The Boy, Εκπληκτική συνέντευξη, μέσα στις τοπ-0 έβερ, ΓΚΡΕΟΥΛΑ ΑΧΑΣΤΗ
Τα τελευταία 2-3 χρόνια αποφεύγω την ανώφελη διαδικασία των συνεντεύξεων για λόγους που έχουν να κάνουν με το πρόχειρο της διαδικασίας όπως γίνεται στις μέρες μας. Αντ’άυτού προτιμώ να γράφω δημιουργικά κείμενα που δεν μπορούν να αλλαχτούν και έχω το ελεύθερο του να διαλέξω την θεματική μου. Παρόλα αυτά οι συνεντεύξεις μπορούν να έχουν την πλάκα τους οπότε ζήτησα απο δύο πολύ κοντινούς μου φίλους και χρόνιου συνεργάτες να κάνουμε απο μια συνέντευξη. Η πρώτη είναι απο τον Felizol και μιλάμε για τα ελληνόφωνα άλμπουμ μου . Η δεύτερη είναι απο τον λεξιπλάστη Surfer Jesus και μιλάμε για το μυθιστόρημα «Μαύρο Αίμα».
Ακολουθεί η απολαυστική 2η
Σέρφερ: Οι σωματικές εκκρίσεις έχουν ριχθεί στην καθωσπρεπική θρησκειοπηγάζουσα μεμπτοαμαρτιαρένα. Η κραταιά αμφίεση παραλλαγής που επιστρατεύεται ως άμυνα είναι η χρήση των γενετήσιωκατωτεροπεπτικών οργάνων/λειτουργιών υπό το πρίσμα ενός τεχνικού γλωσσολεξιλογίου, ή στην προοδευτικότερη των περιπτώσεων, η χρήση αυτών ως μίας ελλειπτικοπεριδινητικής περιγραφικής οδού (κατ’ ουσίαν σεμνότυφης). Ένας αναθεωρητισμός, κάποιας μορφής απενοχοποίηση ή απόπειρες επαναδιαπραγμάτευσης αυτής της ανισοβαρίας σε επίπεδο διανοησοσκέψης, και επακόλουθα, σε λεκτικογλωσσικό επίπεδο μπορούν να ανατρέψουν την διαμορφωθείσα κατάσταση, ή έστω, δύναται να εγκαθιδρύσουν κάποια μορφή πληροφοριοδιαύλων επικοινωνίας; Αντίθετα μήπως η αμφίδρομη λοβοτομή είναι τελεσίδικη;
Αγόρι:Οσο η πορνογραφία δεν διδάσκεται στα σχολεία και όσο η αιδιολειχία δεν είναι ολυμπιακό άθλημα τα πράγματα θα είναι δύσκολα για τους ανθρώπους.Ίσως όμως ο πρακτικός έρωτας να αντικατασταθεί απο τον λεκτικό στα ηλεκτρονικά χρόνια που έρχονται και τότε τουλάχιστον θα έχουμε να ελπίζουμε σε νέους αοιδούς του έρωτα που όμως με την εξέλιξη δεν θα ξέρουν τι μπαίνει που και θα χρειάζεται να τους ενημερώνεις για την μελισσούλα που πάει στο λουλουδάκι.
Σέρφερ:Η ρεβανσισμοεκδίκηση για την βατερλοπανωλεθρία του πολέμου από την Μήδεια στην Σταχτοπούτα θα ξεκινήσει από τον άρλεκινΠαζολινικό γαλαξία;
Αγόρι: Χωρίς συζήτηση.Είναι άλλωστε γνωστό απο τα μέσα των 70ς αυτό.Τώρα αν κάποιοι αρνούνται να το δούν.
