The Gathering

forum
It is currently 28 Mar 2024, 16:00

All times are UTC + 1 hour

Post new topic Reply to topic  [ 438 posts ]  Go to page Previous  1 ... 18, 19, 20, 21, 22
 Post subject: Re: interview
PostPosted: 30 Apr 2011, 06:44 

http://www.youtube.com/watch?v=V_pANgHyFCE

PostPosted: 21 Jun 2011, 15:18 

πρόσφατη συνέντευξη του Hans

PostPosted: 30 Jul 2011, 08:25 

Hello Silje, We hope you are ok, as well as your band mates. You got several fans in the Winter Storm Fan Club and we enjoy your music, and the warmth and beauty of your voice. Some of us started to listen to you since Octavia Sperati, and we are really glad that you joined on The Gathering. So here are some questions about you and you music ;).

About your Music...

¿What is your principal inspiration when you write songs?

Daily life, philosophy, people and nature around me :)

Which artist are your main musical influence?

Metallica, Thin Lizzy, Black Sabbath, Cocteau Twins, Mike Oldfield, Pink Floyd and maany more.

How do you feel about being part of a big band like The Gathering?

It feels nice, and very natural. Being in a small or big band is about the same thing more or less.. Make songs, rehearse, play live, all the paper work, interviews etc..

You’re Norwegian, lived a few years in England and now are working with a Dutch band. How was the experience of living in a foreign country? Would you consider moving to The Netherlands on a permanent basis if necessary?

Yes, I've been around a bit ;) If it was necessary I would consider moving to Holland, but we have internet and airplanes so it works out fine :)

Your voice sound a little bit different in The Gathering compared to the way you used to sing in Octavia Sperati. Of course the music styles differ and it may have influenced this, but was it hard to adapt your voice for songs of The Gathering?

No, it is a natural development to the music. In Octavia there was a lot more noise going on in the music, you have to sing over it as well as the voice was more an instrument on the level of the other instruments. In TG the voice gets a lot more attention and a lot more space, so it just happens naturally to adapt to this.

Many of the lyrics from The West Pole album, and even a song, are written entirely by you. How did it feel to join a new band with high standards like The Gathering and be given that much freedom? Did you feel any pressure or were you afraid they wouldn’t like your ideas?

No, I was very happy this was the way we decided to work as I like writing my own lyrics :). I have always done that in my own projects so that I get to write all my lyrics it is just the way I want it and actually need it. Of course it is a process where they needed to see what my lyrics are about and agree on them, but they are super in that way, trusting me and I also give them a chance to say their opinion about them.

Now that you know the songs well, which songs are you favorite ones to perform live (before you join)?

Of old songs I love singing In Motion 1 and Leaves, as well as I like Saturnine a lot as the audience seem to love this song and it always gets a good vibe when we do it:)

What is your opinion about Anneke van Giersbergen's music? Did you listen her new project?

Not much to be honest. She seems happy in what she is doing, and I think that is the most important thing.

About you...

What was your first encounter with music during childhood or adolescence?

I started playing piano when I was six, had a very musical family with lots of singing and lots of instruments at home to play with. It was first jazz and folk music, then more rock (my first favorite band was when I was 6!) and then heavier and heavier metal;-)

With which musical genre you wouldn’t want to have relation? And what is your favorite one?

I have a good relation to most music, but my favorite is good music, it can be alternative pop, rock, metal, minimalistic classical, trad jazz, folk and not too mainstream.

What is your your biggest triumph in the life until now?

I don't know... they change all the time when I manage new tasks I haven't done before;)

What can you tell us about the person that Silje Wergeland is nowadays?

She is a happy one, very busy and enjoying making new music for the new releases :)

Is it hard to make a living with music in Norway? Do you have other job at the moment besides singing with The Gathering?

Yes, it is hard to make a living of music in Norway as it is in other places. I do have other jobs; I am organizing and am chair woman of the board of a festival called Hole in the sky, as well as I do other jobs in music. I was recently in Cannes to work for a music organization on a big music festival (nice) :).

Can you tell us the weirdest thing that has happened to you regarding fans?

