikh kritikh einai apo to aystriako e-zine "Darkscene"( http://www.darkscene.at/ ) gia to album tous "euvdiazoun agriokerasa oi sivpes" metafrasmenh sta agglika:

"This record is the prove that someone returning from vacation in Greece can bring along more than only sunburn and ouzo. The band is called "Diafana Krina", which with rock elements and much emotion, blows us an insane - super, great - sound around the ears.Unfortunately, everything is in Greek, but according to their compatriots the lyrics are not to be despised. This is something I cannot judge, but a
sure fact is, that the deep Greek singing gives to the whole an extremely exotic feeling and makes the music an original masterpiece, which cannot easily be compared with something else.During a first listening of the album, and not always, someone could call them as sound brothers of the Spanish rock legend "Heroes Del Silencio",although the music of Diafana Krina is somewhat slower and in addition
more blues-like and psychedelic elements occur, sometimes reminding,especially the guitars and at least on this record, a little bit of The Gathering. To put Diafana Krina in a certain drawer, would have no sense, because one must hear this sound experience by oneself, in order to be convinced of
the fact that these gentlemen, who enjoy absolute cult status in Greece,are really good. Concerning the title, I even had it translated at the airport by a completely surprised hostess, who said that it means
something like "the silence smells after wild cherries". I would say that this surely sounds better in Greek...A person that becomes enthusiastic for beautiful and versatile rock music,should absolutely buy a record of Diafana Krina at the next vacation in Greece, or order it (them) somewhere in the internet"

Quote:
a little bit of The Gathering

Post subject: Re: DK
PostPosted: 30 Apr 2004, 08:08 
Always
Always

Mecano wrote:
Quote:
a little bit of The Gathering

ante re.... koita pragmata!

ps. ena pragma pou kapws me ksinizei sta DK einai oi titloi kommatiwn kai diskwn tous.. den mporw na to eksigisw..

kai to xeirotero: einai omoios egw...

Post subject:
PostPosted: 30 Apr 2004, 08:15 
Always
Always

den xreiazetai na eksigiseis tpt...apla einai kapvs "pompvdeis" oi titloi tous.

Post subject:
PostPosted: 30 Apr 2004, 13:41 
King for a day
King for a day

Sthn arxh psarwsa nomizontas pws to topic htan gia thn Dania (Denmark syntomografia DK). :green:

Mpravo, pantws, pou leei toso kala logia h kritikh! Ta Diafana Krina einai me diafora to agaphmeno mou ellhniko group - kai apo ta liga pou mou aresoun genika, gia na eimaste akriveis. Oso gia tous titlous twn albums, den yponooun tipote perissotero apo auto gia to opoio vriskontai ekei: na se proideasoun gia to periexomeno tou diskou. Wstoso, den 8a tous xarakthriza "pompwdeis", alla idiaitera poihtikous kai proswpika mou aresoun poly.

Post subject:
PostPosted: 30 Apr 2004, 13:57 
Always
Always

Den tha elega se ola.As poume oi"...saravales kardies" einai enas thaymasios titlos.

Post subject:
PostPosted: 30 Apr 2004, 14:54 
King for a day
King for a day

Ta Krina exoun thaumasious stixous!
egine i apwleia sinithia mas
ta xronia mou navagisan stis kseres sou
apo to apeiro se sena (!!!!!!!)
kathe ti pou anasainei
Na kai ena review apo to splendid e-zine.

"I can remember a time, not long ago, when every album in my collection that had lyrics was in English. I scoffed at the idea of rock music in other languages. Remember those Russian metal bands of the glasnost era? Exactly. In recent months, however, my chauvinism has been ruthlessly chiseled away. First Sigur Rós, and now Diafana Krina have proven to me that anglophony is not a prerequisite for making great music.

Diafana Krina may be Greek, but don't look for bouzoukis here. The band is composed of a standard five-piece lineup, with Thanos Anestopoulos, the singer, doubling on keyboards and guitarist Nick Bardis blowing a mean trumpet. The instrumentation is, however, the only thing about this album that is standard.

Silence Gives The Odour of Cherries is the band's third full-length, and it finds the group at the height of their powers. Their sound is one part The Cure and two parts Bends-era Radiohead, shaken lightly and poured out in layers of breathtaking audio bliss. They play guitar lines that Radiohead's Johnny Greenwood would be proud to call his own. Anestopolous' voice is a rich baritone, which can on occasion sound a bit overly emphatic, but which generally meshes well with the rest of the band. The songs start in a tight knot, then explode into grand, expansive musical cries; they play off of each other in complex and ever-shifting ways, the product of more than a decade of recording music together.

Like Sigur Rós, the group tends to favor heroic song lengths; the album's twelve tracks fill more than seventy-three minutes, and as with the aforementioned Icelandic sensations, the music justifies its length. Often a theme will sprout out of nowhere in the fifth minute of a song, completely changing the melody, and then rejoining it to the original line. This is music made by people who take music seriously without making it overly-intellectual.

Unfortunately, my monolinguality prevents me from commenting on the lyrics. Based on the group's other aspects, I suspect that they're good. Still, it's tough adjusting to the fact that the beautifully-printed lyric booklet will have to remain (ahem) Greek to me."

Post subject:
PostPosted: 30 Apr 2004, 16:00 
Always
Always

ta krina exoun apla yperoxous stixous, allwste polloi apo autous einai poihmata. o agapimenos mou diskos einai to egine h apwleia synhtheia mas. evgalan kainourio prosfata. kserei kanenas pws legetai?