Σέρφερ: Η μεσουρανούσα υλική ή/και ηλεκτρονική διάχυση κοινωνεί άπαντα σε άπαντες/σες. Το καινοφανές αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης είναι η εγκαθίδρυση μίας διευρυμένης (πλέον) πλειοψηφίας α.ε.κούσια (α.ε. = αγνωσταγνοιακής ευθύνης) απευθυνόμενου κοινού. Όποια/ος είχε παρόμοιους προβληματισμούς, τον αφορούσε ουσιαστικοπηγαία, ήταν σε θέση να το αποκρυπτογραφησοκατανοησαναλύσει και εν τέλει να έρθει σε μία πολυεπίπεδη ανάδραση με κάποιο πόνημα· πνέει τα λοίσθια πνιγόμενος από τους οτιναναίους χειροκροτητές και το καταστασιακό πανταχού παρών κρετιναριό. Επιπλέον δε ο ανθός του μέσα_σε_όλα_όπως_να_‘ναι_με_ότι_εχωξέρω κριτικάρει-επηρεάζει-διαμορφώνει-δικάζει-αποκεφαλίζει χωρίς πρώτη σκέψη. Με έναν μη συστηματικό τρόπο υπάρχουν ενδείξεις μίας εκφραστικής ανοσολογίας έναντι τέτοιων και παρεμφερών φαινομένων, για παράδειγμα μία επιθετική εκ συστάσεως μουσική (κατά Alec Empire). Εάν ορίσουμε ως ανθρώπινο φάσμα το εύρος μεταξύ χαμηλόσυχνων βλακοηλιθιοφορέων και υψήσυχνων ανήσυχων, το μαύρο αίμα συνιστά μία απόπειρα highpass φίλτρου;
Αγόρι: Οι πουτάνες εδώ και χρόνια σώζουν την κοινωνία απο βιασμούς και δολοφονίες. Η τέχνη κάνει το ίδιο.Η κοινωνία ξεκαθαρίζει με τον τρόπο της τους «χρήσιμους» και τους «αναλώσιμους». Το Μαύρο Αίμα κάνει το ίδιο για μας.
Σέρφερ:Η ενηλικίωση, σχεδόν αξιωματικά, είναι συνυφασμένη με την απώλεια: κατ’ ελάχιστο θεωρώντας ότι η διακόρευση αισθήσεων/εμπειριών είναι κάτι που συμβαίνει ακριβώς μία φορά και είτε δεν επαναλαμβάνεται ποτέ είτε το πεπερασμένο πλήθος ρεπλικοαντιγράφων παρουσιάζει αποκλιμάκωσοεκφυλισμούς. Η επικρατούσα βολική αποζημιοεξιλέωση συνοψίζεται στο ξεφτιλοαρχαιοελληνικό “γηράσκω αεί διδασμόμενος/η”. Δικαστικοσαχλαμαρίζοντας θα λέγαμε ότι υπάρχουν αποχρώσες ενδείξεις των επάλληλων μεταπτώσεων από βρεφικό ηδονισμό-παιδική ασυδοσία-εφηβικό ακαταλόγιστο σε νεολαιίστικη καφρίλα . Η διαδρομή από hotmeltingpotofberlintransatlanticinspiredtechno σε παραδοσιακοκουλτουροδηθενοψαγμενοκατακάθι φαντάζει μοιραία . Στο κείμενο, προκαλυμμένες μεν εντοπιζόμενες δε υπάρχουν μαρτυρίες της πρότερης καταστασοσυμπεριφοράς ατόμων του ευρύτερου κυκλουπεριβάλλοντος. Η συμπερίληψη τους τελικά είναι απλά αναπόληση ή άτυπη απογοητευσοκατάθλιψη πρωτοπλάστων για τον ανεπιστρεπτί διωγμό από την παραδεισένεια κόλαση της ελευθερασυδοσίας σε κάθε (υπ)ανθρώπινη πτυχή.
Αγόρι:Δεν θα ήθελα να απαντήσω σε ερωτήσεις που αφορούν το οικογενειακό μου περιβάλλον.
Σέρφερ:Τόσο στο υπαρκτοφαντασιακό σύμπαν του μυαλού της Σιωπηλής όσο και στην (κατά προσέγγιση) κανονικότητα της καθημερινότητάς της διακρίνεται μία ελκτικοπιεστική τάση φασίζοντων ή φασιζολατρών κυριαρχοεξουσιαστών προς τους αποκληροκατατρεγμένους υπέργειους υποτελείς (ενώ αντίθετα οι ίδιοι επιδεικνύουν ισχνές μα σαφείς αποσχιστηκοφυγόκεντρες διαθέσεις). Ενδιαμέσως των δύο ιστορικαυτονόητα βρίσκονται όλοι οι λοιποί έτεροι οι οποίοι και αλληλεπιδρούν με τις εν λόγο συνθήκες. Συχνά εάν όχι αναποφευκτανομοτελειακά οι πιέσεις είναι τέτοιες που το μεσοδιάστημα να εκμηδενίζεται, εξοθόντας τους ουδετερομεσοδιαβιούντες προς την αρμοζουσοταιριαστή κάστα τους. Η Σιωπηλή παρασέρνεται από αυτό το ρεύμα του ταξικού προγραμματισμού ενώ παράλληλα υπονοείται κάποιος έλεγχος ή/και δυνατότητα ρύθμισης του ξεσυρσίματος από πλευράς της. Τελικά ο χωροχρόνος, η κατεύθυνση, η ένταση και η διάρκεια της διολίσθησης στον σκεδασοεναγκαλισμό μπορεί να επιλεγεί; Εφόσον αυτή η επιλογή είναι (ημι)συνειδητή από τι παραμετροποιητοκαθορίζεται;
Αγόρι:Η Σιωπηλή είναι ζώο που διαλέγει τα θύματα της.Οποιαδήποτε ταξική αναφορά είναι συμπτωματική του μίσους της .Κατα τ’άλλα δεν πιστεύω οτι υπάρχουν συνειδητές αποφάσεις για κανέναν απο εμάς.