I have to say that almost 100% of our fans are just super nice and really sweet and kind. But there was one that was convinced I wanted to be his girlfriend, sent me all these weird letters and had some freaked out ideas. One came all the way from England, turned up at my mums house thinking he would be invited in.. It is funny in a way, but also scary that some people just don't connect with reality.

About the new album...

In the website of The Gathering the guys and you announced that you’re already working on some new songs. Can you give details or a brief idea of what the fans can expect for your new album?

Well, it is not all ready yet so I can't give away too many details, but you know TG; there will always be some surprises and always something new :)

Is there already a tentative date for the album's release?

Yes, but it is not official yet..sooorry:);)

In this album, are you equally involved in the entire composition?

Mainly the people behind the music work together the most on this, we look at the songs together and discuss. We all do our parts alone and then get together and work things out.

Are we getting a surprise in terms of a change in musical direction in comparison with TWP?

Surprise surprise...

In the previous album, we could hear the participation of Anne Van den Hogen and Marcela Bovio.... in the new The Gathering's album. Can we expect new collaborations?

There might appear some guest musicians, but I don't think we do this on vocals... but things can change every day;)

Even heard an alternative version in Spanish of "Pale traces "...¿you like to work with other languages? hear a song in another language?

Yes, of course, that is can be cool, but it has to fit with the song, and the ability to sing in the language ;)

Is there a chance to hear a cover? would you like to do it?

Maybe... Sorry, I can't say too much yet... you'll have to wait and see/hear:)

Will we have the chance to have The Gathering live here in México in a South American tour this 2011?

I hope so, I know there are some work around a South American tour for 2011, but we don't have anything confirmed yet. Fingers crossed:)

Well this is all, we hope to have the chance to hear The Gathering here in México, until then, we send greetings and wish them every success this year, with new album.

Many thanks:-) Hope to see you soon!!:-)

Loads of hugs back to you.

PostPosted: 09 Aug 2011, 23:01 

Συνεντεύξεις Πρόσωπα
Silje Wergeland (τραγουδίστρια των The Gathering)

Λίγες μέρες πριν από την εμφάνιση των Gathering στο Block 33, το Skype φέρνει τη Γκέλυ Μαδεμλή από το περιοδικό CITY κοντά στην τραγουδίστρια Silje Wergeland και το αγγελικό και μαύρο φως της Σκανδιναβίας, σε μια σκοτεινή ατμόσφαιρα που δεν μπορεί να γευτεί κανείς τόσο με τις νέες τεχνολογίες, όσο με την ίδια τη μουσική τους.

Μένεις στη Νορβηγία, αλλά οι υπόλοιποι από το συγκρότημα ζουν στην Ολλανδία. Πώς είναι δυνατή η συνεργασία σας δεδομένης της απόστασης;
Το μόνο που χρειάζεται είναι καλός προγραμματισμός. Το ίδιο συνέβαινε και με την μπάντα όπου ήμουν παλιότερα, τους Octavia. Εκείνο το διάστημα έμενα για καιρό στην Αγγλία, οπότε ο καθένας από τη μεριά του χρειαζόταν καλή προετοιμασία. Κάθε μέλος ερχόταν στις συναντήσεις έτοιμος, μετά από πολλές ώρες μοναχικής πρόβας στο σπίτι. Δεν είναι τα πράγματα όπως τον παλιό καλό καιρό, όταν οι μουσικοί μαζεύονταν για πρόβα τρεις φορές την εβδομάδα. Σήμερα γράφουμε ο καθένας τα δικά του μέρη και τα συζητάμε πολύ αργότερα... Είναι εντάξει. Λειτουργεί. Το αποτέλεσμα, φυσικά, δεν είναι τόσο αυθόρμητο. Αλλά στέλνουμε ο ένας στον άλλο mails με καινούρια τραγούδια κι έτσι έχουμε την ευκαιρία να δουλέψουμε διεξοδικότερα αυτό το υλικό μας.

