saskia_ wrote:
Burn wrote:
Is een of ander half uur rijden naar een plek zo een gedoe?

is stemmen voor een (internationale) band zo moeilijk? (ik denk altijd dat als een band naar Deventer zou komen, is er wel kans dat ze ook een andere datum in Nederland op hun agenda prikken...
Jullie Nederlanders zijn zo bedorven met cultuur... De dag dat de hele poppodia systeem door de bezuinigingen geschopt wordt, zullen jullie wakker worden en klagen dat er niets meer is...
Als je even op Saturtijn zijn profiel had geklikt en zag dat hij 15 jaar oud is, dan weet je dat sommige mensen simpelweg niet de middelen of mogelijkheden hebben om 'een of ander half uur te rijden naar een plek'. Toen ik 15 jaar was, speelde TG samen met AF in Nighttown (2001), maar ga je als 15-jarig meisje in je eentje naar een concert en daarna in de nachtbus vanuit Rotterdam? ..Achteraf gezien had ik dat natuurlijk wel moeten doen vanwege de combinatie van bands die ik pas later echt interessant zou gaan vinden, en in die tijd hadden ze nog hele leuke setlisten.
Nou ja, ik kan mijn vader meestal nog wel regelen om te rijden (Evanescence in Antwerpen '07, Nightwish in Antwerpen '08, Nightwish in Brussel '09 en Lacuna coil in de Effenaar in Eindhoven '10). Maar je snapt natuurlijk wel dat met je vader naar een concert gaan zeker als 15-jarige jongen niet je-van-het is...

Maar goed. Er staan niet zo heel veel optredens op de planning voor mij de komende tijd, dus het is voor mij sowieso niet zo'n probleem op het moment. Komen er nog ergens leuke bands de komende tijd in de buurt van Eindhoven / Tilburg, dat iemand weet?