The Gathering

forum
It is currently 28 Mar 2024, 12:34

All times are UTC + 1 hour

Post new topic Reply to topic  [ 469 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 24  Next
 Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2004, 17:52 
Always
Always

To no3 solo olwn twn epoxwn xathike gia panta...poly parakseno mou fainetai na mathainw tetoia nea giati pragmatika pagwneis kai meneis anaydos...

Sigoura h koinothta twn kitharistwn exei meinei kata polu pio ftwxh - o typos htan kathigitis sto Berklee - alla san mousikos orise kata polu ton hxo ths kitharas pou akougotan sta 90s kai epirrease kata polu ta sugxrona sxhmata ths Amerikhs - apo tous Linkin Park mexri kai tous pio agnwstous pou ksekinane twra!Tha pw kai thn megalh koybenta pws h pio epidrastikh mpanta ths Amerikhs gia ta 90s htan oi Pantera gia ton akraio hxo...mono na akousete ti exei kanei aytos o anthrwpos sto Vulgar Display Of Power kai ftanei!Krima pantws...kai se 3 meres exoume thn epeteio kai enos allou megalou...pio megalou akoma... :(

Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2004, 18:51 
Always
Always

Prowler213 wrote:
Tha pw kai thn megalh koybenta pws h pio epidrastikh mpanta ths Amerikhs gia ta 90s htan oi Pantera gia ton akraio hxo...mono na akousete ti exei kanei aytos o anthrwpos sto Vulgar Display Of Power kai ftanei!

De nomizw oti einai megalh koubenta ayth, to Vulgar Display Of Power orise ton hxo tou akraiou metal kai meta polloioioioioioi ephreasthkane!!

Post subject:
PostPosted: 11 Dec 2004, 19:13 
Always
Always

DIMEBAG's Killer Wanted To Sue PANTERA For 'Stealing' His Lyrics - Dec. 10, 2004

The Associated Press is reporting that the man who shot guitarist "Dimebag" Darrell Abbott once told a friend that Abbott's former band, PANTERA, stole his lyrics.

Jeramie Brey said gunman Nathan Gale (Photo#1, Photo#2, Photo#3) once showed up at a friend's house saying he wanted to share songs he had written. The pages of lyrics were copied from PANTERA, but Gale claimed he had written them, Brey said.

"He was off his rocker," Brey told The Columbus Dispatch. "He said they were his songs, that PANTERA stole them from him and that he was going to sue them."

He later told Brey that he planned to sue PANTERA for stealing his identity. Brey and friend Dave Johnson said Gale's behavior frightened them and they distanced themselves from him several years ago. But other friends said they never considered Gale capable of violence.

On Wednesday night, the 25-year-old former Marine charged the stage at a show by Abbott's new band, DAMAGEPLAN, and gunned down four people including Abbott before a policeman fatally shot him.

Police said Friday they still didn't know Gale's motive, and they may never find out. Some witnesses said Gale yelled accusations that the revered guitarist broke up PANTERA, but police had not verified those reports.

Post subject:
PostPosted: 11 Dec 2004, 19:26 

Ama o an8rwpos einai vlakas...kala pou den mas edei3es tis fwto tou paparoach :evil:

Post subject:
PostPosted: 11 Dec 2004, 21:49 
King for a day
King for a day

Killer: You killed pantera and you should die
Darrell: It was you killed me you killed pantera

O typos periferotane eksw ap'ton xwro gia na mpei xwris eisitirio kai ton eixane dioksei 2-3 fores, ton kinigisane otan pidikse ton fraxth alla den ton piasane. Ypirxe astynomikos mesa alla den ekane tpt giati htan ektos ypiresias. O typas htan epishs prwhn pezonafths alla ton dioksane giati eixe psixologika provlimata...

Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2004, 01:49 
Always
Always

o vlakas o anselmo eixe kanei perierges dilwseis pantws,oti h mpanta htan dikh tou,kai oti ftaiei o darell pou dialithikan,kai tetoia pragmata,gi'auto isws ton thewrise ypaitio o psyxakias...

Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2004, 05:30 
Always
Always

Krima re paidia pou htane neo pallikari....
Krima genika se ola ta nea pallikaria, eidika me toso adiko xasimo...

Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2004, 12:32 
Always
Always

Htan kai former marine? E bebaia, mono ama exeis kanei strato phzei to myalo sou sth malakia etsi... :evil:

Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2004, 10:02 
Always
Always

Petros wrote:
o vlakas o anselmo eixe kanei perierges dilwseis pantws,oti h mpanta htan dikh tou,kai oti ftaiei o darell pou dialithikan,kai tetoia pragmata,gi'auto isws ton thewrise ypaitio o psyxakias...