Είσαι το νεότερο μέλος του συγκροτήματος. Πώς προέκυψε η συνεργασία;
Βρήκα στο διαδίκτυο, νομίζω ήταν στο μουσικό site Blabbermouth, όπου αναρτούνται διάφορες αγγελίες, πως οι Gathering έψαχναν τραγουδίστρια, τους έστειλα ένα mail με κομμάτια από την παλιά μου μπάντα μαζί με ένα βιογραφικό, και μου είπαν, ναι, μας αρέσει η μουσική σου, επικοινώνησε μαζί μας όταν μπορέσεις. Το έκανα μετά από λίγους μήνες. Μου έστειλαν ορχηστρικές βερσιόν μερικών καινούριων κομματιών και μου είπαν να γράψω από πάνω τα φωνητικά, χωρίς πολλές-πολλές οδηγίες. Κι αυτό ακριβώς έκανα. Ο ήχος που προέκυψε δεν διαφέρει και πολύ από τις εκτελέσεις του δίσκου.

Ποια ήταν η εικόνα που είχες για τους Gathering πριν γίνεις μέλος τους;
Μου άρεσε πολύ η μουσική τους, ήξερα τους περισσότερους δίσκους τους, θαύμαζα την ιστορία των τόσων ετών και εκτιμούσα απεριόριστα το ότι άλλαζαν συχνά ύφος. Μπορείς να παίζεις σαν τους ACDC, με το ίδιο στιλ για χρόνια, αλλά αυτό δεν σε εξελίσσει.

Ο ήχος των Gathering είναι πολύ διαφορετικός από αυτόν των Octavia. Πώς σου φάνηκε αυτή η αλλαγή;
Η αλήθεια είναι πως οι αναφορές μου είναι πολύ διαφορετικές, μου αρέσει η μέταλ, μου αρέσει η τζαζ, μου αρέσει η τριπ χοπ, βασικά μου αρέσει η καλή μουσική. Οι Octavia ήταν καθαρά μέταλ, και γι' αυτό ο ρόλος των φωνητικών που έκανα δεν ήταν και τόσο μεγάλος. Στους Gathering υπάρχει μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης των φωνητικών, και αυτό, κατά κάποιο τρόπο, είναι για μένα ευκολότερο. Από την άλλη, αυτό έχει την ευθύνη πως πρέπει να κάνω κάτι... ξέρεις, κάτι πραγματικά πολύ καλό. Είναι μια πρόκληση, αλλά είναι και πιο εύκολο. Μου βγαίνει πολύ εύκολα ό,τι γράφω για τους Gathering, η μουσική τους κατ' ευθείαν μου άγγιξε την καρδιά. Επίσης, στο παρελθόν έχω συμμετάσχει και σε άλλα projects με διαφορετικό ύφος.

Πότε ξεκίνησε η ενασχόλησή σου με τη μουσική;
Ξεκίνησα να παίζω πιάνο όταν ήμουν έξι. Δεν τραγουδούσα τότε, μόνο πιάνο έπαιζα, το τραγούδι ήρθε πολύ αργότερα. Τώρα το να παίζω μπροστά σε κοινό μου άρεσε πάντα, μάλιστα όταν ακόμα ήμουν πολύ μικρή έστηνα μικρές παραστάσεις στο σαλόνι ή τον κήπο του σπιτιού των γονιών μου και προσκαλούσα όλη τη γειτονιά... Ήταν πολύ χαζό εκ μέρους μου! Έγινα μέλος μπάντας στα 12 ή 13 μου, και πάλι καθαρά ως χόμπι. Πιο επαγγελματικά ξεκίνησα στις αρχές της δεκαετίας με τους Octavia.

Τι απέγιναν οι Octavia;
Είχαμε φτάσει στο επίπεδο όπου δεν μπορούσαμε να προχωρήσουμε όλοι μαζί την μπάντα έτσι ακριβώς όπως το σκεφτόμασταν. Άλλοι είχαν παιδιά, άλλοι ήθελαν να συνεχίσουν να σπουδάζουν και σιγά σιγά τραβήξαμε άλλους δρόμους. Δεν βάλαμε σε προτεραιότητα το σχήμα, παγώσαμε τα σχέδιά μας. Τώρα πια δεν έχουμε κανένα επαγγελματικό πλάνο στον ορίζοντα. Είμαστε όμως ακόμα πολύ καλοί φίλοι..