Σέρφερ:Στο κείμενο (και εμφανέστερα ευρύτερα) οι σκιώδεις χαμενοπαρασκηνιακοί δευτεροβγαλαγωνιστές μπορούν να επιβιώσουν μόνο υπό κανονικές συνθήκες φασιστοπισθοδρομικοσυντηρητισμού, απερισκεπτοσωβινισμού, απροβληματιστοθρησκείας, καταναλώνοντας τροφή αυλικοσκύλων, γαμωβιάζοντας αδυμαμία-απόγνωση-σκλαβιά-εξανδραπωδισμό-ανέχεια. Ο μπαμπουινισμός όπως πολλάκις τον έχει μνημονεύσει ο συγγραφέας (και προφανώς, λεπτομερειοεξαντλητικώς ορίσει) βασιλεύει αλλά δεν κυβερνά; Μήπως αντίθετα η προτέρα ρήση απλά απαντάται στους μπουντρουμιοτοίχους των ανωνυμοεξόριστων ουροκατανομικών ατόμων;
Αγόρι:Το βιβλίο είναι ένας φασιστικός αγώνας δρόμου μεταξύ της Σιωπηλής και των ανώνυμων βιαστών που την εξουσιάζουν.Μιλάει για μια κοινωνία που επικοινωνεί μόνο μέσω της σεξουαλικής βίας που είναι και η πρωταρχική βια αν λάβουμε υπόψη μας την διαδικασία της σύλληψης και της γέννησης.
Σέρφερ:Καθώς απλωνετεκτυλίσσεται η ιστορία η έκδηλη τραμπουκοεπιθετικότητα και η εξόφθαλμη αρπακτικοβαρβαρότητα φαίνεται να επιβραδυνολειαίνονται, να εξισορροπαποκλιμακώνονται και ο δείκτης P.H. (P.H. = Pornographic Hardcoricity) να γίνεται λιγότερο όξινος. Κατ’ αρχάς είναι εσκεμμενοϋπαρκτό αυτό το φαινόμενο; Μήπως ο εκτεθειμένος αναγνώστης μετατρέπεται σε μη-νοσούντα φορέα έχοντας αναπτύξει καταλληλαντίστοιχα ψυχοσωματικονοητικά αντισώματα; Ή τέλος, πιθανώς σταδιακά να απαξιώνεται, απονοηματοδοτείται και ανουσιοποιείται ή όποια επιβαλλόμενη ή αυτοφυής λογοκρισία και αστυνομοσκεψία;
Αγόρι:Νομίζω απλά οτι ο αναγνώστης εξοικιώνεται με την βια του βιβλίου.Πολύ προσεκτικά δόμησα το βιβλίο ωστε αν το ανοίξεις σε οποιαδήποτε σελίδα και οποιαδήποτε γραμμή να πέσεις πάνω σε εναν ωκεανό σεξουαλικής βίας.
Σέρφερ:Κλείνοντας, καθ’ υπέρβαση του χώρου εφαρμογής και της πεσανυπογραφικής φόρμας δεν νοείται να παραβλεφθεί και να εξοβελιστεί στα αζητητασχολίαστα το (Καρπαθοστοιχειωνικό) σουρρεαλοJodorowskyκό απόφθεγμα “η μοναξιά μου χρειάζεται λιπαναρρόφηση” που κωδικοποιημενοκβαντισμένα περιέχεται στο συμπυκνωδισκίον. Ας ανοίξουν οι ασκοί του Beaufortοδιαβόλου στον Ανταρκτικό ωκεανό της πολλημεταφραστικότητας και ποικιλαναφορικότητας ούτης της μεστοδύσπεπτης μεταφοράς.
Αγόρι: Και γω σε ευχαριστώ Ιησού.Φόρτωσε τις σανίδες στην πλάτη και πάμε για σέρφ.
|