Symfwnw me Petran, o Anselmo einai karagkiozhs kai ontws ekane tetoies malakismenes dhlwseis, ap' oti 3erw ki egw. Tespa, to apotelesma metraei: paei o Diamond Darrell (opws legotan mexri to Vulgar Display Of Power!!). Krima pou oi Pantera eixan kwlwsei to 2001 na er8oun Ellada mazi me tous Slayer (me 10 xiliarika eisithrio!!!), twra den prokeitai na tous doume pote. Krima kai gia ton trismegisto drummer Vinnie Paul pou exase ton aderfo tou me ayton ton hli8io tropo :evil: :evil: :evil: ...

Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2004, 10:56 
Always
Always

egw ton anselmo genika ton paw me xilia kai lypithika poly pou eipe tetoies malakies.

Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2004, 11:19 
Always
Always

vaggelis_original21 wrote:
egw ton anselmo genika ton paw me xilia kai lypithika poly pou eipe tetoies malakies.

Asymbibasto den einai ayto ligo?? :wink:

Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2004, 11:24 
Always
Always

pantelis79 wrote:

Asymbibasto den einai ayto ligo?? :wink:

giati na einai???? esy den stenaxwriesai gia paradeigma otan ena agaphmeno sou proswpo leei malakies???? h tis kanei kiolas... akoma xeirotero auto..... ????? :-? kati tetoio fantazomai oti isxyei kai s"auto pou eipe o Vag....

Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2004, 11:32 
Always
Always

Ton paw giati protimhse na kanei ta dika tou projects enw htan poly pshla, kati apo patton mou thymise auto.Mporouse na gemizei stadia kai protimhse na paizei se clubakia.Epishs exei ekplhktikh katharh kai brutal fwnh kai einai apo tous prwtoporous ths mi3hs hardcore kai metal me oxi geloio tropo opws kanoun ta perissotera nu metal sygkrothmata.Ton paradexomai, to gegonos oti exei geloies politikes apopseis de mporei na me kanei apo th mia stigmh sthn allh na ton 3egrapsw (kati tetoio isxyei kai gia ton Evan twn Biohazard).

Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2004, 11:38 
Always
Always

Freedom wrote:
giati na einai???? esy den stenaxwriesai gia paradeigma otan ena agaphmeno sou proswpo leei malakies???? h tis kanei kiolas... akoma xeirotero auto..... ????? :-? kati tetoio fantazomai oti isxyei kai s"auto pou eipe o Vag....

Stenoxwriemai, alla krazw kiolas! :green: :green: :green:

Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2004, 13:26 
Always
Always

Hello everyone..my deepest condolences go out to everyone affected regarding the passing of dimebag..his mucianship was superb and his original style was and will remain an inspiration to players worldwide..his friendship can never be replaced.

I first met dime in 1991..I was in Toronto preparing for the painkiller tour..I had much music t.v. on and saw this guy talking about metal and wearing a British steel shirt..from what he was saying and the pantera video that aired I knew right away that this man was a guitar god!

I called much music and spoke to dime and that night went to a club and hung with the band..we jammed metal gods..from that point on he and the rest of the band became solid friends..my gut feeling was that this band would be huge.

So pantera toured with priest all over Europe..many a night I would stand off stage and watch them tear up city after city leaving everyone stunned by there intense performances..it was a thrill to watch and hear dime invent and advance with his playing..soon the world became panterarised!

Of course so much has happened since those early times and I feel that it's important now that however we take the turn of events in recent years we all stay true to the same belief that dimebag had about his love of metal which was to play your heart out and be real wherever you are!..some things that happen in life make no sense at all but out of pain comes strength and I know the metal community will take that strength and use it as an enduring memory for dimebag..love never dies...

-Rob Halford

December 10, 2004

Post subject:
PostPosted: 14 Dec 2004, 12:35 
Always
Always

Ted Nugent
It was horrible. Darrell was a big fan of mine. He expressed that every time we ever saw each other," said the Nuge, who fondly recalled that PANTERA performed his "Journey to the Center of the Mind" and "Cat Scratch Fever" the last time they played Detroit.

POSO MALAKAS EISAI EGWPATHI SKATOKARIOLH?????? :evil:

Post subject:
PostPosted: 14 Dec 2004, 12:37 
Always
Always

Ted Nugent

Blaxos mwre...

Post subject:
PostPosted: 14 Dec 2004, 14:54 
Always
Always

Na simeiosoume edo oti o apopano arximalakas einai fanatikos ipostiriktis tis eleutheris oplokatoxis. Gi'auto den ekane sxolio omos... :evil:

Post subject:
PostPosted: 15 Dec 2004, 06:14 
Always
Always

:(

Post subject:
PostPosted: 16 Dec 2004, 19:09 
Always
Always

vasika dilwse akrivws molis auto to mhna oti den exei na faei giati den pairnei lefta apo tous pantera,tous opoious dielyse o darell,kai oti an ton eixe mprosta tou tha ton skotone.

o psyxakias ap'oso ematha prin ton pirovolisei eipe "auto epeidh dielyses tous pantera,ki epeidh den exei o phil na faei". meta tou eskase 3 sto kefali,kai otan epese katw allh mia.

Post new topic Reply to topic  [ 469 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 24  Next