Είναι άραγε η μοίρα κάθε γκρουπ να διαλύεται μετά από πολλά χρόνια;
Μάλλον. Σε ένα γκρουπ συνδυάζονται πολλές προσωπικότητες και πολλές διαφορετικές ιδέες. Τα πράγματα λειτουργούν μόνο όταν όλοι είναι μέσα στη φάση με το 100 % τους. Για να συνεχίζεις, πρέπει να το έχεις στην καρδιά σου. Εκτός αν έχει μπει κάποιος στη θέση του ηγέτη, οπότε οι υπόλοιποι μουσικοί συγκεντρώνονται γύρω από αυτόν και απλώς κάνουν τη δουλειά τους. Αλλά εγώ συμμετείχα πάντα σε πολύ «δημοκρατικά» συγκροτήματα, όπου όλα τα μέλη ήταν ισότιμα.

Θα έλεγες πως υπάρχει κάποιο χαρακτηριστικό μουσικό γνώρισμα της νορβηγικής σκηνής;
Δεν το σκέφτεσαι ποτέ αυτό. «Α, τώρα θα γράφω κάτι νορβηγικό!» Απλώς συμβαίνει. Εγώ δεν το σκέφτομαι και δεν μπορώ να το διακρίνω γιατί είμαι μέρος αυτού του πράγματος, αυτό φαίνεται μόνο απ' έξω. Αλλά φυσικά, μιλάμε για κοινή ανατροφή, για την ίδια μουσική που ακούγαμε ως παιδιά, για την παραδοσιακή μουσική και για κοινό πολιτισμικό φορτίο, οπότε, ναι, υπάρχει κάτι κοινό σε όλα τα μουσικά σχήματα που βγαίνουν κατά καιρούς. Άλλωστε η μουσική είναι κομμάτι της υποχρεωτικής μας εκπαίδευσης. Όταν ήμουν μαθήτρια, όλοι οι συμμαθητές μου έπαιζαν φλογέρα και αργότερα κιθάρα. Επίσης είναι πολύ δημοφιλή τα ωδεία και οι μουσικές σχολές. Πάντα τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι και καλύτερα, αλλά τουλάχιστον έτσι μένουν πολλά περιθώρια στους ανθρώπους για να αναπτυχθούν. Άλλες γειτονικές χώρες, όπως η Σουηδία έχει πολλές περισσότερες και πιο διάσημες μπάντες. Συγκριτικά μιλώντας, η Νορβηγία άργησε να εξαγάγει τη μουσική της, αλλά σήμερα νομίζω η black metal σκηνή έχει εδραιωθεί και η τζαζ πηγαίνει πολύ καλύτερα.

Γιατί λες έχει συνδεθεί στη συνείδηση του κόσμο η μέταλ μουσική με τη Σκανδιναβία;
Κοίτα, είμαστε πράγματι σε μια σκοτεινό τόπο... Πρέπει να μένουμε συχνά μέσα στο σπίτι, για να αποφύγουμε τη βροχή και τον παγετό. Κι έτσι αναπτύσσουμε δραστηριότητες. Νομίζω όμως το ότι βγήκε μπροστά η μέταλ είναι και λίγο τυχαίο. Το ΄92, όταν κάηκε ένας από τους μεγαλύτερους και σημαντικότερους ναούς της χώρα, ο εμπρησμός αποδόθηκε σε μουσικούς της μέταλ και έτσι η Νορβηγία και η μέταλ συγκέντρωσε την προσοχή των media από όλο τον κόσμο. Παρά την άσχημη εικόνα που βγήκε προς τα έξω, πολλά σχήματα επωφελήθηκαν αυτής της συγκυρίας.

Το πρόγραμμά σας παραμένει σταθερό σε κάθε σταθμό της περιοδείας σας;
Ναι. Κάποιες φορές προσθέτουμε ή αφαιρούμε κομμάτια, αλλά ο βασικός κορμός είναι ο ίδιος. Άλλωστε, δεν έχουμε «δέσει» ακόμα ολοκληρωτικά γιατί δεν είμαστε για πολύ καιρό μαζί. Παίρνει πολύ καιρό για να γίνει αυτό, Μετά από αυτήν την περιοδεία με τις τόσο έντονες στιγμές, επικοινωνήσαμε βαθιά! Αλλά προτεραιότητα έχει το να βγούμε στη σκηνή και να αποδώσουμε τα κομμάτια μας όσο το δυνατόν καλύτερα.