Post subject:
PostPosted: 30 Apr 2004, 22:04 
King for a day
King for a day

"O,ti Apomeine Ap' Thn Eytyxia"

Post subject:
PostPosted: 30 Apr 2004, 23:12 
Always
Always

nai swsta..thanks! :)

Post subject:
PostPosted: 02 May 2004, 03:51 
King for a day
King for a day

..oti apomeine apo tin eytyxia ksepsixaei sta skoteina..

Ti tagoudi kai auto, e? Akouontsaas to sou erxetai na xoropidiseis eite thes eite oxic

Post subject:
PostPosted: 03 May 2004, 01:56 
King for a day
King for a day

Hm. Aftos o titlos tou diskou pantws einai mou fenete titlos vivliou. O logos pou to kserw den einai to oti diavazw vivlia (giati den diavazw katholou) einai giati eprepe na to kanw se mia pantomima. Fisika to ekana taleia...
:P:P:P

Post subject:
PostPosted: 03 May 2004, 10:40 
Always
Always

Einai elaxista group apo Ellada pou exoun ksekinhsei entelws diko tous hxo..as poume to Sidiropoulo otan ksekinouse ton koroideuan pasifanestata giati elegan pws antigrafei to Dylan...kai kata paradokso tropo den egine to idio kai me tis Trypes...mono pou eixa akousei apo to stoma tou Xronopoulou to 96 otan kykloforise to Kefali Gemato Xrysafi pws oi Trypes einai kati antistoixo me tous Nirvana sthn Amerikh!Tote den milisa giati mallon eixa meinei kapws suksilos me th sygkrish... :-?

Ta Krina ta eixa dei se ena party live sto An opou epaiksan 4 wres..stis 3,5 eixame fygei giati leme 4o encore adynato na kanoun!Kai omws ekanan! :D Telos pantwn emena ayto to styl mou fernei pasifanestates anafores apo alles mpantes kai se shmeia einai akrws enoxlitiko na to blepeis...den kserw alla mou fantazei san na kanoun diaskeues me ellinikous stixous opws htan kai oi Trypes sthn arxh ths karieras tous!Nai mou aresoun oi Trypes opws kai ta Krina alla einai kati san na leme na sou aresei ekeinos pou diaskeuazei ki oxi ekeinos pou paizei....kai polu fobamai pws ta Krina paramenoun ston hxo tous ametakinhtoi!Den blepw kai polles allages... :-?

Post subject:
PostPosted: 03 May 2004, 11:00 
Always
Always

Prowler213 wrote:
oi Trypes einai kati antistoixo me tous Nirvana sthn Amerikh

Paidia, epidiw3te na akousete Gang Of Four...

Post subject:
PostPosted: 03 May 2004, 11:36 
Always
Always

Clopy Paste! :wink:

Post subject:
PostPosted: 03 May 2004, 14:59 
King for a day
King for a day

http://www.geocities.com/diafana_krina_ ... eviews.htm

Post subject:
PostPosted: 03 May 2004, 23:57 
King for a day
King for a day

Prowler213 wrote:
Clopy Paste! :wink:

Hahaha to etheses wraia pantws...

Post subject:
PostPosted: 04 May 2004, 09:14 
Always
Always

Ti na kanw re Thano...eidika to ntepouto tous einai OLOIDIO! :wink:

Post subject:
PostPosted: 04 May 2004, 14:46 
King for a day
King for a day

Gia na to les kati tha ksereis...

Post subject:
PostPosted: 05 May 2004, 06:27 
Always
Always

Alhtheia nomizetai pvs to oti o Vaggelis kai o...Yianni einai oi gnvstoteres mousikes mas monades einai tyxaio?katholou.Sthn Ellada oi pio anoixtimialoi mousikoi einai oi plhktrades.Oi kitharistes(kai genika ta rock group)einai kollhmenoi se standar protipa kai group.Den psaxnontai alla ama den psaxteis den pas mprosta.Na ftiakseis kati diko sou,enan anagnvrisimo aytoxthona hxo.Mia zvh sto idio shmeio tha eisai na paizeis mousikh pou einai anafora se allous.Oi opoioi "alloi" einai gnvstoi vevaia oloi tous kseroume.P.x. 20 xronia prin yphrxan ellhnika group pou eixan kollhma me tous Joy Division opvs oi Forward Music Quintet kai oi poly cult South Of No North.Shmera pali exoume cult ellhniko group pou exei kollhma me tous Joy Division (DK).E,poso stoixima vazete oti kai se 20 xronia apo tvra pali tha yparxei ena ellhniko group pou tha exei kollhma me tous JD kai-fysika!-tha einai kai cult sthn ellada(kai mono sthn ellada)tou 2024.An me ayta ta myala vgaloume pote group me ton diko tou hxo opvs oi TG sthn ollandia kai oi dEUS sto velgio emena grafte mou :roll:
Ki emena mou aresoun ta Diafana Krina logv oikiotitas perissotero dhl mou thimizoun poly pragmata(group) pou agapv.Auta aresoun sto ellhniko koino(JD meets Tindersticks melodrama)ayta paizoun.

Post subject:
PostPosted: 05 May 2004, 14:25 
Traveller
Traveller

Ta Diafana Krina apoteloun to agapimeno mou elliniko sygkrotima! O hxos tous sindiazetai apsoga me tin lyrikotita twn stixwn kai me tin zesti fwni tou thanou! Akountas ta perissotera kommatia nomizeis oti xanetai to edafos apo ta podia sou....
Den kserw an klevoun i' an exoun entones epirroes kai oute me endiaferei...

Oh how I feel so good,
That I can hardly wait

Post new topic Reply to topic  [ 1250 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 63  Next