PostPosted: 27 Sep 2011, 19:44 

φρέσκο πράμα
http://www.jukeboxmetal.com/2011/creati ... gathering/

PostPosted: 17 Jun 2012, 11:44 

http://legacy.roadrunnerrecords.com/bla ... mID=175540

PostPosted: 08 Aug 2012, 06:54 

http://www.thisisnotascene.com/2012/fra ... notascene/

PostPosted: 20 Aug 2012, 10:46 

A nice interview with Silje and Hans about 'Disclosure':
http://www.maximumrock.ro/interviurien_ ... viitor.php

PostPosted: 03 Apr 2015, 07:31 

http://www.lordsofmetal.nl/en/interviews/view/id/5401

PostPosted: 03 Apr 2015, 13:23 

μάλιστα... πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη

PostPosted: 14 Dec 2015, 00:26 

http://soundgaze.gr/index.php/sunenteux ... ene-rutten

Συνέντευξη με τον Ρενέ. Ερωτήσεις μέσω email. Περίμενα, να είμαι ειλικρινής, λίγο πιο ενδιαφέρουσες και ανεπτυγμένες απαντήσεις, αλλά και έτσι οκ είναι. Ωραίες οι φωτογραφίες που μου έστειλε, τις έχω βάλει όλες στο άρθρο.

PostPosted: 14 Dec 2015, 14:14 
Always
Always

Quote:
Δεν το μαγνητοσκοπήσαμε σε DVD διότι όταν βγάλαμε τα εισιτήρια των συναυλιών προς πώληση, εξαντλήθηκαν όλα σε μισή ημέρα (σ.σ. όντως)… για να κάνεις μία καλή μαγνητοσκόπηση σε DVD χρειάζεσαι τουλάχιστον 6 κάμερες, αλλά πλέον δεν υπήρχε άλλος διαθέσιμος χώρος στο venue. Εναλλακτικά, θα έπρεπε να αφαιρέσουμε τα εισιτήρια από 50 άτομα, που φυσικά δεν υπήρχε περίπτωση
pssssssss theoi tis ampaliasis re mlk ti allo tha skeftoun perimeno me agwnia na to akousw!!!!! PRWTA kavatzoneis ton aparaitito xwro (ti stigmi pou les kai esy o idios oti tha se endiefere ena filmarisma) kai meta, an den sou katsei, kaneis release merika eisitiria opws ginetai pantou. To 80% twn synavliwn pagkosmiws etsi leitourgei. Liges synavlies einai soldout kai paramenoun etsi mexri to telos. Panta kratas xwro gia kati aprovlepto, kai an mexri telous synexizeis na min to xreiazesai, to kaneis release se tickets. Ennoeitai oti den afaireis eisitiria, xairw poly, ti eipe re mlk o theos o Renes, oute enas asxetos me tin mousiki den tha to elege auto.

Quote:
Επίσης για κάποια παλιά μέλη θα ήταν μεγάλη πίεση να κάνουν όλη αυτήν την προσπάθεια με όλες τις κάμερες στην σκηνή.
auto to dexomai

Nemo ante mortem beatus

PostPosted: 14 Dec 2015, 16:53 
Always
Always

παλι καλα που δεχεσαι και κατι

PostPosted: 14 Dec 2015, 18:43 
Always
Always

to kata dynamin, to kata dynamin

Nemo ante mortem beatus

PostPosted: 15 Dec 2015, 01:07 
Always
Always

egw den to dexomai

PostPosted: 15 Dec 2015, 11:32 
Always
Always

grapse mou ta stoixeia tis kafetieras na paw

Nemo ante mortem beatus

PostPosted: 15 Dec 2015, 15:32 
Always
Always

ena fortigo simera htan EKA

Nemo ante mortem beatus

Post subject: Re:
PostPosted: 05 Oct 2016, 08:32 
Always
Always

spacedyevest83 wrote:
Ego eida oti o hans einai theos apo to eksis : "Επίσης και μπάντες όπως οι Coldplay, οι Radiohead είναι αρκετά ενδιαφέρουσες. Μας αρέσουν πολύ.

Post new topic Reply to topic  [ 438 posts ]  Go to page Previous  1 ... 18, 19, 20, 21, 22